teofania w pkobp ;)

Data: 2016-11-03 09:24:44
Autor: nowyjestem
teofania w pkobp ;)
znalezione w internecie: może to prawda a może ktoś to wymyślił,
w każdym razie historyjka mnie się spodobała :) więc wklejam

<wklejka>
tytułem wprowadzenia: nie wiem czy jest to zgodne czy niezgodne z ustawą o ochronie danych osobowych, ale faktycznym standardem organizacyjnym największej polskiej instytucji finansowej jest, że kiedy pracownik musi w sprawie dotyczącej klienta zatelefonować do innej komórki organizacyjnej, to nie mówi "przyszedł klient i..." tylko posługuje się nazwiskiem klienta "przyszedł pan kowalski i...";

ma to służyć temu żeby klient czuł że jest w tym banku "czymś więcej niż tylko numerkiem"... ale czasami rodzi to zupełnie nieoczekiwane przezabawne skutki...

przede mną w kolejce stał pan o pięknym nazwisku oznaczającym nazwę drzewa, pan Buk. I w jego sprawie pracownica banku dzwoniła "wyżej" żeby ustalić co ma zrobić w jego sprawie. "przyszedł do mnie pan Buk i...",

a po drugiej stronie słychać zdenerwowany głos: "co ty pierdolisz?! Pan Bóg do Ciebie przyszedł?! A archanioła Michała oraz Matkę Boską też ze sobą przyprowadził?! Powiedz mu że nasz bank nie prowadzi rachunków dla podmiotów pozaziemskich!" po chwili sprawa brzmienia nazwiska została wyjaśniona i rozmówca po drugiej stronie linii zrozumiał że nazwisko nawiązuje do drzewa a nie do religii, ale co się uśmialiśmy to nasze... Normalnie Bareja by tego nie wymyślił...

Przy okazji okazało się że pan Buk nie jest smutasem ale ma normalne zdrowe poczucie humoru i także śmiał się tego nieporozumienia...

Pracownica banku tłumacząc się klientowi zaczęła od wykrzyknika "o, Boże!" a klient na to: "nie jestem Bogiem, jestem drzewem..." ;)
<koniec wklejki>

Data: 2016-11-03 18:00:39
Autor: Budzik
teofania w pkobp ;)
Użytkownik  nowyjestem@poczta.pl ...

<wklejka>
Pracownica banku tłumacząc się klientowi zaczęła od wykrzyknika "o,
Boże!" a klient na to: "nie jestem Bogiem, jestem drzewem..." ;) <koniec wklejki>
Super, dzieki!

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

teofania w pkobp ;)