Data: 2013-03-23 16:29:53 | |
Autor: Michał | |
temperatura silnika | |
On 3/22/2013 6:08 PM, Ministerstwo Propagandy wrote:
kiedy silnik grzeje się bardziej, czy gdy chodzi na wysokich, czy gdy wysokich jak rozwiązane jest chłodzenie w samochodach o dużej pojemności silnika w typowych osobówkach, dają mocniejsze wiatraki i tyle, przy większych silnikach częściej się włączają przy powolnej jeździe a jak to wygląda w samochodach sportowych kiedy silnik praktycznie 90% super sportowych nie wiem, normalne osobówki przy 180+ nie potrzebują już prawie niczego prócz jako takiej krążącej wody, bo powietrza jest strasznie dużo. Raz miałem sytuacje kiedy musiałem utrzymywać prędkość 160km/h+ bo się spitoliło chłodzenie i gotował wodę (w tym modelu działało wtedy albo 0..40km/h albo 160..258km/h) słyszałem, że jakieś ferrari się paliły, co było powodem? elektryka o ile pamiętam |
|
Data: 2013-03-23 17:09:08 | |
Autor: Ministerstwo Propagandy | |
temperatura silnika | |
w typowych osobówkach, dają mocniejsze wiatraki i tyle, przy większych silnikach częściej się włączają przy powolnej jeździe no nie wiem, czy aby na pewno... jak żyję nie słyszałem wiatraka chłodnicy w ciężarówce, autobusie i ciągniku albo jakimś urządzeniu do robót drogowych... |
|
Data: 2013-03-23 17:14:57 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
temperatura silnika | |
[....] Uprasza się o niedokarmianie trolla. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-03-23 17:17:42 | |
Autor: Ministerstwo Propagandy | |
temperatura silnika | |
Uprasza się o niedokarmianie trolla. uprasz się o spierd... dziada z mojego wątku, proszę się tym moderatorem elektrody nie przejmować, zapisał się do PO i myśli, że wszycy już go popierają... cymbał i już moje pytania pozostają otwarte. |
|
Data: 2013-03-23 17:25:03 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
temperatura silnika | |
Hello Ministerstwo,
Saturday, March 23, 2013, 5:17:42 PM, you wrote: Uprasza się o niedokarmianie trolla.uprasz się o spierd... dziada z mojego wątku, Upraszać sobie możesz - komendanta, Karolku. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-03-23 19:14:26 | |
Autor: Cavallino | |
temperatura silnika | |
Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <a@b.s> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kikkj7$pb2$1@node1.news.atman.pl... Uprasza się o niedokarmianie trolla. PLONK |
|
Data: 2013-03-23 20:42:58 | |
Autor: Szymon Machel | |
temperatura silnika | |
popisałeś się wystarczająco miszczu |
|
Data: 2013-03-23 21:35:14 | |
Autor: Ministerstwo Propagandy | |
temperatura silnika | |
co ty "wy nie"...
|
|
Data: 2013-03-24 03:05:32 | |
Autor: Michał | |
temperatura silnika | |
On 3/23/2013 5:09 PM, Ministerstwo Propagandy wrote:
w typowych osobówkach, dają mocniejsze wiatraki i tyle, przy większych miałem na myśli bardziej osobówkę - pomiędzy wersjami silnikowymi jest (zazwyczaj) tylko ta różnica że jak masz powiedzmy 2.5 a 3.0 to się wiatrak/wiatraki w 3.0 będzie częściej włączał. a co do ciężarówek, ale ekspertem nie jestem to gdzieś w jakimś starszym volvo widziałem wiatraki, chyba jakimś paskiem zasilane (nie elektrycznie) i duże były więc i pewnie ciche. autobusy powinny mieć zwykłe wiatraki, z tym że taki autobus to ma mooooże 2..3x więcej koni niż auto a chłodnice większe. chyba ze tez wielkie ciche wiatraki na pasku... ? a urządzenia do robót drogowych w ogóle mocy mogą mieć na tyle mało że sama chłodnica wystarczy tylko to tak na oko :) |
|
Data: 2013-03-24 21:50:02 | |
Autor: Bydlę | |
temperatura silnika | |
On 2013-03-23 17:09:08 +0100, "Ministerstwo Propagandy" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> said:
w typowych osobówkach, dają mocniejsze wiatraki i tyle, przy większych silnikach częściej się włączają przy powolnej jeździe Dawaj przepis, że wentylator musi być głośniejszy od silnika. (ot, pierwszy z brzegu: <http://www.truckauto.pl/wp-content/uploads/2012/03/12C259_01.jpg>) ;> -- Bydlę |