teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie

Data: 2009-09-14 21:26:38
Autor: mic49
teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie
Ubezpieczenie komunikacyjne to ubezpieczenie za szkody "samochodowe".

Jak jest uszkodzony w trakcie wypadku laptop, to według mnie -
musiałbyś pozwać sprawcę w drodze procesu cywilnego za straty. jakie
poniosłeś - musisz udowodnić nie tyle, ile warty był laptop, ale jakie
straty poniosłeś nie mogąc z niego korzystać.

Michał

Data: 2009-09-15 06:29:24
Autor: Massai
mic49 wrote:

Ubezpieczenie komunikacyjne to ubezpieczenie za szkody "samochodowe".

Owszem, samochodowe - w sensie spowodowane przy "użyciu" samochodu.

Jak komuś rozwalisz płot, jak spowodujesz wypadek tira, który przewozi
milion jaj itp - twoje ubezpieczenie zapłaci. No, z milionem jaj może
być problem, bo może to przekroczyć sumę ubezpieczenia (ile tam tego
teraz jest, 300 tysięcy euro?).

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-09-15 09:00:05
Autor: Robert_J
teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie
...z milionem jaj może
być problem, bo może to przekroczyć sumę ubezpieczenia (ile tam tego
teraz jest, 300 tysięcy euro?).

Oj, nie przekroczy :-). Za tyle kasy kupisz jakieś 3-4 miliony jaj ;-))). I jeszcze na popitkę wystarczy...

Data: 2009-09-15 10:20:02
Autor: Michał Gut
teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie

Oj, nie przekroczy :-). Za tyle kasy kupisz jakieś 3-4 miliony jaj ;-))). I
jeszcze na popitkę wystarczy...

ROTFL:)) to jeszcze brakuje dostawczaka z piwem i impreza gotowa:)

Data: 2009-09-15 12:19:30
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-09-15, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

[...]

Milion jaj w rozmiarze M to ponad piećdziesiąt ton - raczej nie będą
jechały jednym tirem :) (o wymiarach nie wspominając)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-09-15 15:09:37
Autor: Massai

On 2009-09-15, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

> [...]

Milion jaj w rozmiarze M to ponad piećdziesiąt ton - raczej nie będą
jechały jednym tirem :) (o wymiarach nie wspominając)

No to milion jaj przepiórczych ;-) Drogie są i lekkie...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-09-15 18:44:06
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-09-15, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

> [...]

jechały jednym tirem :) (o wymiarach nie wspominając)

No to milion jaj przepiórczych ;-) Drogie są i lekkie...

Oraz kawior pakowany na sztuki :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-09-16 01:27:52
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 14 Sep 2009 21:26:38 -0700 (PDT), mic49 napisał(a):

[...]

Nie musisz, to jest w piolisie OC. --

teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie