temperatura cieczy ch??odzÄ?cej - 72-74 sto pnie C

Data: 2014-02-17 14:59:46
Autor: Nathan
temperatura cieczy ch??odzÄ?cej - 72-74 sto pnie C
W dniu 2014-02-14 21:41, ToMasz pisze:
witam

Kupiłem sobie interfejs diagnostyczny i "przeżywam" nową zabawkę.
Mniejsza o szczegóły. Na kokpicie mam wskaźnik temperatury silnika w
postaci 4 kreseczek, zazwyczaj wyświetlają się 2.

HDI? Citroen C4? Ten typ tak ma. 2 kreski i tyle...

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzÄ… z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

temperatura cieczy ch??odzÄ?cej - 72-74 sto pnie C