ten wspanialy android

Data: 2012-01-10 14:36:54
Autor: AL
ten wspanialy android
W dniu 2012-01-10 14:31, dizel pisze:
Nawiązując do wątku miesiąc z androidem chciałem zapytać gdzie w
androidzie 2.2.2 można sprawdzić daty i godziny wykonanych połączeń bo
jak dla mnie to podstawowa funkcjonalność której nie ma, ja rozumiem
że można sobie jakąś apke ściągnąć z marketu ale to nie o to chodzi,
uważam że smartfon to wszystko co ma telefon + rozeszerzenie czyli
jakieś aplikacje , bajery, a tu brakuje podstawowej funkcjonalności
ale za to można sobie zmienić tapetę na pulpicie :) super
Nie znalazłem też opcji automatycznego ponownego wybierania, jeśli nie
ma tych funkcji to podpowiedzcie jakieś aplikacje z marketu dzięki
którym tak podstawowe funkcje dostępne nawet w telefonach za 60pln są.

Pozdrawiam

zaczne od aplikacji : Dialer One

Jest historia z podzialem na Incoming/Outgoing/Missed/Unknown/All
Jest widok ostatnich polaczen/ulubionych/grup/
Jest opcja automatycznego ponownego wybierania

Ale zagladnalem tez do aplikacji 'fabrycznej - i historia polaczen miesci sie pod menu->historia polaczen.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-10 15:00:36
Autor: dizel
ten wspanialy android
On Tue, 10 Jan 2012 14:36:54 +0100, AL <adam@skads.tam> wrote:

Ale zagladnalem tez do aplikacji 'fabrycznej - i historia polaczen miesci sie pod menu->historia polaczen.

Trochę się zapędziłem z tym wątkiem, bo w sumie to znalazłem już w
fabrycznej aplikacji ale jak dla mnie strasznie to ukryte jest:
menu/rejest/wszystkie połączenia  i jest posegregowane od góry do tego
do kogo najwięcej dzwonie, trzeba rozwinąć osobę i wejść w połączenie
które nas interesuje i dopiero tam na górze jest dokładna data i
godzina.
Po wejściu menu/rejest/wszystkie połączenia pokazują się kontakty ale
piszę tylko na przykład że ostatnie połączenie było 9 godzin temu.
Co do automatycznego ponownego wybierania to dalej nic nie wiem

Pozdrawiam

Data: 2012-01-10 17:32:48
Autor: AL
ten wspanialy android
W dniu 2012-01-10 15:00, dizel pisze:
[...]

bo to se trzeba ustawic pod siebie

menu->ustawienia->ustawienia historii polaczen
(opisuje z pozycji aplikacji DialOne - bo jej uzywam i uwazam za swietna pod niemal kazdym wzgledem (a nie chce mi sie sprawdzac w 'fabryczne' ale pewnie bedzie podobnie)

Po wejściu menu/rejest/wszystkie połączenia pokazują się kontakty ale
piszę tylko na przykład że ostatnie połączenie było 9 godzin temu.
Co do automatycznego ponownego wybierania to dalej nic nie wiem

czy mam rozumiec, ze pol.automatyczne wg Ciebie to takie np jak laczenie az do skutku?
(podaj jakis przyklad co rozumiesz pod pojeciem polaczenia automatyczne)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-10 21:58:20
Autor: dizel
ten wspanialy android
On Tue, 10 Jan 2012 17:32:48 +0100, AL <adam@skads.tam> wrote:

czy mam rozumiec, ze pol.automatyczne wg Ciebie to takie np jak laczenie az do skutku?
(podaj jakis przyklad co rozumiesz pod pojeciem polaczenia automatyczne)

żle się wyraziłem , funkcja to ponowne wybieranie, czyli wybiera numer
aż do skutku, w Dialer One jest natomiast w gołym andku jej
nieznalazłem ale mniejsza o to.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-11 19:51:22
Autor: radekp@konto.pl
ten wspanialy android
Tue, 10 Jan 2012 14:36:54 +0100, w <jehetm$rgs$1@inews.gazeta.pl>, AL
<adam@skads.tam> napisał(-a):

> [...]
> ma tych funkcji to podpowiedzcie jakieś aplikacje z marketu dzięki
> którym tak podstawowe funkcje dostępne nawet w telefonach za 60pln są.

A ja od widżetu: Organizer Widget.

Będziesz miał na pulpicie spis ostatnich połączeń i sms-ów. Oraz przypominajkę
ewentualnie.

Data: 2012-01-12 16:10:53
Autor: AL
ten wspanialy android
<adam@skads.tam>  napisał(-a):

[...]

jak kto woli - wystarczy mi, ze pol ekranu zajmuje mi widget z zadaniami :).

Do sms - uzywam akurat Pansi (bo dobrze mozna pogrupowac wszystkie kontakty - wzgl historii czasowej (linia czasu) jak i z konkretnym uzytkownikiem.
Historia telefonow/sms'ow to tylko jdno tapniecie.

--
pozdr
Adam (AL)

ten wspanialy android