Data: 2009-09-14 00:50:06 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Michał pisze:
Witam, Podstawa to ergonomiczna pozycja za kierownicą - fotele, pedały, kierownica. I to dla każdego będzie oznaczać coś innego - dla niskiego, wysokiego, chudego, grubego. Ważny jest zarówno profil, jak i możliwości ustawienia - im więcej da się ustawić, tym lepiej. W upale bardzo ważna jest klimatyzacja, zimą dobre ogrzewanie, ogólnie dobry nawiew (cichy i wydajny), lepszy będzie automat, bo nie trzeba go podregulowywać co chwilę żeby utrzymać temperaturę. W ogóle ważne żeby samochód był cichy, bo hałas męczy. Dalej zawieszenie, czyli nie takie gdzie najbardziej sprężynującym elementem między głową a nawierzchnią będzie kręgosłup, a z drugiej żeby się nie bujało jak ponton na fali. I ogólnie dobry stan techniczny - męczy jazda niesprawnym samochodem. Czyli żeby wszystko działało, nic nie stukało i pukało, nie turlało się po bagażniku i kabinie. Tak żeby kierowca nie zastanawiał się czy auto się zaraz nie rozleci. Mocny silnik - pozwala komfortowo wyprzedzać na trasie, bez podnoszenia ciśnienia krwi. Jak ktoś słucha, to przydatne też będzie fajne audio. Jeden lubi płyty, inny woli radio (wtedy w trasie ważna będzie dobra antena), jednego zmęczy bas z tuby, innego z kolei zmęczy słuchanie muzyki bez tuby. Przyda się też niskoszumiące CB radio z RF Gain i ASQ. Wspomaganie w zasadzie jest nieistotne - wspomaganie kierownicy daje coś tylko przy manewrach przy powolnych prędkościach. |
|
Data: 2009-09-14 08:31:45 | |
Autor: Robson | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dodam do tego to, co mi osobiscie bardzo pomaga w jezdzie {oprocz juz wymienionych rzerzy): fotel kierowcy z podlokietnikami - powoduje mniejsze zmeczenie rak.
R |
|
Data: 2009-09-14 08:31:49 | |
Autor: kurdybanek | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Wentylowane fotele.
|
|
Data: 2009-09-14 15:34:58 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 14.09.2009 Robson <robson@z.pl> napisał/a:
Dodam do tego to, co mi osobiscie bardzo pomaga w jezdzie {oprocz juz wymienionych rzerzy): fotel kierowcy z podlokietnikami - powoduje mniejsze zmeczenie rak. Rece mają być na kierownicy a nie na podlokietnikach... -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-14 15:39:33 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
teoria - wygodne auto na trase | |
On Mon, 14 Sep 2009 15:34:58 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:
Dodam do tego to, co mi osobiscie bardzo pomaga w jezdzie {oprocz juz Łokcie na kierownicy? o_O pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba |
|
Data: 2009-09-14 15:59:34 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 14.09.2009 Mariusz Chwalba <mariusz@chwalba.net> napisał/a:
Dodam do tego to, co mi osobiscie bardzo pomaga w jezdzie {oprocz juz Zajecie prawidlowej pozycji za kierownica wyklucza trzymanie łokci na podłokietnikach... -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-14 16:13:54 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
Dnia 14.09.2009 Mariusz Chwalba <mariusz@chwalba.net> napisał/a: Tyle, że do sporej ilości kierowców nie dociera sens _pozycji_prawidłowej_. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona. GG: 291246, skype: kenickie_PL "W życiu liczą się tylko szybkie wozy, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi." |
|
Data: 2009-09-14 16:36:16 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 14.09.2009 Marcin "Kenickie" Mydlak <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał/a:
Zajecie prawidlowej pozycji za kierownica wyklucza trzymanie łokci na Inna sprawa, że w zależności od gabarytów kierowcy oi modelu auta zajęcie takiej pozycji nie zawsze jest możliwe ;-) -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-14 16:41:31 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
Dnia 14.09.2009 Marcin "Kenickie" Mydlak <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał/a: Hightower w Akademii Policyjnej sobie poradził. Więc jak widać - da się. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona. GG: 291246, skype: kenickie_PL "W życiu liczą się tylko szybkie wozy, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi." |
|
Data: 2009-09-14 16:41:04 | |
Autor: WIHEDCNF | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" Rece mają być na kierownicy a nie na podlokietnikach... Skończcie z tymi pierdołami. Równie dobrze można napisać, zajęcie prawidłowej pozycji za kierownicą uniemożliwia zmianę biegów. Osobiście nie widzę potrzeby kurczowego trzymania kierownicy obiema rękami, jeśli nie zamierzam wykonywać żadnych manewrów i sytuacja na drodze na to pozwala np. autostrada. |
|
Data: 2009-09-14 16:48:22 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 14.09.2009 WIHEDCNF <23pr@hwdp.nl> napisał/a:
Zajecie prawidlowej pozycji za kierownica wyklucza trzymanie łokci na Co będzie oczywiście bzdurą. Osobiście nie widzę potrzeby kurczowego trzymania kierownicy obiema rękami, jeśli nie zamierzam wykonywać żadnych manewrów i sytuacja na drodze na to pozwala np. autostrada. No to taki dziwny przykład. Droga ekspresowa, prędkości 100-120 km/h. Omiń psa któy na tę drogę wybiega przez Twoje auto. Nie, to nie jest sytuacja hipotetyczna. To jest sytuacja, która się wydarzyła. Problem jest taki, że nie wiesz czy zamierzasz wykonać gwałtowny manewr, sytuacja na drodze ma jedną bardzo ważną cechę - jest zmienna. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-14 17:50:21 | |
Autor: Karolek | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnhasltm.1op.karmmniechloru.net... No to taki dziwny przykład. Droga ekspresowa, prędkości 100-120 km/h. Juz dwa psy przejechalem, przy trzecim tez nie odwalalbym dziwnych manewrow. Problem jest taki, że nie wiesz czy zamierzasz wykonać gwałtowny Pies to kiepski powod, aby wykonywac gwaltowne manewry. Karolek |
|
Data: 2009-09-14 20:41:30 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 14.09.2009 Karolek <dragnospam@o2.pl> napisał/a:
Juz dwa psy przejechalem, przy trzecim tez nie odwalalbym dziwnych manewrow. To teraz wyobraź sobie, że ten pies może wybiec przed samochód jadący przed Tobą. Dalej uważasz, że jedną ręką na kierownicy ogarniesz gwałtowną zmianę sytuacji na drodze ? JA nie mam takiej gwarancji z łapkami "za piętnaście trzecia" za to szanse istotnie większe niż dzielny gieroj z jedną ręką na podłokietniku i oparciem w pozycji półleżącej. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-14 22:09:38 | |
Autor: WIHEDCNF | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" >JA nie mam takiej gwarancji z łapkami "za piętnaście trzecia" za to szanse istotnie większe niż Twoje szanse wzrosną, jeśli zajmiesz prawidłową postawę z rękami "ZA DZIESIĘĆ DRUGA" - przynajmniej tak mnie uczyli :) Pozdrawiam |
|
Data: 2009-09-14 22:59:42 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 14.09.2009 WIHEDCNF <23pr@hwdp.nl> napisał/a:
Akurat tutaj różnica jest pomijalna. Ważne żeby sprawnie operować sterem różnica między 1:50 a 2:45 wnosi tyle co nic. Ważniejsze od tego jest skoncentrowanie się np. na tym co czujesz na sterze lub jak plynnie nim operujesz. Obie wersje pozwalaja to robic dokładnie, w przeciwieństwie do dzierżenia kieryki jedną ręką. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-15 06:41:46 | |
Autor: Karolek | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnhat3iq.1op.karmmniechloru.net... To teraz wyobraź sobie, że ten pies może wybiec przed samochód jadący Jedna nie, ale jezdzac z normalna predkoscia to jak na razie we wszystkich sytuacjach jakie mialem zdazylem uaktywnic druga reke do krecenia :> JA nie mam takiej gwarancji z Ja jak sobie troche przycisne i robie male rajdy po ulicach to tez trzymam raczej poprawnie kierownice, ale to wychodzi jakos tak podswiadomie... nawet nie musze pilnowac sie aby poprawnie zlapac kierownice. Szybka jazda to jakby wymusza. Karolek |
