temperatura Baltyku

Data: 2014-07-18 09:16:19
Autor: Myjk
temperatura Baltyku
Thu, 17 Jul 2014 14:15:02 +0200, J.F.
Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

Dwa razy w życiu byłem nad Bałtykiem i... nigdy więcej. Szkoda kasy i nerwów. :P Podobnie jak z naszymi "górami".

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-07-18 09:31:42
Autor: BaX
temperatura Baltyku
Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

Dwa razy w życiu byłem nad Bałtykiem i... nigdy więcej.
Szkoda kasy i nerwów. :P Podobnie jak z naszymi "górami".

Bo nad morze albo w góry to się jedzie DO 1 lipca i OD 1 wrze¶nia. Taniej, lepiej i można wypocz±ć.

Data: 2014-07-18 09:44:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
temperatura Baltyku
Hello BaX,

Friday, July 18, 2014, 9:31:42 AM, you wrote:

[...]

Ale woda zimna.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-07-18 09:59:24
Autor: BaX
temperatura Baltyku

[...]

A to już zależy kto czego szuka na takim wyjeĽdzie, spokoju w lipcu/sierpniu na pewno nie znajdzie, a ciepł± wodę we wrze¶niu w basenie bez problemu. W sumie w morzu w pierwszysch dniach wrze¶nia można się było ¶miało k±pać. A druga sprawa to ~1000zł taniej za te same wczasy tydzień póĽniej też robi różnicę.

Data: 2014-07-18 11:19:55
Autor: J.F.
temperatura Baltyku
Dnia Fri, 18 Jul 2014 09:59:24 +0200, BaX napisał(a):
[...]

Nad morze jechac, wody nie szukac ...

spokoju w lipcu/sierpniu na pewno nie znajdzie,

A kto powiedzial ze spokoju szuka :-)

a ciepł± wodę we wrze¶niu w basenie bez problemu.

A ten basen to gdzie ?

W sumie w morzu w pierwszysch dniach wrze¶nia można się było ¶miało k±pać.

W zasadzie tak. Tylko dochodzi calosc - przydaloby sie sloneczko na
plazy.

A druga sprawa to ~1000zł taniej za te same wczasy tydzień póĽniej też robi różnicę.

Tylko co w szkole powiedziec ...

Wrzesien to do Egiptu, Turcji :-)

J.

Data: 2014-07-18 12:22:33
Autor: BaX
temperatura Baltyku

[...]

Hmm, jechać do Zakopanego i łazić po Krupówkach.....

spokoju w lipcu/sierpniu na pewno nie znajdzie,

A kto powiedzial ze spokoju szuka :-)

Jak jedziesz imprezować to ¶rednio kogo interesuje temp. wody w morzu bo większo¶ć dnia przewegetuje na plaży albo przy piwku pod parasolem zbieraj±c się do kupy po poprzedniej nocy po to żeby mieć siłę walczyć kolejn±. Jak patrzę na kamerki z naszych plaż to odechciewa mi się serdecznie przebywać w takim tłoku na takiej plaży.

a ciepł± wodę we wrze¶niu w basenie bez problemu.

A ten basen to gdzie ?

w hotelu?

W sumie w morzu w pierwszysch dniach wrze¶nia można się było ¶miało k±pać.

W zasadzie tak. Tylko dochodzi calosc - przydaloby sie sloneczko na
plazy.

A jak± masz pewno¶ć, że w terminie jaki wybierzesz będziesz miał słoneczo na plaży i ciepł± wodę w morzu? /naszej plaży, naszym morzu/?

A co wtedy powiesz w szkole?

Data: 2014-07-18 12:56:23
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
temperatura Baltyku
Dnia 2014-07-18, o godz. 12:22:33
"BaX" <mail@mail.com> napisał(a):

> Nad morze jechac, wody nie szukac ...

Hmm, jechać do Zakopanego i łazić po Krupówkach.....

