teraz jest dobrze

Data: 2014-11-08 07:14:26
Autor: andrzej
teraz jest dobrze
Aż mnie wzdryga gdy wspominam PRL. Ci±głe jakie¶ podwyżki pensji, 13 14 pensje, jakie¶ "karpiowe", przed¶wi±teczne, po¶wi±teczne, urlopowe, gruszowe, posiłki regeneracyjne koniecznie z kiełbach±, wolne soboty, niedziele i ¶więta, płatne nadgodziny, darmowe kolonie, obozy iwczasy, grzybobrania, zakładowe mieszkania, groszowe ceny energii itp. Niby zarabiało się 50$ a starczało na to wszystko. No fakt, nie było dostępu do netu, satki i komórek. Jak w Afryce a nawet w USA hehehe zwiń

Data: 2014-11-08 08:53:07
Autor: Patriota
teraz jest dobrze
W dniu 2014-11-08 o 07:14, andrzej pisze:
[...]

A Gunter Verheugen stwierdził że w Polsce nastał złoty wiek po przył±czeniu do Unii. Ostatni taki podobno był na terenie Polski 500lat temu...
Ma facet czelno¶ć, Polacy nie maj± już prawie nic, ani własnego przemysłu, ani dumy z czegokolwiek, jeste¶my w Europie ludĽmi drugiej kategorii, większo¶ć ¶wiata ze względu na uległo¶ć wobec USA i czynne uczestnictwo w ich awanturach nas nienawidzi.

Data: 2014-11-08 11:16:22
Autor: leming.show
teraz jest dobrze
użytkownik Patriota napisał:

A Gunter Verheugen stwierdził że w Polsce nastał złoty wiek po przył±czeniu do Unii.

Dla kogos kto ma nadwyzke kasy jak niemcy, otwarcie takiego rynku zbytu, mozliwosc inwestycji czyli zarabiania,
pewnie jest zlotym wiekiem:)

Dla 25% polakow jest lepiej, 25% jest bardziej zadluzona, dla 50% jest bez zmian. A ajfony, ajplusy, ajpady i tak by byly
identycznie jak w chinach.

Data: 2014-11-08 17:51:26
Autor: ApostatA
teraz jest dobrze
W dniu 2014-11-08 o 08:53, Patriota pisze:
Ma facet czelno¶ć, Polacy nie maj± już prawie nic, ani własnego przemysłu

masz cos z marki "goodram"?

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-08 11:15:54
Autor: Wiesiaczek
teraz jest dobrze
W dniu 08.11.2014 o 07:14, andrzej pisze:
Aż mnie wzdryga gdy wspominam PRL. Ciągłe jakieś podwyżki pensji, 13 14
pensje, jakieś "karpiowe", przedświąteczne, poświąteczne, urlopowe,
gruszowe, posiłki regeneracyjne koniecznie z kiełbachą, wolne soboty,
niedziele i święta, płatne nadgodziny, darmowe kolonie, obozy iwczasy,
grzybobrania, zakładowe mieszkania, groszowe ceny energii itp. Niby
zarabiało się 50$ a starczało na to wszystko. No fakt, nie było dostępu do
netu, satki i komórek. Jak w Afryce a nawet w USA hehehe zwiń

A mnie zastanawia taki drobiazg: Jak mogły być drukowane ceny towarów na etykiecie każdej sztuki?
Albo jak to się działo, że każdego ranka stało świeże mleko przed drzwiami mojego mieszkania (w bloku)?

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-11-08 11:27:46
Autor: u2
teraz jest dobrze
W dniu 2014-11-08 o 11:15, Wiesiaczek pisze:
Albo jak to się działo, że każdego ranka stało świeże mleko przed
drzwiami mojego mieszkania (w bloku)?

w prylu wiedzieli jak najlepiej leczyc kaca Ĺ‚obywateli:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-08 11:27:38
Autor: Polack
teraz jest dobrze

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:545df020$0$2859$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-11-08 o 11:15, Wiesiaczek pisze:
Albo jak to się działo, że każdego ranka stało świeże mleko przed
drzwiami mojego mieszkania (w bloku)?

w prylu wiedzieli jak najlepiej leczyc kaca Ĺ‚obywateli:)

Aleś ty kurwa głupi - wypierdalaj na wieś gnój wywozić jak za młodu

Data: 2014-11-08 14:48:25
Autor: Dirko
teraz jest dobrze
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:m3kqgr$kbl$1node2.news.atman.pl...

A mnie zastanawia taki drobiazg: Jak mogły być drukowane ceny towarów na etykiecie każdej sztuki?

    Ceny byĹ‚y ustalane centralnie

Albo jak to się działo, że każdego ranka stało świeże mleko przed drzwiami mojego mieszkania (w bloku)?

    W trosce o zdrowie robotnikĂłw i inteligencji pracujacej oraz ich rodzin.

teraz jest dobrze