temperaturowa zagadka

Data: 2015-07-24 21:20:12
Autor: platformowe gƂupki
temperaturowa zagadka
pisaƂem kiedyƛ, ĆŒe dorobiƂem sobie wskaĆșnik temperatury wody do seicento i na nim to gdy szybko jechaƂem to wskazanie spadaƂo do 50 stopni...

myƛlaƂem, ĆŒe coƛ jest zjebane, ale...

jechaƂem sobie ostatnio spokojnie te 250 innym autem, z fabrycznym czujnikiem temperatury i co ciekawe wskazanie teĆŒ mocno spadƂo...

więc jak to jest?

Data: 2015-07-24 19:27:18
Autor: masti
temperaturowa zagadka
platformowe głupki wrote:

pisałem kiedy¶, że dorobiłem sobie wskaŒnik temperatury wody do seicento i na nim to gdy szybko jechałem to wskazanie spadało do 50 stopni...

my¶lałem, że co¶ jest zjebane, ale...

jechałem sobie ostatnio spokojnie te 250 innym autem, z fabrycznym czujnikiem temperatury i co ciekawe wskazanie też mocno spadło...

wiêc jak to jest?

Tusk z Kopaczow± ukradli ci 100 stopni

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-07-25 03:00:44
Autor: Budzik
temperaturowa zagadka
Użytkownik masti gone@to.hell ...

[...]

Tylko 50...

Data: 2015-07-24 22:42:24
Autor: Artur Miller
temperaturowa zagadka
W dniu 2015-07-24 o 21:20, platformowe gƂupki pisze:
[...]

zapomniaƂeƛ dodać, ze potem mama obudziƂa i poszedƂeƛ do szkoƂy

@

Data: 2015-07-25 08:12:45
Autor: Scobowski
temperaturowa zagadka
W dniu 2015-07-24 o 21:20, platformowe gƂupki pisze:
więc jak to jest?

To tak, jak w tym kawale o beduinie i przeziębionym wielbƂądem.

Data: 2015-07-29 08:52:35
Autor: Lewis
temperaturowa zagadka
[...]

Jest coƛ zjebane. Nazywa się to termostat :)
Chyba ĆŒe ten czujnik temp zamontowaƂeƛ w chƂodnicy ;) To wĂłwczas co innego masz zjebane.

Lewis

temperaturowa zagadka