Na szczę¶cie polskie góry to nie tylko Zakopane, Kasprowy Wierch i
Gubałówka. ;-)
Zrobiłem kiedy¶ uprawnienia przewodnika górskiego a w Zakopanem byłem 2
razy w życiu - w tym raz szczenięciem licealnym będ±c a drugi raz przez
jakie¶ 2 godziny. I dobrze mi z tym chociaż jako warszawiak powinienem
na Krupówkach bywać 3-4 razy w roku. A latem w Dębkach - letniej
stolicy warszawskich dresiarzy. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-07-18 13:09:36
Autor: szerszen
temperatura Baltyku
On Fri, 18 Jul 2014 12:22:33 +0200
"BaX" <mail@mail.com> wrote:

w hotelu?

Ale widziałes Ty ceny tych hoteli?
Przecież trzeba naprawdę z wysoka na łeb upa¶ć, albo mieć lęk przed wyjazdem z kraju, ewentualnie być jakim¶ mega partyjot±, aby spędzać wakacje nad Bałtykiem, kiedy za t± sam± cenę, masz Adriatyk albo ¦ródĽemne, ciepłe naprawdę przejrzyste morza, z pewn± pogod±. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-07-18 14:04:29
Autor: BaX
temperatura Baltyku

w hotelu?

Ale widziałes Ty ceny tych hoteli?

~2500zł 7dni dwie osoby dorosłe tu http://www.royalpark.pl/ we wrze¶niu albo http://www.dworekmorski.pl/index.html w tym dzieci do 4 lat gratis? I nic dosłownie Cię nie obchodzi oprócz tego żeby dotrzeć na miejsce w czasie kiedy daj± je¶ć/pić.

A tu lipiec/sierpien http://www.hotel-faltom.com.pl/pl/oferty-specjalne/wakacje-pobyt-min-3-noce/ 6 noclegów + dzieci do lat siedmiu pobyt i wyżywienie gratis - wychodzi 430zł/doba - czyli ~100euro dziennie za pełny wypas dla całej rodziny?

Ile taki pobyt w takich warunkach kosztuje "nad Adriatykiem"? Bo jak mam jeĽdzić "za granicę na wczasy" tak jak to robi± znajomi czyli "z całym dobytkiem i wyżywieniem" bo taniej ale za granic± to dziękuję. Nie po to jadę na wczasy.

Data: 2014-07-18 12:10:54
Autor: AZ
temperatura Baltyku
On 2014-07-18, BaX <mail@mail.com> wrote:

Ile taki pobyt w takich warunkach kosztuje "nad Adriatykiem"? Bo jak mam je¼dziæ "za granicê na wczasy" tak jak to robi± znajomi czyli "z ca³ym dobytkiem i wy¿ywieniem" bo taniej ale za granic± to dziêkujê. Nie po to jadê na wczasy.
Tyle samo, tylko morze czyste, cieplo i gwarantowana pogoda. No i spokojny
dojazd autostradami bez wypatrywania fotoradarow w krzakach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-18 14:26:51
Autor: BaX
temperatura Baltyku
Ile taki pobyt w takich warunkach kosztuje "nad Adriatykiem"? Bo jak mam
je?dzia "za granice na wczasy" tak jak to robi? znajomi czyli "z ca3ym
dobytkiem i wy?ywieniem" bo taniej ale za granic? to dziekuje. Nie po to
jade na wczasy.

Tyle samo,

Na pewno nie przy 2 dorosłych i 2 dzieciach i na pewno nie w takich warunkach

tylko morze czyste, cieplo i gwarantowana pogoda.

Z pogod± to nie zawsze tak jest, miałem okazję spędzić wczasy za granic± gdzie na 7 dni przez 5 padał przelotnie deszcz ale był też rok, ze od końca maja do połowy wrze¶nia padało przez kilkana¶cie minut w jedno popołudnie.

Data: 2014-07-18 17:40:32
Autor: Cavallino
temperatura Baltyku

Użytkownik "BaX" <mail@mail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

6 noclegów + dzieci do lat siedmiu pobyt i wyżywienie gratis - wychodzi 430zł/doba - czyli ~100euro dziennie za pełny wypas dla całej rodziny?

Ile taki pobyt w takich warunkach kosztuje "nad Adriatykiem"?

