temperaturka :)

Data: 2012-01-27 19:47:06
Autor: Dziobak
temperaturka :)
Witam!

Doniśli w niebieskie telewizji ,ze w Komańczy padł tegoroczny rekord zimna , minus 21 ; ciekawe kto da więcej  ;)
Obstawiam okolice Chatki Górzystów.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2012-01-27 11:49:33
Autor: Krzysztof Warchuliński
temperaturka :)
On 27 Sty, 19:47, "Dziobak" <dzio...@hot.pl> wrote:
[...]

Witam
Rano RMF FM podało że na Równi Izerskiej było -25
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2012-01-27 21:16:19
Autor: Waldek Brygier
temperaturka :)
Krzysztof Warchuliński wrote:
Rano RMF FM podało że na Równi Izerskiej

Równia pochyła to wiem, a Równia Izerska gdzie to?

P.S. Olinowi za Izery dziękujęmy...

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2012-01-27 12:28:12
Autor: Krzysztof Warchuliński
temperaturka :)
On 27 Sty, 21:16, "Waldek Brygier" <wal...@naszesudety.pl> wrote:
Krzysztof Warchuliński wrote:
> Rano RMF FM podało że na Równi Izerskiej

Równia pochyła to wiem, a Równia Izerska gdzie to?

GG 415880

Ja tam panie nie wiem, ale chyba w radio wiedzą co mówią:-)
Przecież jest tam równo jak to w górach;-)

Data: 2012-01-30 09:29:18
Autor: Olin
temperaturka :)
Dnia Fri, 27 Jan 2012 21:16:19 +0100, Waldek Brygier napisał(a):

 Równia Izerska gdzie to?

Stawiam na Kotlinę Kłodzką.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Zasada Larsona:
Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-01-27 21:14:49
Autor: Waldek Brygier
temperaturka :)
Dziobak wrote:
Doniśli w niebieskie telewizji ,ze w Komańczy padł tegoroczny rekord
zimna , minus 21 ; ciekawe kto da więcej  ;)
Obstawiam okolice Chatki Górzystów.

No i bingo:
http://www.naszesudety.pl/?p=artykulyShow&iArtykul=9363

Data: 2012-01-27 21:26:11
Autor: ppontek
temperaturka :)
W dniu 2012-01-27 19:47, Dziobak pisze:

w Komańczyminus 21

Idealne warunki na biwaczek. Suchutko, pewnie rozgwieżdżone niebo i skrzący się śnieżek, cisza i tylko słychać trzaskające w ogniu drewno, ...., szkoda, że tam teraz nie ma nas.

PABLO

Data: 2012-01-28 20:56:40
Autor: Dziobak
temperaturka :)

Użytkownik "ppontek" napisał

Idealne warunki na biwaczek. Suchutko, pewnie rozgwieżdżone niebo i skrzący się śnieżek, cisza i tylko słychać trzaskające w ogniu drewno, ..., szkoda, że tam teraz nie ma nas.

Dobra , za pietnaście minut zbiórka przy budce teleportacyjnej ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2012-02-02 18:23:40
Autor: Slawek Wozniak
temperaturka :)
Dziobak <dziobak@hot.pl> napisał(a):
> [...]

Dobra , za pietnaście minut zbiórka przy budce teleportacyjnej ;)

Właśnie w Faktach TVN pokazali reportaż z Bieszczadów, a konkretnie z Chatki Puchatka.
Było -32 C w nocy, a w dzień pięęęękne słońce, powietrze jak kryształ i śniegu od groma...
Miejscowa ludność patrzy tylko czy padnie rekord (-44 C)
Parafrazując Star Treka, fajnie by było móc zadzwonić i powiedzieć "Lutek, beam me there!" ;-)

--
pozdr.
Beneq

Data: 2012-02-02 19:35:14
Autor: Zbynek Ltd.
temperaturka :)
Slawek Wozniak napisał(a) :

Właśnie w Faktach TVN pokazali reportaż z Bieszczadów, a konkretnie z Chatki Puchatka.
Było -32 C w nocy, a w dzień pięęęękne słońce, powietrze jak kryształ i śniegu od groma...

Stuposiany -34 rano.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-02-02 23:48:29
Autor: ppontek
temperaturka :)
W dniu 2012-02-02 19:35, Zbynek Ltd. pisze:
Slawek Wozniak napisał(a) :

[...]

Kilka lat temu byliśmy na Skupowej (Huculszczyzna). Na biwaku było rześko - nad ranem w przysiółku, przez który przechodziliśmy ktoś powiedział nam, że w nocy było właśnie coś koło tego. Następnego wieczora było coś koło -10, wydawało się, że jest upał - do tego stopnia, że ... trudno było zasnąć. Siedzieliśmy więc długo przy ognisku.

