temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C

Data: 2014-02-14 21:42:48
Autor: Czesław Wiśniak
temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C
Kupiłem sobie interfejs diagnostyczny i "przeżywam" nową zabawkę. Mniejsza o szczegóły. Na kokpicie mam wskaźnik temperatury silnika w postaci 4 kreseczek, zazwyczaj wyświetlają się 2. Teraz wiem że to ok 74 stopnie C. Po starcie zimnego silnika, od 0 do 71 idzie szybko miarowo. przy 72 przestała temperatura rosnąć, spadła do 71, potem znowu wzrosła. maksymalnie, (jazda po mieście 35 minut) pokazało 78, ale stabilizuje się na 74 stopniach. czy to nie jest za niska temperatura? Chłodnica "na dotyk" ręką zimna
Jeśli 74 to za niska temperatura to na co moze miec negatywny wpływ?

Diesel :)

temperatura cieczy ch?odz?cej - 72-74 stopnie C