Albania - kwatera, wypas - 20 Eur za 2 pokoje z tv, klim±, kuchni±, łazienk±, internetem, zadaszonym parkingiem dla auta.
Jedzenie tańsze niż w Polsce w ¶rodku kraju, o morzu nie wspominaj±c.
Woda kryształ, 24-25 stopni (przełom czerwca/lipca), pejzaże - Karaiby.
Tylko ten koszt dojazdu.

Data: 2014-07-23 05:11:59
Autor: LEPEK
temperatura Baltyku
W dniu 2014-07-18 14:04, BaX pisze:
[...]

Wrzesień nad polskim morzem. Jest szansa, że nie będzie padać. Jak na aktywny wypoczynek typu rowery, czy windsurfing, to się nawet nadaje fajnie. Ale za 85 EUR/doba we wrze¶niu to cię w Chorwacji też nic nie będzie obchodzić, oprócz tego, w jakiej knajpie dzisiaj zje¶ć.

[...]

To jedĽ do tego Faltomu. Poważnie. Tylko potem nie narzekaj, że to obiekt dla PH i szkoleń, położony przy głównej drodze, w ¶rodku niczego. W sam raz na rodzinne wczasy.

[...]

A to już zależy kto jak rozumie wakacyjny wyjazd i czego od niego oczekuje

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-07-29 16:22:20
Autor: BaX
temperatura Baltyku
[...]

Z noclegami na kwaterach, bieganiem za ¶niadaniem? Nie dziękuję. I szczerze w±tpie aby 85euro wystarczyło na stołowanie się w trójke w knajpie i zakwaterowanie z zapleczem np. placem zabaw dla dzieci. /córka jeszcze na mleku więc nie generuje kosztów wyzywienia w knajpie ale syn już tak bo swoje zje i wypije/

[...]

Nie byłem, podałem jako przykład, fakt faktem centrum to nie jest.

Rodzinne wczasy? Proszę http://www.hotel-lidia.pl/ we wrze¶niu dzieci do 12 lat gratis, dwie osoby dorosłe + dwójka dzieci tydzień ~2500zł, upss ale chyba nie ma już wolnych miejsc, chyba że w apartamentach. Do morza splunięcie.

[...]

A czego można oczekiwać po wyjeĽdzie z dwójk± małych dzieci? Raczej ¶więtego spokoju i możliwo¶ci wypoczynku. Gotowanie we własnym zakresie raczej nie ma z tym wiele wspólnego.

Data: 2014-07-18 13:41:38
Autor: J.F.
temperatura Baltyku
Dnia Fri, 18 Jul 2014 12:22:33 +0200, BaX napisał(a):
[...]

Ale ciepla woda do tego to mily dodatek :-)

Jak patrzę na kamerki z naszych plaż to odechciewa mi się serdecznie przebywać w takim tłoku na takiej plaży.

A to akurat roznie bywa - tzn zalezy od miejca i czasu. Mniej
popularne miejscowosci sa luzniejsze.

A swoja droga ciekawe ... czemu na poludniu nie ma takiego tloku ?

a ciepł± wodę we wrze¶niu w basenie bez problemu.
A ten basen to gdzie ?
w hotelu?

Mialo byc tanio :-)

[...]

No, sloneczko u nas w lecie zazwyczaj jest. A we wrzesniu to juz
roznie. Ciepla woda ... no wlasnie pytam :-)

Polece bez dzieci :-)

J.

Data: 2014-07-23 05:14:49
Autor: LEPEK
temperatura Baltyku
W dniu 2014-07-18 13:41, J.F. pisze:

A swoja droga ciekawe ... czemu na poludniu nie ma takiego tloku ?

Dokładnie tak, jak u nas: s± miejsca popularne - zatłoczone niemiłosiernie, i s± mniej popularne, gdzie można zaznać spokoju.

