teraz mnie zjecie ;)

Data: 2011-03-27 15:01:17
Autor: DJ
teraz mnie zjecie ;)
Po coz pisze tego posta?
Ano po to, zeby ci, dla ktorych opony 4-6letnie to "stare szroty" pomysleli, ze byc moze nie maja racji.

Nie raz czytalem, ze ktos wymiania zimowki po 3-4 latach bez wzgledu na stan, bo guma stwardniala, slabo trzymaja itd.
Ja sam kupilem nowe zimowki, ktore uzytkowalem potem przez kilkanascie lat. Nie wiem ile na nich przejechalem, ale lacznie przez te lata (na pewno wiecej na letnich) zrobilem jakies 150-200 tys. Bieznik jeszcze byl w naprawde dobrym stanie, a ja nie dostrzeglem zauwazalnej roznicy we wlasnosciach opony. Oczywiscie opona oponie nierowna i byc moze niektore po paru latach maja wyraznie gorsze wlasciwosci. Ja raczej znaczacych roznic w miare starzenia sie opony nie dostrzeglem na tych oponach, ktore uzytkowalem.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-03-27 06:57:33
Autor: Adam Adamaszek
teraz mnie zjecie ;)
On 27 Mar, 15:01, "DJ" <dariu...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

stan, bo guma stwardniala, slabo trzymaja itd.
Ja sam kupilem nowe zimowki, ktore uzytkowalem potem przez kilkanascie lat.

Wydaje mi sie, ze to tak, jak z olejami - jeden bedzie do swojej Fabii
1.2 HTP szukal jakiegos cuda w stylu 5w60 za 300zl/4l banka, a inny
zaleje Honde 1.6 VTI 5w30 GM za 70zl/5l i tez pojedzie, podejrzewam,
ze bez najmniejszego problemu. No ale skoro samopoczucie sie poprawia,
to moze warto doplacic? :)

pozdr
AA

Data: 2011-03-28 14:28:35
Autor: Marek Dyjor
teraz mnie zjecie ;)
DJ wrote:
[...]

bajki o żelaznym wilku :)

jedne opony przez kilkanaście lat,, ty chyba w zimie zrobiłeś 20 000 a nie 200 000  :)

Data: 2011-03-28 16:27:13
Autor: DJ
teraz mnie zjecie ;)
[...]

Tak jak pisalem okolo 150-200 tys. to zrobilem w sumie przez ten czas. Z czego na pewno wiekszosc na letnich. Na tych zimowych mysle, ze zrobilem pewnie jakies 60-70 tysiecy i bieznik jeszcze byl calkiem niezly.
Zreszta to nie jest najwazniejsze ile na nich przejechalem i w jakim stanie byl bieznik. Chodzilo mi o to, ze nie zauwazylem wyraznego pogorszenia ich wlasnosci.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2011-03-31 06:39:45
Autor: Marek Dyjor
[...]