ten tylko 12 wlasiccieli i licznik cofniety o 90 tys

Data: 2009-05-25 21:10:10
Autor: zinek
ten tylko 12 wlasiccieli i licznik cofniety o 90 tys
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8760810

stan idealny oczywiscie - jakzesz by inaczej.

Data: 2009-05-25 21:14:17
Autor: DoQ
zinek pisze:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8760810 stan idealny oczywiscie - jakzesz by inaczej.

Oglądałeś??
"TURBINA ODZYWA SIE OD 2800 A ZACZYNA TOTALNIE DOGNIATAC OD 3000!!!!!!!!!!" -tak jakby te 150KM to byla rakieta w A6 :]

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-25 22:03:10
Autor: zinek

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gver84$700$1nemesis.news.neostrada.pl...
zinek pisze:
[...]

jak na mase to pewnie daje efekt 100 koni w bryce ktora wazy 1100 ;)

nie ogladalem sprawdzilem na slynnej szwedzkiej stronie.

Data: 2009-05-25 22:23:35
Autor: DoQ
zinek pisze:

jak na mase to pewnie daje efekt 100 koni w bryce ktora wazy 1100 ;)

No cos k. tego - odejscie jest;>

nie ogladalem sprawdzilem na slynnej szwedzkiej stronie.

A wlasnie, dalbys urla na ow slynna strone - bo jakos nie moge sie zabrac za przeszukiwanie googli;>

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-25 22:29:35
Autor: Marcin J. Kowalczyk

https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx

Data: 2009-05-25 22:43:53
Autor: DoQ
Marcin J. Kowalczyk pisze:

A wlasnie, dalbys urla na ow slynna strone - bo jakos nie moge sie zabrac za przeszukiwanie googli;>
https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx

Dzięki :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-25 22:35:30
Autor: roztojek
On 25 Maj, 22:43, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
Marcin J. Kowalczyk pisze:

>https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx

Dzięki :)

Pozdrawiam
Paweł

Oczywiście nikt pewnie się nie domyśla, że w Szwecji każdy komis, czy
salon samochodowy, jest "właścicielem" liczonym w Szwedzkim urzędzie
komunikacji. Także 12 właścicieli to nie musi być dużo.

pozdr
RR

Data: 2009-05-26 09:17:50
Autor: kamil

Marcin J. Kowalczyk pisze:

> [...]

salon samochodowy, jest "właścicielem" liczonym w Szwedzkim urzędzie
komunikacji. Także 12 właścicieli to nie musi być dużo.

Na pewno tak jest? W wielu krajach komisy nie licza sie do liczby wlascicieli. Nawet jesli, to tych 5-6 w 9-letnim samochodzie to juz sporo, bo oznacza najczesciej ze "kupilem na rok, wiec po cholere mam wymieniac olej i serwisowac skoro i tak zaraz pogonie".

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-26 06:57:12
Autor: Maciej 'Qbak' Darocha
> [...]
> komunikacji. Także 12 właścicieli to nie musi być dużo.

Na pewno tak jest? W wielu krajach komisy nie licza sie do liczby

W Szwecji się liczą. Nawet, jeżeli samochód najpierw jest własnością
importera, potem dealera, a potem Twój, to właścicieli może być 3..

Maciej 'Qbak' Darocha
9-5 / 601 / neo's

Data: 2009-05-26 16:43:28
Autor: zinek

Użytkownik "Maciej 'Qbak' Darocha" <maciej.darocha@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c73005e-2867-41bd-a289-bff4e94e7787l28g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

W Szwecji się liczą. Nawet, jeżeli samochód najpierw jest własnością
importera, potem dealera, a potem Twój, to właścicieli może być 3.

ale przebiegu nie cofaja > ;)

ten tylko 12 wlasiccieli i licznik cofniety o 90 tys