Pozdr,

Data: 2014-07-18 12:07:59
Autor: jerzu
temperatura Baltyku
On Fri, 18 Jul 2014 09:59:24 +0200, "BaX" <mail@mail.com> wrote:

spokoju w lipcu/sierpniu na pewno nie znajdzie

To już zależy gdzie. W Miedzyzdrojach, Mielnie czy Władysławowie
zgoda, ale s± też inne miejsca, gdzie nie ma tragedii.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-07-18 09:44:43
Autor: Marcin N
temperatura Baltyku
W dniu 2014-07-18 09:16, Myjk pisze:
Thu, 17 Jul 2014 14:15:02 +0200, J.F.

Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

Dwa razy w życiu byłem nad Bałtykiem i... nigdy więcej.
Szkoda kasy i nerwĂłw. :P Podobnie jak z naszymi "gĂłrami".

Ale co? Polska ma jedne z najładniejszych plaż NA ŚWIECIE.
Otwarte morze też całkiem czyste. Tylko ta temperatura wody...

--
MN

Data: 2014-07-18 08:22:23
Autor: AZ
temperatura Baltyku
On 2014-07-18, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
[...]

Marcin, prosze Cie... :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-18 09:54:02
Autor: Franek Kalina
temperatura Baltyku
Użytkownik Marcin N napisał:
[...]

Gdzie to wyczytałeś? W Wyborczej?

Data: 2014-07-18 10:44:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
temperatura Baltyku
W dniu 2014-07-18 09:54, Franek Kalina pisze:
[...]

W Naszym Dzienniku pisali. I pisali też, że ten kto jeździ do Chorwacji (czy w inne, podobne miejsca), to nie jest Prawdziwy Polak, bo wspiera obcych, zamiast wspierać naszych biednych, uciemiężonych właścicieli knajp i kwater z jakże niskimi, bo zaledwie porównywalnymi (z nierzadka nieco tylko wyższymi) z południem Europy, cenami.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-07-18 16:10:13
Autor: rAzor
temperatura Baltyku
Dnia 2014-07-18 10:44, UĹĽytkownik - Marcin "Kenickie" Mydlak  napisaĹ‚::
[...]

W Naszym Dzienniku pisali. I pisali teĹĽ, ĹĽe ten kto jeĹşdzi do Chorwacji
(czy w inne, podobne miejsca), to nie jest Prawdziwy Polak, bo wspiera
obcych, zamiast wspierać naszych biednych, uciemiężonych właścicieli
knajp i kwater z jakĹĽe niskimi, bo zaledwie porĂłwnywalnymi (z nierzadka
nieco tylko wyższymi) z południem Europy, cenami.

No to nie jestem Prawdziwym Polakiem. 8-|

Data: 2014-07-18 22:08:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
temperatura Baltyku
W dniu 2014-07-18 16:10, rAzor pisze:
[...]

SĹ‚uĹĽÄ™ ĹĽyletkÄ…. :]

Data: 2014-07-18 12:03:52
Autor: Marcin N
temperatura Baltyku
[...]

Pojeździj trochę po świecie.
Docenisz jakość polskich plaż.

--
MN

Data: 2014-07-18 10:05:51
Autor: AZ
temperatura Baltyku
On 2014-07-18, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

[...]

Mowisz o tym piasku z kapslami i kiepami? No i jakby nie bylo wakacje
to nie tylko plaza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-18 12:31:13
Autor: BaX
temperatura Baltyku
Ale co? Polska ma jedne z najładniejszych plaż NA ¦WIECIE.
Otwarte morze też całkiem czyste. Tylko ta temperatura wody...

Gdzie to wyczytałe¶? W Wyborczej?

PojeĽdzij trochę po ¶wiecie.
Docenisz jako¶ć polskich plaż.

Mowisz o tym piasku z kapslami i kiepami?

W Grecji na plaży jak nabierałe¶ piasku do sitka to znajdowałe¶ pół paczki kiepów, tak było wszędzie tam gdzie plaża nie należała do hotelu i po której nie jeĽdził specjalny pojazd do przesiewania piasku. Rezydentami większo¶ci hoteli byli Niemcy i Czesi, jakie¶ 90% wszystkich go¶ci, wynajmowali całe kompleksy na cały sezon bo Czech to taki człek, że on inaczej jak po czesku nie rozmawia nawet jak jest na drugim końcu ¶wiata. Dlatego ich biura podróży tam gdzie maj± "swoje o¶rodki" maj± przynajmniej czę¶ć obsługi mówi±cej po ichniemu.

