tępa ustawka tak koń i bufetowa :)

Data: 2017-12-21 13:49:47
Autor: boukun
tępa ustawka tak koń i bufetowa :)
"Po analizie akt sprawy wycofuję apelację, którą złożyła dzielnica Wola" - tak napisała na Twitterze Hanna Gronkiewicz-Waltz. Słowa skierowała do mecenasa Romana Giertycha, który w ostrych słowach skrytykował działanie urzędników domagających się apelacji w sprawie przyznania lokalu 86-latce.

- Dzielnica ma wątpliwości w tej sprawie, ale po analizie dokumentacji pani prezydent uznała, że racje społeczne, do których przychylił się sąd pierwszej instancji w swoim wyroku, są kluczowe w tym przypadku - mówi wiceprezydent Michał Olszewski w rozmowie z WawaLove.pl
Informacja o wycofaniu apelacji dotarła również do mecenasa Giertycha.

https://wawalove.wp.pl/gronkiewicz-waltz-odpowiada-giertychowi-wycofuje-apelacje-ktora-zlozyla-dzielnica-wola-6200399968700033a

pj
wczoraj (13:31)

Nie mogę już na nią patrzeć

olo
wczoraj (13:30)

mam nadzieje ze jarek zniszczy ta korupcje w polsce

ewa
wczoraj (13:33)

kuń zabiega o ludzkie podejście bufetowej. To ukartowany pijar

ty su
9 min. temu

ko!

ludwik
25 min. temu

tępa ustawka tak koń i bufetowa :)

JKS
25 min. temu

Dobra pani!
Widac nie miala interesu w kamienicy na Woli.

Jadzia
44 min. temu

Ale ludzka Pani Prezydent. Nie wyrzuci na bruk babci. Jestem w szoku.

Kloszart wyrzucony przez HGW na bruk
48 min. temu

Dni HGW Bufetowej są już policzone. Mam nadzieję, że zło jakie wyrządziła wróci do niej z podwojoną siłą. Wtedy będzie już stara, schorowana i samotna. To większa kara niż więzienie. Zgryzota jest jak trucizna, ... Czytaj całość

pirania
54 min. temu

Ocieplenie wizerunku, takie działania teraz tak nazywa się.

tępa ustawka tak koń i bufetowa :)