ten kryl jest jednak tuczacy...

Data: 2010-12-08 19:52:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
ten kryl jest jednak tuczacy...
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Golda_Tencer.jpg&filetimestamp=20080308212247

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco
 często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej."
- dyrektywa Stalina z 1943 r. :-)
-- -- -- -- --
Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.*Idzikowski 2010.11.10

Data: 2010-12-08 20:13:41
Autor: rAzor
ten kryl jest jednak tuczacy...
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Golda_Tencer.jpg&filetimestamp=20080308212247

Panie rympał - pan po raz wtóry mnie zmusza. A to nie jest dobrze!
Ja mam wieczór! Ja mam modły! Ja mam kalkulacje! A co to jest?! Pan mi kaze obglądać ten sfatygowany tłusty towar?
A czym to ututczone?
Krylem? Foki jedzą kryl!
Pan widział kartofle w oceanie?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 20:25:06
Autor: raff

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:idolh2$1luf$1news.ett.com.ua...

[...]

Panowie, ostrzegam. Temat Morski jest tematem niebezpiecznym.

Dobrze byloby zrobic index slow ktore obrazaja Pana Prezydenta.

R.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5685 (20101208) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-12-08 20:36:57
Autor: rAzor
ten kryl jest jednak tuczacy...
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
:-)

Panowie, ostrzegam. Temat Morski jest tematem niebezpiecznym.

Dobrze byloby zrobic index slow ktore obrazaja Pana Prezydenta.

Index już jest, zaraz będzie zapakowany na grupe - reszta nalezy do juzków. Macie pomysly, dzieciaki będą aktualizować.

ps. Wypierdol tę esetowa stopkę z eseta - na wór ci ona potrzebna? Nam, użytkownikom tylko śmiecisz, bo czytnik tego nie wycina - juzer sam musi łaskawie to robić, a binarki choćbys się złoił w majty jak kawecki nie wyślesz.. Nie bądź "wykształcunym" pełosiem. Tu antywir jest zbędny.
--
Sátoraljaújhely

ten kryl jest jednak tuczacy...