|
Data: 2009-09-15 14:42:59 | |
Autor: WIHEDCNF | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Użytkownik "Karolek" < Ja jak sobie troche przycisne i robie male rajdy po ulicach to tez trzymam raczej poprawnie kierownice, ale to wychodzi jakos tak podswiadomie... nawet nie musze pilnowac sie aby poprawnie zlapac kierownice. Dokładnie kolego masz rację, w trudnych warunkach i przy przewidywaniu niebezpieczeństwa ja również trzymam kierownicę obiema rękami, no ale jeśli autobana, lub pusta droga, to można trochę wyluzować ;-) |
|
Data: 2009-09-15 21:56:18 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15.09.2009 WIHEDCNF <23pr@hwdp.nl> napisał/a:
Ja jak sobie troche przycisne i robie male rajdy po ulicach to tez trzymam raczej poprawnie kierownice, ale to wychodzi jakos tak podswiadomie... nawet nie musze pilnowac sie aby poprawnie zlapac kierownice. Przewidywanie niebezpieczeństwa to jest jak gra w totolotka. Akurat obie rece na kierownicy w przypadku jazdy autostradą to dość ważna rzecz... -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-15 21:54:02 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15.09.2009 Karolek <dragnospam@o2.pl> napisał/a:
To teraz wyobraź sobie, że ten pies może wybiec przed samochód jadący Normalną prędkością jest 200 km/h na niemieckiej autostradzie. Wniosek: nigdy nie jechałeś normalnie niemiecką autostradą. :-> JA nie mam takiej gwarancji z Szybka jazda to nie tylko ręce na kierownicy. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-15 21:57:59 | |
Autor: Artur Maśląg | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
(...) Normalną prędkością jest 200 km/h na niemieckiej autostradzie. Nie jest. Zdarza się, ale nie jest. Wniosek: Wręcz odwrotnie. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-15 22:21:20 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15.09.2009 Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał/a:
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze: Dlaczegóż to nie jest? Można zgodnie z przepisami jechać tak przez 1,5 godziny, będąc dodatkowo wyprzedzanym przez innych. Powiedz proszę co jest w tym nienormalnego ? Wniosek: No to jaka jest tam normalna prędkość i z czego wynika ? -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-15 22:26:05 | |
Autor: WIHEDCNF | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" Normalną prędkością jest 200 km/h na niemieckiej autostradzie. Nie użyję wyrażenia normalna, bo to mija się z celem, ale większość jak zauważyłem jedzie z prędkościami w granicach 130-140km/h |
|
Data: 2009-09-15 22:41:56 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15.09.2009 WIHEDCNF <23pr@hwdp.nl> napisał/a:
Nie użyję wyrażenia normalna, bo to mija się z celem, ale większość jak zauważyłem jedzie z prędkościami w granicach 130-140km/h Pewnie kwestia trasy oraz okolicznosci przyrody. W zeszlym roku duża część kierowców jechała ~150-180 km/h. OK 130 km/h jechały raczej słabe auta, powyżej rzeczonych 180 km/h głównie duże diesle oraz różnego rodzaju Porsche itp. Widać oszczędzają ;-) -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-17 01:18:18 | |
Autor: Michał | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> napisał(a):
Dnia 15.09.2009 WIHEDCNF <23pr@hwdp.nl> napisał/a: średnia bym powiedział (czyli normalna ?) ostatnio (z mieś temu) była ze 145km/h, jadąć pod francję. Moja średnia to było ze 170km/h (na 666km niemiec) i to już było szybko, nieweiele aut jechało szybciej, a już zupełnie nikt dużo szybciej. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-09-16 18:24:48 | |
Autor: Karolek | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnhavs6q.1op.karmmniechloru.net... Normalną prędkością jest 200 km/h na niemieckiej autostradzie. Wniosek: Ta bez ograniczenia predkosci faktycznie nie jechalem. Ja jak sobie troche przycisne i robie male rajdy po ulicach to tez trzymam Fotel raczej dobrze mam ustawiony. Karolek |
