Data: 2013-06-21 07:25:34 | |
Autor: AZ | |
temperatura spalin | |
On 2013-06-21, ARO <ask_me@prv.pl> wrote:
Ja bym sprawdzil tak: - czy gazniki dobrze zlozone i przepustnica podcisnieniowa sie podnosi (nie wiem co tam za gazniki sa ale w Keihinach latwo zle przykrecic pokrywke i membrana nie ma szczelnosci co skutkuje slabym lub w ogole brakiem podnoszenia przepustnicy) - czy iglice tak samo ustawione (jak jest ustawianie) - czy plywak sie nie zacina - poziom paliwa Chociaz z tego co piszesz moto leniwe to bym stawial na to pierwsze. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-06-21 09:55:31 | |
Autor: Kuczu | |
temperatura spalin | |
W dniu 2013-06-21 09:25, AZ pisze:
On 2013-06-21, ARO <ask_me@prv.pl> wrote: A ja bym sprawdzil szczelnosc zaworow wydechowych. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-06-22 15:47:07 | |
Autor: ARO | |
temperatura spalin | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał :
Ja bym sprawdzil tak: Mowa o Kehin CVK34. Gazniki nie nosza zadnych sladow, by ktoś wcześniej do nich pchał pazury. Chyba, ze zrobił to umiejętnie i za pomocą dobrych narzędzi. Obstawiałbym raczej, że po gwarancji moto wogóle nie widziało serwisu. Przepustnica się podnosi. Iglica nie ma żadnej regulacji. Położenie pływaków jest identyczne w obu gaźnikach, choć z braku czasu ostatecznie poziomu paliwa nie zmierzyłem, a to faktycznie było by najbardziej miarodajne. Zaworki iglicowe wyglądają bardzo dobrze. O zacinających się płwakach gdzieś już czytałem, ale podczas ostatniego grzebania merdając gaznikami na wszystkie strony nie stwierdzilem tego. W pozycji "do gory kolami" zaworki zawsze zamykaly, niezależnie od tego w jaki sposób gazniki osiągnęły tę pozycję. Zastanawialem sie juz nad tym co pisze Kuczu. Pierwsza sprawa: kompresja w normie, choc zbliza sie do dolnej granicy. 10,5 Bar wychodzi tak samo na obu cylindrach. Producent przewiduje normę 9,6-14,7[Bar]. Pomiar luzow zaworowych pokazal, że praktycznie wszystkie z 4 zaworów wydechowych były ustawione poniżej granicy tolerancji. Zamiast 0.18-0.23 było 0.15 na wydechu i to właśnie mogło mu zaszkodzić, bo nie wiadomo jak długo tak jeździł. Ustawiłem je na górną granicę - listek 0,2 wchodzi jak powinien, a 0,25 ma za ciasno. Moto przejechało juz 2000km, a jedna rura jak się świeciła tak się świeci. Może być, że jest przedmuch pomimo prawidłowej komprechy? Cisnienia na goracym nie sprawdzalem. Czy poza sciaganiem gory silnika - czego nie zamierzam robic, poki moto jezdzi i ma spalanie w normie - jest jakas inna mozliwosc sprawdzenia szczelnosci zaworow? -- ARQ transalp |
|
Data: 2013-06-24 20:30:36 | |
Autor: Ivam | |
temperatura spalin | |
W dniu 2013-06-22 15:47, ARO pisze:
Pierwsza sprawa: kompresja w normie, choc zbliza sie do dolnej granicy. Rozumiem, że na ciepłym silniku, bez filtra powietrza i gaz odkręcony na maksa? A jak wyszło po próbie olejowej? -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-06-26 18:56:56 | |
Autor: ARO | |
temperatura spalin | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm> napisał :
Rozumiem, że na ciepłym silniku, bez filtra powietrza i gaz odkręcony na maksa? Oczywiście drogi Watsonie. A jak wyszło po próbie olejowej? I tu jest pies pogrzebany, że jej nie było. -- ARQ transalp |
|
Data: 2013-06-26 20:26:25 | |
Autor: Ivam | |
temperatura spalin | |
W dniu 2013-06-26 18:56, ARO pisze:
I tu jest pies pogrzebany, że jej nie było. Zrób jeszcze raz, tym razem z olejem. Stawiam na to, że nic a nic się ciśnienie nie poprawi. Tak BTW dość nisko ustalona ta norma. Po prawdzie nie moto, bo sprzęt typu piły/kosy/kosiarki, etc. ale w okolicy 10 to zwykle (za wyjątkiem produktów chińskich) proponuje remont generalny. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-06-23 23:12:27 | |
Autor: Tomek | |
temperatura spalin | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:kq0v5e$qsv$1node2.news.atman.pl... On 2013-06-21, ARO <ask_me@prv.pl> wrote: Mój znajomy, na moje pytanie odnośnie sporego spalania Trumpha odparł mi: "to zależy czy ma palić- czy paliwo, czy zawory" Uboga mieszanka daje wyższą temperaturę spalin. A ciśnienie sprężania w obu cylindrach jest podobne? TOmek. |
|
Data: 2013-06-24 17:17:34 | |
Autor: ARO | |
temperatura spalin | |
Użytkownik "Tomek" <marekjan63@o2.pl> napisał :
Mój znajomy, na moje pytanie odnośnie sporego spalania Trumpha odparł mi: W rzeczy samej milordzie. Jednak moto pali tyle ile powinno. A ciśnienie sprężania w obu cylindrach jest podobne? Tak, na obu jednakowe - pisalem post wyzej. Na razie obstawiam gazniki - moze a noz widelec cos sie przytkalo. Zawory sprawdze jako ostatecznosc. -- ARQ transalp |
|
Data: 2013-06-24 19:11:44 | |
Autor: Tomek | |
temperatura spalin | |
Użytkownik "ARO" <ask_me@prv.pl> napisał w wiadomości news:kq9plf$qos$1mx1.internetia.pl... Użytkownik "Tomek" <marekjan63@o2.pl> napisał : Jeśłi nie ma przesadnie ubogiej mieszanki (czytaj przewlekłego spalania) a jedna z rur grzeje się bardziej to może jakieś niewielkie ale jednak są przedmuchy pomiędzy przylgnią grzybka i pierścienia zaworowego (przedmuchy gorących spalin w fazie największego ciśnienia nad tłokiem). Jeśłi są różnice (asymetrie) w wydechu to ja bym szukał przyczyn tych asymetrii- chyba poprzez kolejne przybliżenia. Tomek. |
|