teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie

Data: 2009-09-15 07:18:54
Autor: Karol
teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:h8mbtk$orr$1nemesis.news.neostrada.pl...
pytam na szczęście czysto teoretycnie, co robimy jeśli podczas stłuczki ulegną uszkodzeniu przedmioty nie bedące wyposażeniem samochodu ale się w nim znajdujące?
czesto w bagażniku matiza mam laptopa, czasem w torbie z laptopem leży dość wartościowy aparat foto lub dosć drogi smarfon.
Zakładamy teoretyczną sytuacje, ze ktoś wjedzie mi w samochód i wgniecie
[ciach]

Jak ktoś Ci wjedzie w tył to zgłaszasz u jego ubezpieczyciela szkodę na pojeździe plus szkode na mieniu czyli laptopie, aparacie itp itd. Normalna sprawa, też sa oględziny itp.

teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie