ten wspanialy android

Data: 2012-01-10 14:31:37
Autor: dizel
ten wspanialy android
Nawi±zuj±c do w±tku miesi±c z androidem chciałem zapytać gdzie w
androidzie 2.2.2 można sprawdzić daty i godziny wykonanych poł±czeń bo
jak dla mnie to podstawowa funkcjonalno¶ć której nie ma, ja rozumiem
że można sobie jak±¶ apke ¶ci±gn±ć z marketu ale to nie o to chodzi,
uważam że smartfon to wszystko co ma telefon + rozeszerzenie czyli
jakie¶ aplikacje , bajery, a tu brakuje podstawowej funkcjonalno¶ci
ale za to można sobie zmienić tapetę na pulpicie :) super
Nie znalazłem też opcji automatycznego ponownego wybierania, je¶li nie
ma tych funkcji to podpowiedzcie jakie¶ aplikacje z marketu dzięki
którym tak podstawowe funkcje dostępne nawet w telefonach za 60pln s±.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-10 14:36:54
Autor: AL
ten wspanialy android
W dniu 2012-01-10 14:31, dizel pisze:
[...]

zaczne od aplikacji : Dialer One

Jest historia z podzialem na Incoming/Outgoing/Missed/Unknown/All
Jest widok ostatnich polaczen/ulubionych/grup/
Jest opcja automatycznego ponownego wybierania

Ale zagladnalem tez do aplikacji 'fabrycznej - i historia polaczen miesci sie pod menu->historia polaczen.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-10 15:00:36
Autor: dizel
ten wspanialy android
On Tue, 10 Jan 2012 14:36:54 +0100, AL <adam@skads.tam> wrote:

Ale zagladnalem tez do aplikacji 'fabrycznej - i historia polaczen miesci sie pod menu->historia polaczen.

Trochę się zapędziłem z tym w±tkiem, bo w sumie to znalazłem już w
fabrycznej aplikacji ale jak dla mnie strasznie to ukryte jest:
menu/rejest/wszystkie poł±czenia  i jest posegregowane od góry do tego
do kogo najwięcej dzwonie, trzeba rozwin±ć osobę i wej¶ć w poł±czenie
które nas interesuje i dopiero tam na górze jest dokładna data i
godzina.
Po wej¶ciu menu/rejest/wszystkie poł±czenia pokazuj± się kontakty ale
piszę tylko na przykład że ostatnie poł±czenie było 9 godzin temu.
Co do automatycznego ponownego wybierania to dalej nic nie wiem

Pozdrawiam

Data: 2012-01-10 17:32:48
Autor: AL
ten wspanialy android
W dniu 2012-01-10 15:00, dizel pisze:
[...]

bo to se trzeba ustawic pod siebie

menu->ustawienia->ustawienia historii polaczen
(opisuje z pozycji aplikacji DialOne - bo jej uzywam i uwazam za swietna pod niemal kazdym wzgledem (a nie chce mi sie sprawdzac w 'fabryczne' ale pewnie bedzie podobnie)

Po wej¶ciu menu/rejest/wszystkie poł±czenia pokazuj± się kontakty ale
piszę tylko na przykład że ostatnie poł±czenie było 9 godzin temu.
Co do automatycznego ponownego wybierania to dalej nic nie wiem

czy mam rozumiec, ze pol.automatyczne wg Ciebie to takie np jak laczenie az do skutku?
(podaj jakis przyklad co rozumiesz pod pojeciem polaczenia automatyczne)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-10 21:58:20
Autor: dizel
ten wspanialy android
On Tue, 10 Jan 2012 17:32:48 +0100, AL <adam@skads.tam> wrote:

czy mam rozumiec, ze pol.automatyczne wg Ciebie to takie np jak laczenie az do skutku?
(podaj jakis przyklad co rozumiesz pod pojeciem polaczenia automatyczne)

żle się wyraziłem , funkcja to ponowne wybieranie, czyli wybiera numer
aż do skutku, w Dialer One jest natomiast w gołym andku jej
nieznalazłem ale mniejsza o to.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-11 19:51:22
Autor: radekp@konto.pl
ten wspanialy android
Tue, 10 Jan 2012 14:36:54 +0100, w <jehetm$rgs$1@inews.gazeta.pl>, AL
<adam@skads.tam> napisał(-a):

> [...]
> ma tych funkcji to podpowiedzcie jakie¶ aplikacje z marketu dzięki
> którym tak podstawowe funkcje dostępne nawet w telefonach za 60pln s±.

