teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie

Data: 2009-09-15 11:46:44
Autor: asdf
teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie
mariuszmo pisze:
pytam na szczęście czysto teoretycnie, co robimy jeśli podczas stłuczki ulegną uszkodzeniu przedmioty nie bedące wyposażeniem samochodu ale się w nim znajdujące?
czesto w bagażniku matiza mam laptopa, czasem w torbie z laptopem leży dość wartościowy aparat foto lub dosć drogi smarfon.
Zakładamy teoretyczną sytuacje, ze ktoś wjedzie mi w samochód i wgniecie bagażnik uszkadzając przedmioty które swoją wartoscią mogą sporo przekroczyć wartość uszkodzeń w samochodzie. Czy policja ma obowiązek spisać uszkodzenia tak aby były one dowodem dla ubezpieczyciela?

Przypadek z autopsji.
Gość wjechał mi w tył, wypchnął na lewy pas, gdzie walnął mnie ktoś czołowo golfem. Podczas uderzenia z tylnego siedzenia wyleciał do rowu laptop w którym popękała obudowa i rozlała sie matryca.
Przedstawiłem ubezpieczycielowi sprawcy fakturę z serwisu na 1750zł brutto. Zapłacili.
Ważne, żeby w protokole w wypadku była informacja o takim zdarzeniu.
Pozdrawiam

teoretyczna stłuczka a przedmioty w samochodzie