temp. pomieszczenia nowego w zimie

Data: 2010-01-22 07:57:53
Autor: Monika Z
temp. pomieszczenia nowego w zimie
Witam,
w nowym mieszkaniu w laz. mam ulozone plytki, syp. jest pomalowana i
są połozone panele. Jaka jest wlasciwa temp. w okresie zimy a w
szczegolnosci mrozow, ktora powinnam tam utrzymywac?

Pozdrawiam
Monika Z

Data: 2010-01-22 18:58:38
Autor: Jacek
temp. pomieszczenia nowego w zimie
IMO dodatnia i powinno wystarczyć, ale to zależy też od wilgotności. Przy większej wilgotności warto bardziej zagrzać, aby schło.
Jacek

Data: 2010-01-22 10:05:53
Autor: Monika Z
On 22 Sty, 18:58, "Jacek" <nie_ma_takiego_num...@wp.pl> wrote:
IMO dodatnia i powinno wystarczyć, ale to zależy też od wilgotności. Przy
większej wilgotności warto bardziej zagrzać, aby schło.
Jacek

Dodatnia mam comfrotowa na 16 st, natomiast eco na 14 i nie wiem czy
to mi wystarczy

Pozdrawiam
Monika Z

Data: 2010-01-22 20:27:12
Autor: Kane
temp. pomieszczenia nowego w zimie
Dodatnia mam comfrotowa na 16 st, natomiast eco na 14 i nie wiem czy
to mi wystarczy

Starczy. I 10 starczy. Pilnuj wilgotnosci.

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-01-23 05:12:09
Autor: Dy
temp. pomieszczenia nowego w zimie
Starczy. I 10 starczy. Pilnuj wilgotnosci.

Pozdrawiam

Kane

A co zrobic przy takich temperaturach? Wilgotnosc jest na poziomie
kilku %, nawilżać czymś?

Pozdrawiam
Dy

Data: 2010-01-23 14:44:35
Autor: Ann

Użytkownik "Dy" <darek@meritum.com.pl> napisał w wiadomości news:0d880405-a4ef-432b-950f-280ada72ed72e25g2000yqh.googlegroups.com...
Starczy. I 10 starczy. Pilnuj wilgotnosci.

Pozdrawiam

Kane

A co zrobic przy takich temperaturach? Wilgotnosc jest na poziomie
kilku %, nawilżać czymś?

jak to nie puste mieszkanie, tylko takie, w ktorym mieszkasz i masz za sucho, to mozesz:
- wieszac pranie do suszenia nie w lazience ale np tam, gdzie najczesciej przebywasz
- kupic nawilzacze na kaloryfery albo skuteczniejszy nawilzacz elektryczny
- gotowac w garnku bez pokrywki przez godzine wode, prasowac z nawilzaczem
to wszystko mniej lub baardziej powinno pomoc

Data: 2010-01-23 06:16:58
Autor: Monika Z
On 23 Sty, 14:44, "Ann" <ana...@abc.pl> wrote:
Użytkownik "Dy" <da...@meritum.com.pl> napisał w wiadomościnews:0d880405-a4ef-432b-950f-280ada72ed72e25g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

- gotowac w garnku bez pokrywki przez godzine wode, prasowac z nawilzaczem
to wszystko mniej lub baardziej powinno pomoc

A jak puste?
ja tam nie mieszkam, jest w trakcie wykanczania i nie mam mozliwosci
na razie.
Pozdrawiam
Monika Z

Data: 2010-01-28 08:08:52
Autor: Kane
temp. pomieszczenia nowego w zimie
A jak puste?

To olać sprawę ! :)
Jak sucho to dobrze nic sie nie martw.

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-01-28 13:13:34
Autor: Dy
temp. pomieszczenia nowego w zimie
To ola spraw ! :)
Jak sucho to dobrze nic sie nie martw.

Pozdrawiam
Kane

Cos sciemniasz przez pol watku podkreslasz zeby pilnowac wilgotnosci
az tu nagle piszesz zeby to olac.
To jak z ta wilgotnoscia?

Pozdrawiam
Dy

Data: 2010-01-25 09:37:06
Autor: Jacek
temp. pomieszczenia nowego w zimie
Wilgotność powietrza rzędu kilku procent?
Nie wierzę. Jak to było zmierzone?
Jacek

Data: 2010-01-28 13:15:01
Autor: Dy
On 25 Sty, 09:37, "Jacek" <nie_ma_takiego_num...@wp.pl> wrote:
Wilgotność powietrza rzędu kilku procent?
Nie wierzę. Jak to było zmierzone?
Jacek

Nie mierzylem czuje na skorze.
Jesli chodzi o plytki to pytam w kontekscie mieszkania
niezamieszkalego

Pozdrawiam
Dy

Data: 2010-02-21 11:10:06
Autor: -=Elwood=-
temp. pomieszczenia nowego w zimie
Temperatura musi być optymalna dla Ciebie.
Jeden powie że 21, drugi 17 a ktoś inny woli 24.
Na to nie patrz. Najważniejsze jeśli to mieszkanie w nowo wybudowanym bloku, żeby go nie trzymać na "szczelno". używaj mikro wentylacji w oknach, wietrz je, i dobrze ogrzewaj.

Nowe budynki oddają wodę ze spoin przez kilka miesięcy.
Ale nie daj się zwariować, czuj jak u siebie i używaj śmiało.
--
-=Elwood=-

           Our Knowledge Is Our Power

temp. pomieszczenia nowego w zimie