ten kraj trzeba zrekonstruować

Data: 2015-01-14 17:26:39
Autor: El Comandante
ten kraj trzeba zrekonstruować
~LITOŚCI 47 minut temu
Panie Piotrze , ten kraj trzeba zrekonstruować , jesli masz tyle siły zrób to - giniemy /nasze dzieci poza krajem bo, nie ma pracy . a jesli jest to prawie za darmo .-WYZYSK JAK W 19 WIEKU/ ROZPACZ MNIE OGARNIA WIDZĄC CO SIE DZIEJE . O EMERYTACH NIE WSPOMNE /PRAWIE PRZYMIERAMY .

Data: 2015-01-14 17:46:25
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m965bv$83p$1speranza.aioe.org...
[...]

Jeszcze dychacie? Dokręcić śrubę!

MW

Data: 2015-01-14 18:17:25
Autor: LeonKame
ten kraj trzeba zrekonstruować
Chcieli irlandie to maja z irlandii 90% spierdolilo do USa juz dawno temu

ten kraj trzeba zrekonstruować