telewizory lcd led - ranking

Data: 2011-07-17 12:48:53
Autor: ttt
telewizory lcd led - ranking
Czy mozna gdzies zapoznac sie z jakims miarodajnym rankingiem telewizorow lcd z podswietlaniem led? Z jakimis powazniejszymi testami?

Szukam 32-calowego telewizora z tunerem MPEG4 do odbioru naziemnej cyfrowej tv i ktos mi doradzil telewizor Sony KDL-32EX710, ale jak przeczytalem komentarze tych co kupili to jakos odechcialo mi sie go kupic.

Wiem, wiem - sa google. Ale jak sie wpisze ranking, test telewizorow to wyskakuje wiele pozycji, w kazdej inne wyniki.

Dzieki za pomoc.

Data: 2011-07-17 13:29:33
Autor: pawell32
telewizory lcd led - ranking
W dniu 17.07.2011 12:48, ttt pisze:
[...]

Dlaczego? wiesz, że takie komentarze w większości nie mają nic wspólnego
z rzeczywistośćią?
mam co najmniej kilku klientĂłw, ktĂłrzy ostatnio zakupili bravie z serii
>EX< i sÄ… zadowoleni.
na temat odbioru cyfrowej naziemnej nie wielę mogę powiedzieć, gdyż na moim terenie to dopiero raczkuje, a odbieramy w tej technologii
3 muxy czeskie.
Sam polecam (ze względu na jakość obrazu) sony lub samsungi.
co do sony w promocji ostanio pojawiało się EX402 jak dobrze pamiętam.
ja osobiście mam dwie sonki.

Data: 2011-07-17 13:48:38
Autor: ttt
telewizory lcd led - ranking
Dlaczego? wiesz, że takie komentarze w większo¶ci nie maj± nic wspólnego
z rzeczywisto¶ći±?
mam co najmniej kilku klientów, którzy ostatnio zakupili bravie z serii
>EX< i s± zadowoleni.
na temat odbioru cyfrowej naziemnej nie wielę mogę powiedzieć, gdyż na moim terenie to dopiero raczkuje, a odbieramy w tej technologii
3 muxy czeskie.
Sam polecam (ze względu na jako¶ć obrazu) sony lub samsungi.
co do sony w promocji ostanio pojawiało się EX402 jak dobrze pamiętam.
ja osobi¶cie mam dwie sonki.

Dzieki za odpowiedz. Wiekszosc tych negatywnych komentarzy dotyczyla pilota i szybkosci przelaczania sie kanalow na samym telewizorze. Do obrazu nie ma sie gdzie przyczepic.

Data: 2011-07-17 14:18:33
Autor: pawell32
telewizory lcd led - ranking
W dniu 17.07.2011 13:48, ttt pisze:

Dzieki za odpowiedz. Wiekszosc tych negatywnych komentarzy dotyczyla pilota
i szybkosci przelaczania sie kanalow na samym telewizorze. Do obrazu nie ma
sie gdzie przyczepic.

a to ciekawe, nigdy przy tv nie zwracałem na to uwagi, bo chyba nie widać różnicy, co innego przy dekoderach.

telewizory lcd led - ranking