Data: 2014-07-23 05:18:12
Autor: LEPEK
temperatura Baltyku
W dniu 2014-07-18 12:05, AZ pisze:

Mowisz o tym piasku z kapslami i kiepami? No i jakby nie bylo wakacje
to nie tylko plaza.

Ale plaże to nie tylko Sopot, Mielno, Międzyzdroje itp.
Jasne, że tam, gdzie da się pod samo wejście dojechać samochodem i jeszcze mieszkać 100 dalej właśnie raczej tak będzie. Ale wystarczy podjechać 2 km rowerem i (w sezonie!) w zasięgu wzroku masz może 15 osób, szeroką plażę i piękny, czysty piasek.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski

Data: 2014-07-18 14:25:45
Autor: Ergie
temperatura Baltyku
UĹĽytkownik "Marcin N"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:53c8f103$0$2362$65785112@news.neostrada.pl...

Pojeździj trochę po świecie.
Docenisz jakość polskich plaż.

Dokładnie!

Niestety trzeba jeszcze kilka lat poczekać aby zagraniczny kapitał wykupił większość ośrodków i restauracji i wymienił personel, bo niestety na dzień dzisiejszy sytuacja jest taka że morze fajne, plaże z roku na rok coraz czyściejsze, bluzgającej młodzieży coraz mniej. I wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że wieczorem jak idę do knajpy to od razu sobie przypominam w jakim kraju jestem. Piwo smakuje jak szczyny, ryba smażona na tym samym oleju co frytki, w całym lokalu smród. Na zamówienie trzeba czekać albo godzinę, albo zadowolić się papką z mikrofalówki, a kelnerka robi wielką łaskę jak ma podać kolejne piwo. W hotelu czy pensjonacie obsługa się nie uśmiecha a na dzień dobry ledwo co odburkują. I tak by można długo wymieniać.

Rozumiem że jest drogo bo sezon krótki. Godzę się na to że wczasy nad naszym morzem są 25% droższe niż wyjazd do Włoch czy Grecji. Ale coraz częściej mi się po prostu nie chce. Na samą myśl, że mam gdzieś jechać i spotykać niemiłych ludzi z obsługi za którą ja płacę odechciewa mi się ruszać z domu. Jadę sobie w Bieszczady albo na Mazury i spotykam zupełnie inny świat. Czasem nieopatrznie wybiorę się do Zakopanego i znowu się czuję jak nad morzem :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-07-18 15:29:43
Autor: Axel
temperatura Baltyku
"Marcin N"  wrote in message news:53c8f103$0$2362$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pojeździłem i jeżdżę regularnie. Jakoś nie doceniam tych naszych plaż, zwłaszcza tłumów plażowiczów i cen z sufitu.
Przykład skrajny: 180USD/doba za rodzinę (3 osoby pełnoletnie i dziecko) w 5*hotelu, all inclusive (łącznie ze posiłkami zamawianymi do pokoju), 10 restauracji do wyboru (sushi i ślimaki też były), alkohole dobrych firm (np. Beefeather, Absolut) i kawałek parku wodnego (np. statek piracki "najeżony" zjeżdżalniami), w którym można było zostawić dziecko pod opieką personelu, a samemu pójść na basen tylko dla dorosłych...

--
Axel

Data: 2014-07-19 21:52:05
Autor: Tomasz Pyra
temperatura Baltyku
W dniu 2014-07-18 15:29, Axel pisze:
w którym można było zostawić dziecko
pod opieką personelu, a samemu pójść na basen tylko dla dorosłych...

Ten basen tylko dla dorosłych brzmi szczególnie ciekawie ;-)
Opowiadaj :)

Data: 2014-07-21 07:35:22
Autor: Axel
temperatura Baltyku
"Tomasz Pyra"  wrote in message news:53cacc67$0$2147$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Hehe... nic  z tych rzeczy :-P
Po prostu basen z leĹĽakami, tyle, ĹĽe cicho i spokojnie ;-)
(z tego samego powodu część restauracji była dostępna tylko dla dorosłych)

--
Axel

Data: 2014-07-18 16:12:29
Autor: rAzor
temperatura Baltyku
Dnia 2014-07-18 12:03, UĹĽytkownik - Marcin N  napisaĹ‚::
[...]

