Data: 2014-02-14 21:41:16 | |
Autor: ToMasz | |
temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C | |
witam
Kupiłem sobie interfejs diagnostyczny i "przeżywam" now± zabawkę. Mniejsza o szczegóły. Na kokpicie mam wskaĽnik temperatury silnika w postaci 4 kreseczek, zazwyczaj wy¶wietlaj± się 2. Teraz wiem że to ok 74 stopnie C. Po starcie zimnego silnika, od 0 do 71 idzie szybko miarowo. przy 72 przestała temperatura rosn±ć, spadła do 71, potem znowu wzrosła. maksymalnie, (jazda po mie¶cie 35 minut) pokazało 78, ale stabilizuje się na 74 stopniach. czy to nie jest za niska temperatura? Chłodnica "na dotyk" ręk± zimna Je¶li 74 to za niska temperatura to na co moze miec negatywny wpływ? ToMasz |
|
Data: 2014-02-14 21:42:48 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C | |
Kupiłem sobie interfejs diagnostyczny i "przeżywam" now± zabawkę. Mniejsza o szczegóły. Na kokpicie mam wskaĽnik temperatury silnika w postaci 4 kreseczek, zazwyczaj wy¶wietlaj± się 2. Teraz wiem że to ok 74 stopnie C. Po starcie zimnego silnika, od 0 do 71 idzie szybko miarowo. przy 72 przestała temperatura rosn±ć, spadła do 71, potem znowu wzrosła. maksymalnie, (jazda po mie¶cie 35 minut) pokazało 78, ale stabilizuje się na 74 stopniach. czy to nie jest za niska temperatura? Chłodnica "na dotyk" ręk± zimna Diesel :) |
|
Data: 2014-02-14 21:45:26 | |
Autor: Lewis | |
temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C | |
W dniu 2014-02-14 21:41, ToMasz pisze:
witam Cze¶ć Je¶li 74 to za niska temperatura to na co moze miec negatywny wpływ? Termostat -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2014-02-14 21:50:38 | |
Autor: Czesław Wi¶niak | |
temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C | |
Cze¶ć Przeciez pisze, ze chlodnica zimna. |
|
Data: 2014-02-15 00:04:01 | |
Autor: JK | |
temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C | |
W dniu 2014-02-14 21:45, Lewis pisze:
W dniu 2014-02-14 21:41, ToMasz pisze: Pomidor JK |
|
Data: 2014-02-14 22:05:29 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
temperatura cieczy ch??odzÄ?cej - 72-74 stop nie C | |
W dniu 14.02.2014 o 21:41 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> pisze:
Chłodnica "na dotyk" ręką zimna Jeśli chłodnica zimna - to TTTM - pewnie mały diesel. Miałem kiedyś Modusa 1.5dci (82KM), optymalną temp. silnika osiągał tylko w trasie, mało mocy i musiał się sporo napracować aby utrzymać te 100km/h. Żaden poprzedni i kolejny samochód nie palił mi tak mało jak ten Modus. TG |
|
Data: 2014-02-14 22:21:07 | |
Autor: ToMasz | |
temperatura cieczy ch??odzÄ?cej - 72-74 sto pnie C | |
W dniu 14.02.2014 22:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu 14.02.2014 o 21:41 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>zapomniałem napisać, że chodzi o diesla 2.0 hdi ToMasz Ps czemu niby "benzyna" miała by się bardziej grzać pss czy te 74C w czymś przeszkadza? |
|
Data: 2014-02-14 13:40:48 | |
Autor: kogutek444 | |
temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C | |
W dniu pi±tek, 14 lutego 2014 22:21:07 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 14.02.2014 22:05, Tomasz Gorbaczuk pisze: Bo ksi±żkowo silnik benzynowy na sporo niższ± sprawno¶ć. |
|
Data: 2014-02-17 14:59:46 | |
Autor: Nathan | |
temperatura cieczy ch??odzÄ?cej - 72-74 sto pnie C | |
W dniu 2014-02-14 21:41, ToMasz pisze:
witam HDI? Citroen C4? Ten typ tak ma. 2 kreski i tyle... -- Pozdrawiam Nathan "Spadochroniarze to ludzie, ktĂłrzy schodzÄ… z drzew, na ktĂłre nie wchodzili" Charles Lindbergh bartosz<kropka/dot>bb@gmail<kropka/dot>com; http://picasaweb.google.com/Bartosz.BB |