teoretycznie..

Data: 2011-01-13 10:13:04
Autor: Kubba Bubba
teoretycznie..

Użytkownik "Szara Masa" <szara_masa@poczta.fm> napisał w wiadomości news:igma6h$v41$3node1.news.atman.pl...
<ciach>

Na Twoje pytania odpowiedzieć nie potrafię, ale dodam coś od siebie - uważam że zabieranie emerytur osobom pracującym jest jednym z głupszych i najbardziej wstrętnych pomysłów ekipy rządzącej.

Państwu nic do tego co robię w swoim czasie wolnym -  na emeryturze mogę całymi dniami pić piwo, łowić ryby albo pracować. Emerytura to moje pieniądze które przez całe życie oddawałem zusowi i ów zus ma mi je oddać - kropka.

No chyba że emeryturę potraktujemy jak świadczenie socjalne które uznaniowo przyznaje Państwo - w takim razie chcę uznaniowo płacić lub nie płacić składek emerytalnych.

Pzdr,

teoretycznie..