teraz ja - co wybrac?

Data: 2011-09-26 08:49:48
Autor: Maciek
teraz ja - co wybrac?
Moze macie jakies uwagi eksploatacyjne do tych samochodow lub macie jakies inne typy spelniajace stawiane wymagania?

Ktoƛ tutaj miaƂ Safrana do sprzedania ;-) A tak powaĆŒnie to pomyƛlaƂbym nad Laguną I, ma spore szanse na akceptowalną blachę, dobre wyposaĆŒenie i zaƂoĆŒony gaz.

Data: 2011-09-26 14:10:16
Autor: venioo
teraz ja - co wybrac?
W dniu 2011-09-26 08:49, Maciek pisze:
[...]

  Laguna zdecydowanie odpada ze wzgledu na super niewygodne, zbyt miekkie jak dla mnie fotele. Spedzam w samochodzie 3-4h dziennie, a z laguny po 1h wysiadlem "polamany".
Safrane od Michala? ;) - niestety nie kombi, tak bym moze wzial ;) Nawet mialbym wybor, tylko bym musial pojezdzic po Krk poszukac po ktorych parkingach pozostawial :P

--
venioo
gg:198909

Data: 2011-09-27 00:51:50
Autor: Michał
teraz ja - co wybrac?
venioo <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> napisał(a):

> [...]

Safrane od Michala? ;) - niestety nie kombi, tak bym moze wzial ;) Nawet mialbym wybor, tylko bym musial pojezdzic po Krk poszukac po ktorych parkingach pozostawial :P

Moje Safrane siê nie do końca nada na trasy bo ma badziewiasty i gło¶ny silnik volvo 2.0 136koni, do naprawy docisk sprzêgła
i łożysko tył do wymiany. i jakie¶ pierdoły w zawieszeniu
bo przywaliłem w chodnik (poszły 2 płyty i krawêżnik pêkł) i co¶ puka.

i cenê 40% z 1k euro ;) czyli jego datê produkcji 1997pln :)

teraz żadne safrane nie stoi bo wszystkie jeżdż±
ale... Lancia K stoi - silnik eksplodował mi wczoraj na A4 - prowadziłem ;)

pozdrawiam.

--

teraz ja - co wybrac?