A ja od widżetu: Organizer Widget.

Będziesz miał na pulpicie spis ostatnich poł±czeń i sms-ów. Oraz przypominajkę
ewentualnie.

Data: 2012-01-12 16:10:53
Autor: AL
ten wspanialy android
<adam@skads.tam>  napisał(-a):

[...]

jak kto woli - wystarczy mi, ze pol ekranu zajmuje mi widget z zadaniami :).

Do sms - uzywam akurat Pansi (bo dobrze mozna pogrupowac wszystkie kontakty - wzgl historii czasowej (linia czasu) jak i z konkretnym uzytkownikiem.
Historia telefonow/sms'ow to tylko jdno tapniecie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-10 19:42:52
Autor: Pan Piskorz
ten wspanialy android
[...]

A o co chodzi?
Masz tel. z otwartym systemem.
Funkcjonalno¶ć urz±dzenia faktycznie zależy ot Twojej inwencji, pomysłowo¶ci operatora czy producenta urz±dzenia.

Tak jakby¶ kupił auto i narzekał na korki w mie¶cie, że s± win± auta.
P.

Data: 2012-01-10 19:48:24
Autor: to
ten wspanialy android
begin Pan Piskorz
A o co chodzi?
Masz tel. z otwartym systemem.
Funkcjonalność urządzenia faktycznie zależy ot Twojej inwencji,
pomysłowości operatora czy producenta urządzenia.

Pewien zestaw podstawowej funkcjonalności powinien być dostępny by default.

Tak jakbyś kupił auto i narzekał na korki w mieście, że są winą auta. P.

Nie, to tak, jakby kupił auto bez siedzeń, w końcu jechać się da bez nich, a możliwość zamontowania dowolnie wybranych siedzeń to przecież atut.

Data: 2012-01-10 20:57:55
Autor: atm
ten wspanialy android
On 2012-01-10 20:48, to wrote:
begin Pan Piskorz

[...]

No ale jest, przeciez na dziendobry istnieje rejestr polaczen, ktory mozna przegladac na wiele sposobow.
Co do wybierania numeru do skutku - jeden z pierwszych wygooglanych linkow: http://forum.android.com.pl/f302/ponowne-wybieranie-numeru-120206/

[...]

To tez nie do konca tak. Masz w standardzie wszystko, co jest niezbedne.... w standardzie. Sa siedzenia, silnik itp. A ze jeden bedzie narzekal, ze nie ma podgrzewanych siedzen, szyberdachu, czy wogole zdejmowanego dachu? Zawsze czegos bedzie brakowalo w standardzie bo gdyby producent dolozyl staran zeby zapewnic kazda mozliwa funkcje to pewnie 95% nabywcow narzekaloby, ze ten system jest zbyt skomplikowany i niepotrzebnie przeladowany. W obecnym Androidzie mozna zdzialac bez Marketu naprawde duzo a to czego zabraknie doinstalowac w 5 sekund.

Data: 2012-01-11 02:23:06
Autor: Skrypëk
ten wspanialy android
On 2012-01-10 20:48, to wrote:
begin Pan Piskorz

[...]

Fajnie, ale skoro wyposaĹĽone jak seicento, to dlaczego kosztuje tyle co mercedes?

Data: 2012-01-11 10:33:18
Autor: atm
ten wspanialy android
On 2012-01-10 20:48, to wrote:
begin Pan Piskorz

[...]

Ten jest wyposazony w pewien sposob gorzej niz seicento a jest nieco drozszy... i czego to dowodzi?
http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/Range-Rover-Tomcat-raport-test-2338.html

Data: 2012-01-11 12:49:11
Autor: Skrypëk
ten wspanialy android
On 2012-01-10 20:48, to wrote:
begin Pan Piskorz

[...]

przecieĹĽ atut.

[...]

że ma wartość numizmatyczną?

Data: 2012-01-10 22:59:57
Autor: dizel
ten wspanialy android
On 10 Jan 2012 19:48:24 GMT, to <to_usenet@interia.pl> wrote:

Pewien zestaw podstawowej funkcjonalno¶ci powinien być dostępny by default.

z tym się zgodze jak najbardziej

Pozdrawiam

Data: 2012-01-10 20:19:17
Autor: ToMasz
ten wspanialy android
W dniu 10.01.2012 19:42, Pan Piskorz pisze:
[...]

tak wła¶nie pisałem o tym wcze¶niej. Jakie¶ rozwi±zanie typu nagrywanie rozmów? Dobra, nieważne. to było wałkowane. Może inaczej: używam telefonu zawsze w pionie a "palmtopa" zawsze w poziomie. Telefon wy¶wietlać wszystko w pionie, funkcje palmtopa - filmy, nawigacja, internet zawsze w poziomie.
Pytanie. jak zablokować auto rotacje i jakim¶ sposobem ręczenie przeł±czać wy¶wietlanie pion - poziom?

ToMasz

PS oczywi¶cie w markecie jest pierdylion programów które wł±czaj± wył±czaj± autorotacje. ale ja chcę j± wył±czyć i zmieniać orientacje ręcznie, a najlepiej aby orientacja była przypisana do programu.

Data: 2012-01-10 20:46:22
Autor: spider.pl
ten wspanialy android
W dniu 10-01-2012 20:19, ToMasz pisze:
[...]

W androidzie 2.3.5 wył±czanie autorotacji jest wbudowane w system

Data: 2012-01-10 20:49:26
Autor: atm
ten wspanialy android

[...]

Dokladnie, w notification bar jest ikona po prawej odpowiedzialna za autorotacje.

Data: 2012-01-10 21:31:43
Autor: ToMasz
ten wspanialy android
W dniu 10.01.2012 20:49, atm pisze:

[...]

Zgadza się, to wła¶nie napisałem parę linijek po Waszym cytacie. Ale jak wył±czyć autorotację, i uruchomić operę, firefoxa, mxvideoplayer,  w landscape? Czy taka funkcja nie powinna być w standardzie od wersji 1.0?
ToMasz

Data: 2012-01-10 21:55:00
Autor: atm
ten wspanialy android
On 2012-01-10 21:31, ToMasz wrote:
W dniu 10.01.2012 20:49, atm pisze:

ToMasz

PS oczywiście w markecie jest pierdylion programów które włączają
wyłączają autorotacje. ale ja chcę ją wyłączyć i zmieniać orientacje
ręcznie, a najlepiej aby orientacja była przypisana do programu.
W androidzie 2.3.5 wyłączanie autorotacji jest wbudowane w system

Dokladnie, w notification bar jest ikona po prawej odpowiedzialna za
autorotacje.
Zgadza się, to właśnie napisałem parę linijek po Waszym cytacie. Ale jak
wyłączyć autorotację, i uruchomić operę, firefoxa, mxvideoplayer, w
landscape? Czy taka funkcja nie powinna być w standardzie od wersji 1.0?
ToMasz

Zrobilem test: opera dziala wlandscape do momentu wylaczenia autorotate,
po wylaczeniu tej funkcji wraca do landscape. Wg opisu tej aplikacji nie da sie chyba wiele zrobic (ale poszukaj, pisze to tylko na podstwie tej krotkiej notki): https://market.android.com/details?id=kennethcheng.com.autorotate&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImtlbm5ldGhjaGVuZy5jb20uYXV0b3JvdGF0ZSJd

• "Lock orientation" (Lock landscape) is not possible as Google only allows portrait lock on others' app by design officially.

Data: 2012-01-11 19:15:26
Autor: ToMasz
ten wspanialy android

• "Lock orientation" (Lock landscape) is not possible as Google only
allows portrait lock on others' app by design officially.

to częśc prawdy. można to obejść, symulując otwarcie klawiatury, które przełącza telefon w landsape.

tu masz program który to potrafi, ale swoją ikone cały czas trzyma na ekranie
https://market.android.com/details?id=rubberbigpepper.Orientator&feature=also_installed#?t=W251bGwsMSwxLDEwNCwicnViYmVyYmlncGVwcGVyLk9yaWVudGF0b3IiXQ..
natomiast ja bym wolał jakoś inaczej inicjować zmiany...

ToMasz

Data: 2012-01-11 02:24:03
Autor: Skrypëk
ten wspanialy android
Pan Piskorz <piskorz1@buziaczek.pl> wrote:
[...]

Znaczy z niedokończonym?

Data: 2012-01-11 22:00:08
Autor: E52owner
ten wspanialy android

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jei0ra$j18$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co za debilna argumentacja, raczej tak jakby¶ zamiast sprawnego samochodu z dodatkowymi bajerami, dostał "co¶" na kółkach co jeĽdzi, a resztę miałby¶ sobie dołożyć z czę¶ci w "markecie"

Data: 2012-01-12 09:16:13
Autor: Marek
ten wspanialy android
On Wed, 11 Jan 2012 22:00:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> wrote:
Co za debilna argumentacja, raczej tak jakbyś zamiast sprawnego samochodu z dodatkowymi bajerami, dostał "coś" na kółkach co
jeĹşdzi, a
resztę miałbyś sobie dołożyć z części w "markecie"

Są tacy dla których to jest zaleta. Właśnie nie mogę się doczekać kiedy będzie można kupić samochód w taki sposób jak to opisałeś.

--
Marek

Data: 2012-01-12 13:03:21
Autor: E52owner
ten wspanialy android

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.4387858514018338763news.neostrada.pl...
[...]

Ale to nie ma nic wspólnego np ze stanem developerskim oddanego do użytku mieszkania, bo wątkodawca napisał, że nie ma podstawowej funkcji, czyli np w mieszkaniu nie byłoby okien, albo rur z wodą...

Data: 2012-01-12 13:12:41
Autor: J.F
ten wspanialy android
UĹĽytkownik "E52owner"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]
jeĹşdzi, a  resztÄ™ miaĹ‚byĹ› sobie doĹ‚oĹĽyć z części w "markecie"

[...]

Dla jednych podstawowa funkcja, dla innych nieistotna.
Poniekad idea otwartego systemu w tym lezy ze niektore funkcje beda robione przez dodatkowe programy.

Co do samochodu to od dawna mi sie marzyl taki jak komputery pecetowe - kupuje karoserie jaka mi sie podoba, silnik jaki mi sie podoba, reszte wyposazenia i  wszystko razem skrecam szybko w calosc :-)

J.

Data: 2012-01-12 16:23:52
Autor: AL
ten wspanialy android
W dniu 2012-01-12 13:12, J.F pisze:
Użytkownik "E52owner" napisał w wiadomości
Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości
On Wed, 11 Jan 2012 22:00:08 +0100, "E52owner" <e52@nokia.com> wrote:
Co za debilna argumentacja, raczej tak jakbyĹ› zamiast sprawnego
samochodu z dodatkowymi bajerami, dostał "coś" na kółkach co
jeździ, a resztę miałbyś sobie dołożyć z części w "markecie"

Są tacy dla których to jest zaleta. Właśnie nie mogę się doczekać
kiedy będzie można kupić samochód w taki sposób jak to opisałeś.

Ale to nie ma nic wspĂłlnego np ze stanem developerskim oddanego do

marzÄ™ o tym :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-13 00:36:32
Autor: Marek
ten wspanialy android
On Thu, 12 Jan 2012 13:12:41 +0100, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Co do samochodu to od dawna mi sie marzyl taki jak komputery pecetowe - kupuje karoserie jaka mi sie podoba, silnik jaki mi sie podoba, reszte wyposazenia i  wszystko razem skrecam szybko w calosc

Na początek by mi wystarczyło aby panel z zegarami był kolorowym lcd/oled, tak aby można sobie było projektować i wygrywać własne "skórki" grafik zegarów i kontrolek.

--
Marek

Data: 2012-01-14 12:13:18
Autor: J.F.
ten wspanialy android
Dnia Fri, 13 Jan 2012 00:36:32 +0100, Marek napisał(a):
[...]

Na pocz±tek by mi wystarczyło aby panel z zegarami był kolorowym lcd/oled, tak aby można sobie było projektować i wygrywać własne "skórki" grafik zegarów i kontrolek.

Imo samochod sluzy do jezdzenia a nie do podziwiania wskaznikow, wiec to
absolutnie nie wystarczy :-)

J.

Data: 2012-01-12 13:29:28
Autor: atm
ten wspanialy android
On 2012-01-12 13:03, E52owner wrote:

[...]

Rozuemiem, ze ta funkcja jest w iOS, WP, WebOS i Symbianie na dziendobry i tylko ten biedny Android jest uposledzony?

Jak ktos napisal ponizej, okraslenie czy jest to funkcja kluczowa jest mocno subiektywne. Mialem taki redial w ktoryms dumbphone SE. Skorzystalem z tego moze dwa razy wylacznie z ciekawosci.

Data: 2012-01-12 15:29:08
Autor: dizel
ten wspanialy android
On Thu, 12 Jan 2012 13:29:28 +0100, atm <_@vp.pl> wrote:

Rozuemiem, ze ta funkcja jest w iOS, WP, WebOS i Symbianie na dziendobry i tylko ten biedny Android jest uposledzony?

akurat w symbianie jest napewno, w większo¶ci telefonów bez systemu
też

Pozdrawiam

Data: 2012-01-12 15:47:16
Autor: atm
ten wspanialy android
On 2012-01-12 15:29, dizel wrote:
[...]

Bez systemu tak, bo i niewiele mozna tam zdzialac jesli producent nie dal tej funkcji. Naprawde nie wiem o co kruszyc kopie w tym temacie - jakiejs funkcji nie ma, kilka minut zeby wybrac z marketu aplikacje (ktora z reguly ma wiecej ficzerow niz wbuowana) i za chwile jest.
Ja tej funkcji nie potrzebuje i jestem zadowolony, ze o jedna pozycje w menu mam mniej, ktos inny nie wyobraza sobie bez niej zycia wiec wybiera z marketu taka, ktora najlepiej spelni jego oczekiwania.

Data: 2012-01-12 16:45:08
Autor: AL
ten wspanialy android
W dniu 2012-01-12 15:47, atm pisze:
On 2012-01-12 15:29, dizel wrote:
[...]

szkoda, ze niektorych funkcji nie mozna wywalic z telefonu (a producent dal per automat - patrz wszelkie facebooki, twitery i inne spolecznosci).
Trzeba wgrywac nowy system aby sie tego gowna pozbyc - lub ignorowac te opcje :/

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-12 18:20:19
Autor: E52owner
ten wspanialy android
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jemjnb$mi6$1node2.news.atman.pl...
On 2012-01-12 13:03, E52owner wrote:

[...]

Tak bo to zwyczajna funkcja, niedługo wy wszyscy tableciarze, dotykowcy powiecie że funkcje dzwonienia trzeba ściągnąć z marketu.
Dizel ma rację, takie rzeczy są nawet w Nokii za 80zł z karfura!

Data: 2012-01-14 04:45:10
Autor: Skrypëk
ten wspanialy android

wrote:
[...]

AndroidĂłw siÄ™ nie kupuje do dzwonienia. Proste.

Ale nie wrzucaj wszystkich dotykowcĂłw do jednego wora z anroidziarzami, grzecznie proszÄ™, bo naprawdÄ™ istniejÄ… inne ciekawe rozwiÄ…zania.

Data: 2012-01-18 13:59:32
Autor: atm
ten wspanialy android

[...]

Czy ktos moglby powiedziec gdzie w Nokii N8 jest wspomniana w tym watku funkcja Auto Redial? Mogodzilem sie juz z kalectwem Androida w tej materii ale Symbian w sztandarowym do niedawna modelu musi miec ten ficzer, prawda?

Data: 2012-01-18 22:54:15
Autor: Tomek
ten wspanialy android

[...]

Nie, nie musi. Mnie osobiście zawsze wkurzała ta opcja, bo byłem zmuszony pilnować powtarzanych połączeń. A po co? Prościej zadzwonić za kilka minut. Poza tym, każdy operator świadczy już usługę informowania odbiorcy o próbie dodzwonienia się kogoś do niego. Ale ... jakbyś usilnie chciał mieć taki emejzin ficzer, doinstaluj sobie Quick_redial_0.1.3.

Data: 2012-01-19 00:41:17
Autor: atm
ten wspanialy android
On 2012-01-18 22:54, Tomek wrote:

[...]

Uzylem tej funkcji moze ze dwa razy w starym dumbfonie SE. Jednak kilka osob w tym watku uwaza, ze jest to niemal kluczowa funkcja a doinstalowywanie jej z marketu to swietokradztwo ;]
Dzisiaj zdziwilem sie gdy uruchomilem N8 i sprawdzilem czy faktycznie tylko Android jest taki kulawy, okazuje sie ze klasyka telefonii komorkowej z Finlandii tez zapomniala ta funkcje umiescic.

Data: 2012-01-19 01:25:06
Autor: Skrypëk
ten wspanialy android
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-01-18 22:54, Tomek wrote:

[...]

informowania odbiorcy o prĂłbie dodzwonienia siÄ™ kogoĹ› do niego. Ale
[...]

Albo po prostu z niej zrezygnowała, bo jest zbędna i nikt zdrowy z niej korzysta.

Data: 2012-01-19 10:26:26
Autor: kakmar
ten wspanialy android
Dnia 19.01.2012 Skrypëk <škrypëk@pûbliçenëmy.pl> napisał/a:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Jest przydatna, są takie numery, wiecznie zajęte, pod które czasem trzeba zadzwonić. Zajmuje to sporo czasu i uwagi. We wszystkich znanych mi biurowych telefonach stacjonarnych, jest taka funkcja, we wszystkich moich starych "komórkach" jeśli dobrze pamiętam też była. Jeśli masz to dzwonisz, zajęte, wybierasz redial i odkładasz telefon, jak się dodzwoni to da znać. Proste i wygodne. Nawet teraz nie wszędzie można wysłać maila.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-01-19 14:49:12
Autor: Tomek
ten wspanialy android

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał:

Jest przydatna, są takie numery, wiecznie zajęte, pod które czasem trzeba
zadzwonić.

Jest przydatna dla wybitnych jednostek. Od 15 lat nie miałem potrzeby z niej korzystać i nie mam nadal. A jeśli naszłaby mnie taka dziwna potrzeba to sobie doinstalowuję i po kłopocie.

Data: 2012-01-19 14:59:43
Autor: Disappointed E52 owner
ten wspanialy android
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:jf970k$d5u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przydaje siÄ™ przy dzwonieniu do:
przychodni, urzędów, audycji na żywo, konkursów...

Data: 2012-01-19 21:18:04
Autor: Skrypëk
ten wspanialy android
Disappointed E52 owner <disappointed@e52nokia.com> wrote:
[...]

Czyli dla rencistów i emerytów? No to w nowoczesnych telefonach zbędne.

Data: 2012-01-19 22:44:55
Autor: Disappointed E52 owner
ten wspanialy android

Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f187a93$0$22814$c3e8da3$40cdd511news.astraweb.com...
[...]

Nie musisz aż tak udodawniać swojej młodości gimbusie, przy Tobie rzeczywiście czuje się staro,
ale nie każdemu już w pryszczach i spodniach z krokiem w kolanach dobrze. Ciesz się, że wciąż mama i tata odpowiadają za Twoje błędy.

Data: 2012-01-20 01:32:54
Autor: Skrypëk
ten wspanialy android
[...]

Czyli dla rencistĂłw i emerytĂłw? No to w nowoczesnych telefonach
zbędne.

Nie musisz aż tak udodawniać swojej młodości gimbusie, przy Tobie
rzeczywiście czuje się staro,
ale nie kaĹĽdemu juĹĽ w pryszczach i spodniach z krokiem w kolanach
dobrze. Ciesz się, że wciąż mama i tata odpowiadają za Twoje błędy.

JuĹĽ tak nie filozuj, lewy rencisto.

ten wspanialy android