ten błazen niech sie martwi o swój obraz na Rosje jest za cienki

Data: 2015-03-03 23:18:54
Autor: boukun
ten błazen niech sie martwi o swój obraz na Rosje jest za cienki
Śmierć Borysa Niemcowa jest symboliczna i uderza w obraz Rosji, to jest wielkie oskarżenie polityki rosyjskiej - ocenił minister spraw zagranicznych Grzegorz Schetyna. Minister wypowiedział się na ten temat podczas wizyty w Kijowie.

- Mamy ciągle za mało informacji; to uderza w obraz Rosji, to część wewnętrznej polityki rosyjskiej - powiedział Schetyna. Jak dodał, jest to "symboliczna śmierć, symboliczne miejsce; strzelanie w plecy, spowodowanie śmierci w ten sposób jest czymś bardzo symbolicznym".

Schetyna ocenił też, że śmierć opozycjonisty może być kłopotem dla prezydenta Rosji Władimira Putina.

- Leżące zwłoki Borysa Niemcowa, byłego wicepremiera, osoby oficjalnie opozycyjnej wobec Kremla i prezydenta Putina - to jest jedno wielkie oskarżenie polityki rosyjskiej. Mam nadzieję, że cały świat to widzi i będzie umiał wyciągnąć wnioski - powiedział szef MSZ.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Grzegorz-Schetyna-smierc-Borysa-Niemcowa-symboliczna-uderza-w-obraz-Rosji,wid,17303211,wiadomosc.html?

~sary 2015-03-02 (16:19)
ten błazen niech sie martwi o swój obraz na Rosje jest za cienki

~spqr 2015-03-02 (16:14)
a ja myślałam że głupszego niż sikorski nie ma i co jest! to schetyna

~Ziobro 2015-03-02 (16:25)
niech wyp ...la na Ukraine - bo wstyd Polsce i Polakom przynosi Jak Pani Kopacz moze to dalej tolerować ?!!!!

~rezolutek 2015-03-02 (16:20)
A w czyj obraz uderzyła śmierć generała Petelickiego? A w czyj obraz uderzyła śmierć Leppera? A w czyj obraz uderzyła śmierć ministra Dębskiego? A w czyj obraz uderzyło kilka po kolei śmierci ludzi zamieszanych w śmierć porwanego Olewnika I tak można się pytać do kolacji...

~wojak 2015-03-02 (16:09)
a może w ukrainę skąd jesteś taki pewny , byłeś widziałes kto to zrobił a może polak i co niech to wyjaśnią i dopiero gadaj.... rodaku...

~mark0705 2015-03-02 (16:17)
SMIERC ANDRZEJA LEPERA UDERZA W PO !!!

~być Człwiekiem a nie g 2015-03-02 (16:24)
Paszoł won do dymisji!!! Ktoś kto tyka świętego tematu Oświęcimia i świętego tematu Zwycięstwa nad faszyzmem nie może być ministrem ani nawet uczestnikiem życia politycznego! To zupełne moralne zero!

wtyka82 2015-03-02 (16:14)
A wiedza historyczna w szanownego Pana !

~anne5669 2015-03-02 (16:30)
Może zamiast wieszać psy na Putinie , znajdziecie winnych zamordowania naszego komendanta policji?

~ERYK 2015-03-02 (16:10)
A W POLSCE ILU ZBILIŚCIE?

~szogun z Japonii 2015-03-02 (16:11)
A ilu przeciwników uśmiercili POpaprańcy? Czy ich śmierć nie godzi w rządzących?

~pp 2015-03-02 (16:19)
Nie zaden ze mnie rosyjski trol,ale powiem: nie wypowiadaj sie o polityce zagranicznej skoro się na tym nie znasz!Czekaj spokojnie do wyborów i administruj !

~uhhhaaaaa 2015-03-02 (16:26)
Co słychać? u MIRA, RYCHA i ZBYCHA ?

~godność człowieka 2015-03-02 (16:38)
My Polacy cynizmu oświęcimskiego ci draniu nie wybaczymy!

~karol 2015-03-02 (16:09)
W kogo uderzała śmierć Dębskiego, to wasz kumpel!

~zachód 2015-03-02 (16:07)
ty chłopie lepiej nie odzywaj się bo jakiś kłoptów nam narobisz................

ten błazen niech sie martwi o swój obraz na Rosje jest za cienki