:-) Juz się nadoceniałem, a i po świecie trochę pojeździłem. Nigdy więcej nad Bałtyk, a zwłaszcza nasz nie pojadę.

Data: 2014-07-18 17:42:12
Autor: Cavallino
temperatura Baltyku

Użytkownik "rAzor" <admin1@razor.strikesbaaack.nsa> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53c92b49$0$2245$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Eee tam, na weekendowÄ… wycieczkÄ™ jest w sam raz.
Oczywiście gdy zapowiadają słońce i sprawdzi się wcześniej temperaturę wody.

Data: 2014-07-18 17:56:33
Autor: rAzor
temperatura Baltyku
Dnia 2014-07-18 17:42, UĹĽytkownik - Cavallino  napisaĹ‚::
[...]

Jak będę miał śmigłowiec, to może się skuszę. ;-)

Data: 2014-07-18 17:57:18
Autor: J.F.
temperatura Baltyku
Dnia Fri, 18 Jul 2014 17:42:12 +0200, Cavallino napisał(a):
:-) Juz się nadoceniałem, a i po ¶wiecie trochę pojeĽdziłem. Nigdy więcej nad Bałtyk, a zwłaszcza nasz nie pojadę.

Eee tam, na weekendow± wycieczkę jest w sam raz.

Ty jestes z Poznania. Ja to mam dodatkowe 3h ... czyli dwa dni jazdy
aby dzien odpoczac.

Oczywi¶cie gdy zapowiadaj± słońce i sprawdzi się wcze¶niej temperaturę wody.

No wiec sprawdzam :-)

Data: 2014-07-18 18:09:27
Autor: Cavallino
temperatura Baltyku

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1fa1pelcs71gv$.1568vo9dkxkk1$.dlg@40tude.net...
[...]

Z Kłodzka jeste¶? ;-)

Data: 2014-07-18 19:47:46
Autor: J.F.
temperatura Baltyku
Dnia Fri, 18 Jul 2014 18:09:27 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Korki we Wroclawiu, korki w Poznaniu.
A ostatnio to korki za Wroclawiem oraz w Rawiczu.
Co prawda Poznan moge ominac przez Wagrowiec :-)

w 2h to tak od granic Wroclawia pod A2 mozna dociagnac.

J.

Data: 2014-07-18 20:17:53
Autor: Cavallino
temperatura Baltyku

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:14630bj55f79q.14y2ztqhyzbyh$.dlg@40tude.net...
[...]

S± obwodnice.

A ostatnio to korki za Wroclawiem oraz w Rawiczu.
Co prawda Poznan moge ominac przez Wagrowiec :-)

I jechać przez 0,5 h przez Gostyń?

w 2h to tak od granic Wroclawia pod A2 mozna dociagnac.

Mniej więcej.
I ja też dokładnie z tego punktu bym startował.

Data: 2014-07-18 22:14:17
Autor: J.F.
temperatura Baltyku
Dnia Fri, 18 Jul 2014 20:17:53 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Do obwodnicy trzeba dojechac.
Poza tym we wrocku korek jest juz za obwodnica.

A Poznan obwodnicy nie ma ! No bo co to za obwodnica, w ktorej brakuje
kawalka :-)

A ostatnio to korki za Wroclawiem oraz w Rawiczu.
Co prawda Poznan moge ominac przez Wagrowiec :-)
I jechać przez 0,5 h przez Gostyń?

Przez Gostyn przejezdza sie calkiem sprawnie. W odroznieniu od
Komornik.

w 2h to tak od granic Wroclawia pod A2 mozna dociagnac.
Mniej więcej.
I ja też dokładnie z tego punktu bym startował.

No ale "Wroclaw-Poznan" zaczyna sie juz do 3h zblizac.

J.

