temperatura silnika

Data: 2009-04-02 11:11:48
Autor: bosskg
temperatura silnika
Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr1l0d$11s$1news.wp.pl...
Czasami podczas jazdy spada mi temp silnika tak o jedna kreske. Zaznaczam, ze silnik rozgrzewa sie szybko tzn. tak jak zawsze. Czy to wina termostatu? Czy to moze miec zwiazek z elektryka (niedawno zmienilem aku na wiekszy, bo poprzedni wyzional ducha w ziemie, altek w dobrym stanie)?  Autko punto 2 1.2 8v

Wydaje mi sie że to normalne. Silnik się nagrzewa, otwiera termostat i temperatura spada. Mam tak od zawsze w bravo. Temp dochodzi do polowy (np. przy staniu w korku) a nastepnie spada o jedna kreske i tak w kółko... Jak miałem uszkodzony termostat to temperatura zawsze była niska i nie było ogrzewania.

--
Pozdrawiam | Krzysiek

Data: 2009-04-02 11:25:48
Autor: mateusx6

[...]