|
Data: 2009-09-14 19:21:47 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia Mon, 14 Sep 2009 16:48:22 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki napisał(a):
No to taki dziwny przykład. Droga ekspresowa, prędkości 100-120 km/h. Test losia przy 120? Jasne... -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2009-09-14 20:39:00 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 14.09.2009 Rafał Grzelak <aa@aa.aa> napisał/a:
No to taki dziwny przykład. Droga ekspresowa, prędkości 100-120 km/h. A kto mówi o teście łosia ? Omijasz przeszkodę, celujesz w drogę o szerokości dwóch pasów ruchu. Wystarczy to zrobić precyzyjnie na co operowanie kierownicą przy pomocy jednej ręki po prostu nie pozwala. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-14 22:13:56 | |
Autor: DoQ | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
A kto mówi o teście łosia ? Omijasz przeszkodę, celujesz w drogę o E tam... http://www.youtube.com/watch?v=TGDTCR-_-Ug Ten daje rady jedna reka, druga spokojnie leżakuje ;-) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2009-09-14 23:01:15 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 14.09.2009 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze: Gdyby miał podłokietnik to nie musiałby sie tak kurczowo o fotel zapierać. Na koniec jeszcze próbował uciec z miejsca wypadku ;-) -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-14 23:06:30 | |
Autor: DoQ | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
To skurczybyk nie? :) Szkoda ze pomylil okna :D Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2009-09-16 01:24:26 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia Mon, 14 Sep 2009 16:48:22 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki napisał(a):
Skończcie z tymi pierdołami. Równie dobrze można napisać, zajęcie prawidłowej pozycji za kierownicą uniemożliwia zmianę biegów. Nie każdy jeździ jak WUC. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-09-15 13:18:10 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
teoria - wygodne auto na trase | |
On Mon, 14 Sep 2009 15:59:34 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:
[...] Zajecie prawidlowej pozycji za kierownica wyklucza trzymanie łokci naRece mają być na kierownicy a nie na podlokietnikach... To masz jakąś kuriozalną definicję pozycji prawidłowej, albo doświadczenia z kiepskim podłokietnikiem. Przy normalnej pozycji[1], z prawą ręką na kierownicy, prawy łokieć opiera się spokojnie o podłokietnik. Tak, to jest wygodne. pozdrawiam, [1] http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/pozycja-za-kierownica/ -- Mariusz 'koder' Chwalba |
|
Data: 2009-09-15 21:46:59 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15.09.2009 Mariusz Chwalba <mariusz@chwalba.net> napisał/a:
On Mon, 14 Sep 2009 15:59:34 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote: Pokaż mi w takim razie auto, które po zajęciu takiej pozycji (http://www.technikajazdy.info/seat_dwg.gif) pozwoli Ci trzymać wygodnie łokieć na podłokietniku i nie będzie przeszkadzało w szybkim kręceniu kierownicą. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-15 22:09:45 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15-09-2009 o 21:46:59 Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> napisał(a):
[...] Zajecie prawidlowej pozycji za kierownica wyklucza trzymanie łokci na To jakieś podchwytliwe pytanie? Nie widziałem jeszcze auta z podłokietnikiem, które by nie pozwalało na oparcie łokcia w tej pozycji i przeszkadzało w kręceniu kółkiem. Osobiście doświadczenia mam z w124, ale cała seria E (i S, naturalnie, ale z nią mniej styczności mam) tak ma. Przypuszczam, że to nie jest jakiś wyjątek. W końcu to żadna sztuka w odpowiednim miejscu podłokietnik umieścić. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba |
|
Data: 2009-09-15 22:17:57 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15.09.2009 Mariusz Chwalba <mariusz@chwalba.net> napisał/a:
wygodnie łokieć na podłokietniku i nie będzie przeszkadzało w szybkim Nie żadne podchwytliwe pytanie. Ja się po prostu nie spotkałem, może niewymiarowy jestem albo Ty nie do końca poprawnie siedzisz... Osobiście doświadczenia mam z w124, ale cała seria E No jasne musiałby mieć tylko z 40 cm wysokości... ;-> -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-15 22:40:02 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15-09-2009 o 22:17:57 Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> napisał(a):
[...] To jakieś podchwytliwe pytanie? Nie widziałem jeszcze auta z Albo Ty. Ten argument ma dwa ostrza :> Osobiście doświadczenia mam z w124, ale cała seria E Tak z szybkiego googlania: http://www.caspol.pro.wp.pl/images/armrest/podbora2.jpg dopasuj sobie do: http://www.technikajazdy.info/seat_dwg.gif Przy rękach 3:45 prawy łokieć mam na podłokietniku. I żałuję, że z lewej nie ma na drugiego miejsca :) pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba |
|
Data: 2009-09-15 23:02:25 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15.09.2009 Mariusz Chwalba <mariusz@chwalba.net> napisał/a:
No jasne musiałby mieć tylko z 40 cm wysokości... ;-> JAk dla mnie to na zdjęciu tego VW oparcie fotela powinno być ciut bardziej pionowo (oczywiscie zalezy od gabarytów kierowcy), odnoszę też dziwne wrażenie, że ten podłokietnik nie sprawdza się przy redukcjach ;) Innymi słowy - niewiele da sie z takiego zdjecia wywnioskowac. Skoro te podłokietniki takie super to czemu ich w rajdówkach nie montują... -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-16 07:39:45 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
teoria - wygodne auto na trase | |
On Tue, 15 Sep 2009 23:02:25 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:
[...] Tak z szybkiego googlania: Mnie nie wadzi. I nie tylko dlatego, że redukuję kickdownem :> Innymi słowy - niewiele da sie z takiego zdjecia wywnioskowac. Skoro te Bo rajdówek nie robią z myślą o wygodnej jeździe? pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba |
|
Data: 2009-09-16 15:47:22 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 16.09.2009 Mariusz Chwalba <mariusz@chwalba.net> napisał/a:
Mnie nie wadzi. I nie tylko dlatego, że redukuję kickdownem :> Dlatego zdarza im się ostatnio montować klimatyzację - mniej zmęczony kierowca to kierowca jadący skuteczniej i popełniający mniejszą ilość błędów. ;-) Widać jednak zysk z podlokietnika jest zbyt maly zeby go stosować :-P -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-15 09:37:14 | |
Autor: LEPEK | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
Mam rozumieć, że jak jedziesz w 1000 km trasę to przez _cały_ czas jazdy masz obie ręce w pozycji 02:45, prawa noga na gazie i jesteś całkowicie skupiony. To musi być męczące... Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 |
|
Data: 2009-09-15 12:44:30 | |
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | |
teoria - wygodne auto na trase | |
LEPEK pisze:
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze: Męczące, deprymujące, stresujące :) |
|
Data: 2009-09-15 21:49:04 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Dnia 15.09.2009 LEPEK <nobody@nowhere.net> napisał/a:
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze: Staram się trzymać obie ręce na sterze tak czesto na ile to możliwe, prawą nogę mam czasem na hamulcu jak nie chce mi się hamować lewą :-P i staram się być maksymalnie skupiony. Czasem nawet urządzam sobie 2h drzemkę przed wyruszeniem w podróż żeby nie było to takie męczące jak Ci się wydaje. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2009-09-14 13:13:26 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
teoria - wygodne auto na trase | |
Nie co chwilę, ale też trzeba.
JaC -- -- - ogólnie dobry nawiew, lepszy będzie automat, bo nie trzeba go podregulowywać co chwilę żeby utrzymać temperaturę. |