Data: 2014-07-18 22:41:43
Autor: Cavallino
temperatura Baltyku

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5ku8czg28qad$.1lf3ou6jmx0kd$.dlg@40tude.net...
[...]

Z Wrocławia dojedziesz do obwodnicy prędzej niż do Poznania. ;-)

[...]

Nie wiem, od lat omijam bokami przez wiochy.
Raz zapomniałem skręcić i mało mnie szlag nie trafił.

No ale "Wroclaw-Poznan" zaczyna sie juz do 3h zblizac.

Je¶li masz na my¶li Wrocław-Suchy Las to może i tak.
Ale w wakacje Poznań nie jest zakorkowany zbytnio, nawet przez centrum da się przejechać.

Data: 2014-07-19 10:34:55
Autor: dddddddd
temperatura Baltyku
W dniu 2014-07-18 22:41, Cavallino pisze:

[...]

Narysuj trasę - ja rzadko jeżdżę do Poznania, wczoraj musiałem wyskoczyć to przejazd z okolic lotniska WROC do centrum PZ zaj±ł mi 3:40 (o 16:00 byłem na miejscu) - wklepałem tylko w nawigację adres i ruszyłem, wiedz±c że jak mi powie jechać DK5 to w Trzebnicy odbiję na Milicz (może to bł±d bo dawno cał± DK5 nie jechałem, może teraz tam lepsza droga?)
We Wro korków nie miałem, Kryniczno praktycznie przejezdne.

Łukasz

Data: 2014-07-19 11:22:59
Autor: J.F.
temperatura Baltyku
Dnia Sat, 19 Jul 2014 10:34:55 +0200, dddddddd napisał(a):
[...]

DK5 do Rawicza, a potem 434 przez Gostyn, Srem i Kórnik.
Droga niby drugiej kolejnosci odsniezania, ale mniej tirow i FR.
Duzo zalezy od tego gdzie w Poznaniu chcesz dojechac - choc w sumie to
latwo przeskoczyc S11 i A2 na druga strone.

[...]

Imo - troche lepsza, widac tez kawalki S5 w budowie.
Tym niemniej - ogolnie kiepska jest plus korek pod Poznaniem, ale
przez Milicz jeszcze bardziej kiepska :-)

Roznice czasowe i kilometrowe w sumie jednak znikome.

J.

Data: 2014-07-19 20:20:41
Autor: Cavallino
temperatura Baltyku

Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:lqdajf$6er$1@dont-email.me...
[...]

Narysuj trasę

https://goo.gl/maps/se7Ac

Data: 2014-07-18 13:02:40
Autor: szerszen
temperatura Baltyku
On Fri, 18 Jul 2014 09:44:43 +0200
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Ale co? Polska ma jedne z najładniejszych plaż NA ¦WIECIE.

Tu można się czę¶ciowo zgodzić, pod warunkiem że ten ¶wiat ograniczysz do Europy.
Otwarte morze też całkiem czyste. Tylko ta temperatura wody...

całkiem czyste, to do¶ć mało precyzyjne okre¶lenie i całkiem często mija się z prawd±, a woda jest bardzo zimna, a bywa lodowata

szerszen

Data: 2014-07-18 16:21:18
Autor: rAzor
temperatura Baltyku
Dnia 2014-07-18 13:02, UĹĽytkownik - szerszen  napisaĹ‚::
On Fri, 18 Jul 2014 09:44:43 +0200
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Ale co? Polska ma jedne z najładniejszych plaż NA ŚWIECIE.

Tu można się częściowo zgodzić, pod warunkiem że ten świat ograniczysz do Europy.

Czy Wyspy Brytyjskie, Irlandia to jeszcze Europa? Bo tam są piaszczyste plaże o szerokości 200metrów, czyste i puściuteńkie. A Riwiera Francuska? Plaze Hiszpanii, Portugalii? A żwirowate plaze Bałkanów? Kamieniste Cypru, Grecji itd?

Otwarte morze też całkiem czyste. Tylko ta temperatura wody...

całkiem czyste, to dość mało precyzyjne określenie i całkiem często mija się z prawdą,

Zdecydowanie mija siÄ™ z prawdÄ….

a woda jest bardzo zimna, a bywa lodowata

Standardowo, aczkolwiek jakieś trzydzieści lat temu trafiłem na sezon, kiedy woda w Kołobrzegu miała 25 stopni. Autentyk!

