teoria - wygodne auto na trase - praktyka - jakie modele ?

Data: 2009-09-17 02:51:11
Autor: biela
teoria - wygodne auto na trase - praktyka - jakie modele ?

teraz odrobinka mniej teorii - jakie waszym zdaniem auta najlepsze na trasę ?
"Chevrolet Suburban" - to już wiemy ;) a jakieś inne ?

przede wszystkim duże z mocnym silnikiem, ciche w środku, dobrze
amortyzujący zawias na dziurach, dobre audio i wygodne fotele, wysokie
może być bo poprawi nam widoczność

a) do 10k pln
b) do 30k pln
c) do 80k pln

a sam se wpisz nie jeździłem takimi super furami trasowymi

Data: 2009-09-17 08:10:49
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 17 Sep, 10:51, biela <bielecki...@gmail.com> wrote:
> [...]

> b) do 30k pln
> c) do 80k pln

a sam se wpisz nie jeździłem takimi super furami trasowymi

no i z tempomatem oczywiscie!

teoria - wygodne auto na trase - praktyka - jakie modele ?