tendencje proeuropejskie

Data: 2014-06-14 10:01:50
Autor: feldmarsza艂ek tusk
tendencje proeuropejskie
napisa艂em od ISP czy mo偶e mi zmieni膰 IP na takie bez domeny z namierzaniem, a on mi na to:

"Niestety prawo nie pozwala na takie ustawienia. Kazdy adres IP musi by膰 identyfikowalny po lokalizacji i operatorze. Dodatkowo sam komputer (przegladarka) publikuje takie info na forach i formularzach wi臋c nawet jesli IP by艂o by inne to wy艣wietli info o miescie."

mam i艣膰 z tym do s膮du? niby na jakiej podstawie tak stwierdzi艂? czy tusk przemyci艂 do prawa jakie艣 wskaz贸wki dla psycholi?

Data: 2014-06-14 10:04:10
Autor: m
tendencje proeuropejskie
W dniu 14.06.2014 10:01, feldmarsza艂ek tusk pisze:
[...]

Jak wida膰, psychole sobie radz膮 i bez wskaz贸wek Tuska.

BP NMSPANC

p. m.

Data: 2014-06-14 10:21:46
Autor: feldmarsza艂ek tusk
tendencje proeuropejskie
sk艂aniam si臋 og贸lnie do takiego stwierdzenia, 偶e sukces na wolnym zjednoczonym wyzwolonym rynku europejskim odnosz膮 tylko ci ISP kt贸rzy wspieraj膮 koalicj臋 PO/EU...

Data: 2014-06-14 10:36:32
Autor: LeonKame
tendencje proeuropejskie
W dniu 2014-06-14 10:21, feldmarsza艂ek tusk pisze:
sk艂aniam si臋 og贸lnie do takiego stwierdzenia, 偶e sukces na wolnym
zjednoczonym wyzwolonym rynku europejskim odnosz膮 tylko ci ISP kt贸rzy
wspieraj膮 koalicj臋 PO/EU...

WOlna europa to bajka dla debili. Europa to policyjne panstwo centralnie sterowane rzadzone przez niemcow ale paru kretynow z polski mysli ze mysli.
Kazde IP ma geolokalizacje zapisana w RIPE i tego nie zmienisz chocbys sie osral po pachy.

Data: 2014-06-14 10:39:24
Autor: Malpy i Delfiny
tendencje proeuropejskie
On 14.06.2014 10:21, feldmarsza艂ek tusk wrote:
sk艂aniam si臋 og贸lnie do takiego stwierdzenia, 偶e sukces na wolnym
zjednoczonym wyzwolonym rynku europejskim odnosz膮 tylko ci ISP kt贸rzy
wspieraj膮 koalicj臋 PO/EU...

....i Obama/NSA

--

Uwaga! Delfiny i ma艂py do艂膮cz膮 do internetu! 艢rednie IQ
internaut贸w ma dzi臋ki temu szans臋 znacz膮co... wzrosn膮膰!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czy偶 nie? ;)

Data: 2014-06-14 11:34:07
Autor: Hans Klo脽
tendencje proeuropejskie

"feldmarsza艂ek tusk" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lngvhe$d6d$1node2.news.atman.pl...
[...]

A ty, pojebany psycholu, naprawd臋 masz taki problem z tym, 偶臋 wi臋kszo艣膰 ma ci臋 ju偶 w KF.ie, 偶e tak regularnie zmieniasz ksywk臋?

Data: 2014-06-14 13:47:11
Autor: feldmarsza艂ek tusk
tendencje proeuropejskie
ale co to dla takich "detektyw贸w po/eu" jak Wy...

Data: 2014-06-16 12:42:56
Autor: TOMASZEK
tendencje proeuropejskie
W dniu 2014-06-14 10:01, feldmarsza艂ek tusk pisze:
[...]

Niestety, ale anonimowo艣膰 w sieci musisz sobie sam zapewni膰, je艣li jest Ci potrzebna. Sposob贸w par臋 jest, ale to wykracza poza tematyk臋 grupy.

--
__Tomaszek__GG:559642
omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

tendencje proeuropejskie