telewizory z internetem

Data: 2011-06-09 12:40:08
Autor: Kell a
telewizory z internetem
Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):

jak w takich telewizorach posługuje się internetem, jest w komplecie klawiatura i myszka czy trzeba to dokupić no i jak z dostępem, kabel do routera czy jakoś inaczej ??

Hehe, chcialbys. Internet w TV mozesz traktowac jako ciekawostke
a nie cos uzytecznego (w sensie zastapienia pc wtym temacie)

Data: 2011-06-09 22:55:29
Autor: Jerzy Pastusiak
telewizory z internetem
Kell a:
| Internet w TV mozesz traktowac jako ciekawostke
| a nie cos uzytecznego ...

Niestety, mam dokladnie takie same odczucia
i doswiadczenia.

Dotyczy to tez odbiornikow sat, nawet z klawiatura
bezprzewodowa i z mysza.
Pobawi sie czlowiek i lezy to w kącie.
Niewygodne - malo uzyteczne.
-=-=-=-

Natomiast niezwykle uzytecznie dla mnie, jest sciaganie
i ogladanie niektorych stron, obrazkow - skryptem
na odbiorniku z linuksem. Kilka nacisniec pilota.
-=-=-=-

Ja ogladam przykladowo:

- pioruny w Europie
# Pioruny EU
echo "Pobieram obraz Piorunow - EU"
plik="pioruny_EU.png"
rm $dir_P$plik>null
url2=http://www.blitzortung.net/image_b_eu.png
wget -c -q -O $dir_P$plik "$url2" > null

-  mapa temperatur w Polsce
plik="tempt_pl.png"
rm $dir_P$plik>null
url2=http://www.pogodynka.pl/http/assets/products/aktualna_pogoda/ISOTHERM2.JPG
wget -c -q -O $dir_P$plik "$url2" > null

- obraz z Katedry Szczecin
rm /media/sda1/Pictures/szcz_01.jpg
url2=http://mojra.um.szczecin.pl/kamera_katedra/katedra_1_1k0.jpg
wget -c -q -O /media/sda1/Pictures/szcz_01.jpg "$url2" > null

- obraz z Kongeneracji Wroclaw
plik="wroc_01.jpg"
rm $dir_P$plik>null
url2=http://www.kogeneracja.com.pl/upload/kamera.jpg
wget -c -q -O $dir_P$plik "$url2" > null

- z Berlina
plik="zcam_berlin.jpg"
rm $dir_P$plik>null
url2=http://www.dhm.de/webcams/pics/cam2_large.jpg
wget -c -q -O $dir_P$plik "$url2" > null
-=-=-=-

A przede wszystkim, swietna prognoze pogody ICM, Uniw. Warszaw., np. dla Szczecina:
http://new.meteo.pl/um/php/meteorogram_id_um.php?ntype=0u&id=1596

No, ale tutaj skrypt jest znacznie bardziej rozbudowany.

Pzdr.J.P.

telewizory z internetem