teoria - wygodne auto na trase - praktyka - jakie modele ?

Data: 2009-09-17 10:01:15
Autor: p0li
teoria - wygodne auto na trase - praktyka - jakie modele ?
O->Dnia 2009-09-17 04:09:33 niejaki  Michał napisał:
Witam,

Temat teoretyczny był - dużo ciekawych rzeczy było :)

teraz odrobinka mniej teorii - jakie waszym zdaniem auta najlepsze na trasę ?
"Chevrolet Suburban" - to już wiemy ;) a jakieś inne ?

przedział cenowy powiedzmy:

a) do 10k pln
b) do 30k pln

tu pasuje citroen xm - aczkolwiek za cenę z a) raczej nie znajdziesz czegoś
co dowiezie cię na drugi koniec europy ;)
z b) już prędzej

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2009-09-17 23:43:56
Autor: Michał
> [...]

tu pasuje citroen xm - aczkolwiek za cenę z a) raczej nie znajdziesz czegoś
co dowiezie cię na drugi koniec europy ;)

ee.... w zasadzie Xm za więcej niż 10k nie istnieje - czas leci :)
właśnie sprawdziłęm widzałem 4/78 i pewnie za 10 by się dało kupić.

a wyglądało jak by jeszcze jeździło :)

Data: 2009-09-18 16:11:36
Autor: ąćęłńóśźż
teoria - wygodne auto na trase - praktyka - jakie modele ?
Omega jest dobra, jeśli to jazda na wprost :-)
Bo mam wrażenie, że zakrętów (przynajmniej popularniejsza wersja Caravan, któa może mieć inne zawieszenie od mniej popularnego
sedana) nie lubi.
I na trasę wiekszy komfort to sedan, żeby żaden łomot z rolety i spod rolety nie dochodził.
JaC

Data: 2009-09-18 17:51:26
Autor: p0li
O->Dnia 2009-09-18 01:43:56 niejaki  Michał napisał:
[...]

można kupić za 10 - a potem w warsztacie zostawić następne 10 żeby gdzieś
dojechać

mój mechanik własnie sprzedał swojego za 20, mój jest do sprzedania za 22 -
z tym że jest już na niego kolejka, a na zachodzie można spotkać
egzemplarze za 50tys euro --

Data: 2009-09-18 23:04:57
Autor: Michał
> [...]

mój mechanik własnie sprzedał swojego za 20, mój jest do sprzedania za 22 -
z tym że jest już na niego kolejka, a na zachodzie można spotkać

eeee za 10k XM to chyba pojeździ, jak ma nie pojeździć to było by warte ze 3k.

ktos teraz dał za xm'a 20k pln ? -sporo

tam esp, gps czujników deszczu radarów memory i takich tam nie montowali gdzieś w okolicy 2000 czy kiedy to przestali produkować ?

pozdrawiam.

Data: 2009-09-19 12:49:27
Autor: p0li
O->Dnia 2009-09-19 01:04:57 niejaki  Michał napisał:
[...]

na lawecie to i pojeździ ;)

ktos teraz dał za xm'a 20k pln ? -sporo

nie - normalna cena za zadbane auto

tam esp, gps czujników deszczu radarów memory i takich tam nie montowali gdzieś w okolicy 2000 czy kiedy to przestali produkować ?

nie - takich bajerów nie było - były inne :)
skończyli w 2000r

Data: 2009-09-19 13:33:26
Autor: Michał
teoria - wygodne auto na trase - praktyka - jakie modele ?
na lawecie to i pojeździ ;)
 > ktos teraz dał za xm'a 20k pln ? -sporo

nie - normalna cena za zadbane auto

Ok - mozna dać 20k za xm'a jak się auto bardzo lubi :)

Ale że te za 10k (95% z allegro) w to że serio nie jeżdzą
to nie uwierze :) xm'y się chyba jako tako trzymały xantia to nie jest.
nawet kiedyś chciałem kupić ale mi przeszło, konstrukcja 1989 i mało
bezpieczna.

Pozdrawiam.

--

teoria - wygodne auto na trase - praktyka - jakie modele ?