temperaturka :)

Data: 2012-01-27 11:49:33
Autor: Krzysztof Warchuliński
temperaturka :)
On 27 Sty, 19:47, "Dziobak" <dzio...@hot.pl> wrote:
Witam!

Doniśli w niebieskie telewizji ,ze w Komańczy padł tegoroczny rekord zimna ,
minus 21 ; ciekawe kto da więcej  ;)
Obstawiam okolice Chatki Górzystów.

pozdrawiam

Pieszy
Witam
Rano RMF FM podało że na Równi Izerskiej było -25
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2012-01-27 21:16:19
Autor: Waldek Brygier
temperaturka :)
Krzysztof Warchuliński wrote:
Rano RMF FM podało że na Równi Izerskiej

Równia pochyła to wiem, a Równia Izerska gdzie to?

P.S. Olinowi za Izery dziękujęmy...

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2012-01-27 12:28:12
Autor: Krzysztof Warchuliński
temperaturka :)
On 27 Sty, 21:16, "Waldek Brygier" <wal...@naszesudety.pl> wrote:
Krzysztof Warchuliński wrote:
> Rano RMF FM podało że na Równi Izerskiej

Równia pochyła to wiem, a Równia Izerska gdzie to?

GG 415880

Ja tam panie nie wiem, ale chyba w radio wiedzą co mówią:-)
Przecież jest tam równo jak to w górach;-)

Data: 2012-01-30 09:29:18
Autor: Olin
temperaturka :)
Dnia Fri, 27 Jan 2012 21:16:19 +0100, Waldek Brygier napisał(a):

 Równia Izerska gdzie to?

Stawiam na Kotlinę Kłodzką.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Zasada Larsona:
Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

temperaturka :)