Data: 2014-02-14 22:05:29 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
temperatura cieczy ch??odzÄ?cej - 72-74 stop nie C | |
W dniu 14.02.2014 o 21:41 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> pisze:
Chłodnica "na dotyk" ręką zimna Jeśli chłodnica zimna - to TTTM - pewnie mały diesel. Miałem kiedyś Modusa 1.5dci (82KM), optymalną temp. silnika osiągał tylko w trasie, mało mocy i musiał się sporo napracować aby utrzymać te 100km/h. Żaden poprzedni i kolejny samochód nie palił mi tak mało jak ten Modus. TG |
|
Data: 2014-02-14 22:21:07 | |
Autor: ToMasz | |
temperatura cieczy ch??odzÄ?cej - 72-74 sto pnie C | |
W dniu 14.02.2014 22:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu 14.02.2014 o 21:41 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>zapomniałem napisać, że chodzi o diesla 2.0 hdi ToMasz Ps czemu niby "benzyna" miała by się bardziej grzać pss czy te 74C w czymś przeszkadza? |
|
Data: 2014-02-14 13:40:48 | |
Autor: kogutek444 | |
temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C | |
W dniu pi±tek, 14 lutego 2014 22:21:07 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 14.02.2014 22:05, Tomasz Gorbaczuk pisze: Bo ksi±żkowo silnik benzynowy na sporo niższ± sprawno¶ć. |
|