Data: 2012-02-03 00:03:01
Autor: Filip
temperaturka :)
Witam!
Nie będę się licytował na gradusy, ale kiedyś tam chodziłem z kolegami
po szałasach w Gorcach, kroiliśmy chleb piłką do metalu i takie tam, a
jak zaszliśmy na herbatę do mordowni w Ochotnicy, to byliśmy świadkami
rozładunku jaboli, które były w butelkach zamarzły, hej!
pozdrawiam,
Filip

Data: 2012-02-03 18:21:35
Autor: Basia Z.
temperaturka :)
[...]

Dokładnie tam jest teraz właśnie mój syn z kolegą.
Szli od Jabłonicy przez Skupową, wczoraj byli na Skupowej.
Dziś rano dostałam mailem dwa zrobione telefonem i wysłane z telefonu zdjęcia.
Pisał , że  ogólnie raczej zimno do -23, spali po szałasach, znaleźli taki z piecem i było im ciepło.
Dziś się ociepliło do -15 i prószy drobny śnieg.
Na wieczór mają zamiar zejsć do Dziembroni (pewnie już zeszli), tam przenocować a jutro ruszyć w Czarnohorę.

Wot tiechnika  ;)

https://lh4.googleusercontent.com/-DgvWrth8C8o/TyvnomrOvSI/AAAAAAAAK74/cRjAz6VUpKI/s1152/2012-02-02_15-53-57_687.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-clPtHsUt8Oc/TyvnhQLy83I/AAAAAAAAK7w/Q7oweoV1bJw/s1152/2012-02-02_16-45-09_991.jpg

Data: 2012-02-06 13:43:46
Autor: Grzegorz
temperaturka :)
Data: 2012-02-06 20:06:41
Autor: Basia Z.
temperaturka :)

Użytkownik "Grzegorz"

Tak na oko śniegu jak u nas - o ile dobrze widzę, w rakietach zapadali się do pół łydki ?

Wygląda na to że tak.
W końcu to nie są jakieś bardzo wysokie góry.
Jeszcze nie wrócili, a wczoraj dostałam kolejne zdjęcie, tak z godzinę po zrobiemiu:

https://lh6.googleusercontent.com/-Ulmv2lxJm2U/Ty7lq65k2GI/AAAAAAAAK8A/8FQw28UwRBU/s640/2012-02-05_14-49-45_671.jpg

@Pablo - najpierw piszesz:

"Szkoda, że tam teraz nie ma nas..."
a  w kolejnym poscie:

"Już nawet nie chce mi się tam jechać. "

To jak właściwie  - chce Ci sie czy Ci się nie chce.

Bo mi sie zawsze chce gdzieś jechać, tylko nie zawsze okoliczności pozwalają.
Ale cieszę sie ze mogę chociaż zobaczyć zdjęcia.

B.

Data: 2012-02-07 07:34:28
Autor: Grzegorz
temperaturka :)
Hello Basia Z. !:

Tak na oko śniegu jak u nas - o ile dobrze widzę, w rakietach zapadali się
do pół łydki ?

Wygląda na to że tak.
W końcu to nie są jakieś bardzo wysokie góry.

U nas powyżej 800 m podobnie. Ale trzeba trafić na nieprzetarty szlak ;-) ! Są jeszcze takie na szczęście !

[...]

To wygląda jak lekko ośnieżone wejście do jakiegoś budynku ? Ładne.

A w naszych zwykłych Beskidach parę dni temu Tatry było widać. Na szczęście zim,a przyszła - lepiej późno niż wcale !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-02-07 19:25:08
Autor: Basia Z.
temperaturka :)

Użytkownik "Grzegorz"

To wygląda jak lekko ośnieżone wejście do jakiegoś budynku ? Ładne.

Bardzo znanego budynku.

Na zdjęcia młodego (który już wrócił do Polski) czekam z niecierpliwoscią.

A w naszych zwykłych Beskidach parę dni temu Tatry było widać. Na szczęście zim,a przyszła - lepiej późno niż wcale !!!

Tatry i Mała Fatra z Łysej Hory w poprzedni weekend:

https://picasaweb.google.com/117270452546990998525/201201SylwesterILysaHora?authkey=Gv1sRgCOTLi9OSlaW2_wE#5703332120451742594

Data: 2012-02-08 06:42:52
Autor: Grzegorz
temperaturka :)
Hello Basia Z. !:

Chyba nie masz ustawionego wpisu kodowania znaków - brakuje linii :

i czasem trzeba ręcznie ustawić żeby krzaczki znikły ....