Data: 2014-07-18 17:43:42
Autor: Cavallino
temperatura Baltyku

[...]

Ja w zeszłym roku w Francji (okolice Montpelier) miałem wodę 18 stopni, w tym samym czasie, w Świnoujściu było 22.
Inwersja się zdarzyła.

Data: 2014-07-21 07:45:28
Autor: Mirek Ptak
temperatura Baltyku
Dnia 2014-07-18 16:21,  *rAzor* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Tu można się czę¶ciowo zgodzić, pod warunkiem że ten ¶wiat ograniczysz
do Europy.

Czy Wyspy Brytyjskie, Irlandia to jeszcze Europa? Bo tam s± piaszczyste
plaże o szeroko¶ci 200metrów, czyste i pu¶ciuteńkie

I przypływy takie, że czasami można się utopić jak się nie biega za szybko :)

pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-07-21 13:25:42
Autor: szerszen
temperatura Baltyku
On Fri, 18 Jul 2014 16:21:18 +0200
rAzor <admin1@razor.strikesbaaack.nsa> wrote:

Czy Wyspy Brytyjskie, Irlandia to jeszcze Europa? Bo tam s± piaszczyste plaże o szeroko¶ci 200metrów, czyste i pu¶ciuteńkie. A Riwiera Francuska? Plaze Hiszpanii, Portugalii? A żwirowate plaze Bałkanów? Kamieniste Cypru, Grecji itd?

Ja wiem że wszędzie s± plaże, ale mimo wszystko taki zestaw z sosnowym lasem, wydmami i jasn± piaszczysta plaż± ciężko znaleĽ. Oczywi¶cie każdemu podoba się co innego, ale dla mnie nasze plaże maj± swój urok, mimo iż i tak wolę jeĽdzić gdzie¶ nad czyst± ciepł± wodę ;) --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-07-23 05:25:29
Autor: LEPEK
temperatura Baltyku
W dniu 2014-07-18 16:21, rAzor pisze:
A Riwiera
Francuska?
Zatoczki żwirowe i skalne, zatłoczone strasznie. Ale fakt - malowniczo i sympatycznie.

A żwirowate plaze Bałkanów?
No tak, tylko oni mają chyba inną normę na żwir - u nas to są już kamyki. Ani formą ani odczuciem, ani wygodem do naszego piasku się to nie umywa. Już lepsze są kamyki - nie lepią się i nie zamętniają wody.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski

Data: 2014-07-18 15:52:27
Autor: Myjk
temperatura Baltyku
Fri, 18 Jul 2014 09:44:43 +0200, Marcin N
Ale co? Polska ma jedne z najładniejszych plaż NA ŚWIECIE.
Otwarte morze też całkiem czyste. Tylko ta temperatura wody...

GĂłry podobno teĹĽ mamy Ĺ‚adne. Niewiele jednak z tego truizmu wynika. Bo
podobnie jak na "pieknych" bałtyckich plażach, nie da się z nich w pełni
skorzystać -- bo tłok, bo warunki pogodowe z dupy, a najgorsze że drogo z
mizerną jakością obsługi (w sensie hotelu/restauracji). To ja wolę dołożyć
kasy i mieć pewny odpoczynek.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-07-18 18:47:56
Autor: anacron
temperatura Baltyku
W dniu 18.07.2014 09:16, Myjk pisze:
Thu, 17 Jul 2014 14:15:02 +0200, J.F.
Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

Dwa razy w życiu byłem nad Bałtykiem i... nigdy więcej. Szkoda kasy i nerwów. :P Podobnie jak z naszymi "górami".

Eeee, nie obrażaj mi gór. Nad Bałtyk jeżdżę, bo mam teraz 1,5
samochodem, a na dziecku wraĹĽenie (jeszcze) robi ta wielka plaĹĽa i fale,
ale góry pod koniec września albo wczesną wiosną są ok.

--
anacron

temperatura Baltyku