Tatry i Mała Fatra z Łysej Hory w poprzedni weekend:

https://picasaweb.google.com/117270452546990998525/201201SylwesterILysaHora?authkey=Gv1sRgCOTLi9OSlaW2_wE#5703332120451742594

http://www.complex.org.pl/P1170080.JPG tydzień temu w środę.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-02-06 14:56:06
Autor: Paweł Pontek
temperaturka :)
W dniu 2012-02-03 18:21, Basia Z. pisze:

Dziś rano dostałam mailem dwa zrobione telefonem i wysłane z telefonu
zdjęcia.
[...]

Wot tiechnika  ;)

Przy okazji - jeszcze kilka(naście) lat temu, wyjazd w tamte strony miał smak ekspedycji, wyprawy w nieznane, ..., przygody. Wszystko było nowe, nieznane, nie wiadomo było na co ostatecznie się trafi. Każdy kolejny krok zależał bardziej od szczęścia i okoliczności niż od planu. Zobaczenie widoków, dotychczas widzianych tylko na przedwojennych zdjęciach (w z trudem zdobywanych publikacjach, mapach, itp.; pochłanianych jednym tchem) powodowało dreszcze i wielkie emocje. Odkrywało się kolejne hopki, wychylające się na kolejnych planach. Tym się po prostu żyło (od wyjazdu do wyjazdu).

Minęło raptem kilka lat, człowiek się postarzał, przedeptał wszystko wzdłuż i wszerz i ... wszystko to prysło. Już nawet nie chce mi się tam jechać. Zaczynam rozumieć Lwowiaków, którzy po latach nie chcą nawet słyszeć o pojechaniu do Lwowa. Szkoda.

PABLO

Data: 2012-02-06 15:08:57
Autor: Olin
temperaturka :)
Dnia Mon, 06 Feb 2012 14:56:06 +0100, Paweł Pontek napisał(a):

 jeszcze kilka(naście) lat temu, wyjazd w tamte strony miał smak ekspedycji, wyprawy w nieznane, ..., przygody. Wszystko było nowe, nieznane, nie wiadomo było na co ostatecznie się trafi.

.... a potem Ukraińcy złośliwie zaczęli znakować szlaki i wycinać kosówkę.

Dreszcz emocji towarzyszy szczęśliwie jeszcze wyprawom w amazońską dżunglę:
http://nauka.dziennik.pl/artykuly/343794,w-amazonii-naukowcy-odkryli-nieznane-plemie.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Odnosi się wrażenie, jakby wszystkie siły zła przystąpiły z pasją
 do kamienowania Ojca Dyrektora. Nie ma bowiem dnia, aby w artykułach,
 audycjach, filmach, wiadomościach itp. nie było obelg i manipulacji,
 których głównym celem jest ojciec Tadeusz Rydzyk."
prof. Janusz Kawecki

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-02-06 16:56:31
Autor: Stan
temperaturka :)
W dniu 2012-02-06 15:08, Olin pisze:

... a potem Ukraińcy złośliwie zaczęli znakować szlaki i wycinać kosówkę.

Wraz z Czechami i Polakami.

Na szczęście sąsiednia Azja to raj dla miłośników dzikich i nieodkrytych gór ;)

Data: 2012-02-06 17:59:20
Autor: Szymon R.
temperaturka :)
W dniu 2012-02-06 16:56, Stan napisal(a):
[...]

Jeśli np. taki Pablo tam pojedzie, to już nie będzie dzikie i nieodkryte? Skąd się powszechnie bierze to dążenie do dzikości? Kiedyś tereny Pl (obecne i zamierzchłe) tez były dzikie. Dziś już chyba każdy cm2 został poznany. Naturalna kolej rzeczy. Nie wymagajmy od świata wiecznie nieznanej krainy, skoro sami ją szukamy i zmieniamy status z "dzikiej i nieodkrytej" na "poznaną i zeksplorowaną".

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2012-02-06 19:17:02
Autor: Stan
temperaturka :)
W dniu 2012-02-06 17:59, Szymon R. pisze:

Kiedyś
tereny Pl (obecne i zamierzchłe) tez były dzikie.

Takie Karpaty Wschodnie (polskie/ukraińskie) to "zdziczały" za czasów ZSRR. Wcześniej w górach były schroniska, szlaki, wąskotorówki, klauzy, białe słonie, masowe wycieczki zakładowe, kurorty turystyczne, konwencja turystyczna z Czechosłowacją itd. Teraz trochę się te tereny cywilizują, jednak dla turysty przyzwyczajonego do polskich gór nadal te góry są dzikie i wymagające.

Data: 2012-02-07 09:04:33
Autor: Olin
temperaturka :)
Dnia Mon, 06 Feb 2012 17:59:20 +0100, Szymon R. napisał(a):

Skąd się powszechnie bierze to dążenie do dzikości?

Kurne chaty i tubylcy w butach z łyka dobrze wypadają na zdjęciach.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl