teraz naukowo wiadomo, jak rower jedzie

Data: 2010-06-22 05:53:47
Autor: Rowerex
teraz naukowo wiadomo, jak rower jedzie
On 22 Cze, 12:35, "(p)" <pamis...@gmail.com> wrote:
Nareszcie doczekali¶my się naukowego wyja¶nienia jak i dlaczego da się
jechać rowerem...

http://goo.gl/kiP0

Co¶ mi się przypomina z Kubusia Puchatka... chyba Kłapouchy miał jaki¶
problem z teori± stawiania nóg.

Rowerem można jechać nie pedałuj±c, nawet bez napędu, można zrobić
stójkę (bez podskakiwania!), można jechać z prędko¶ciami minimalnymi,
można nawet próbować jechać do tyłu.

Założę się, że owe "naukowe równanie" w takich przypadkach "wykłada
się" niczym kompletnie pijany rowerzysta.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-06-22 16:39:52
Autor: Tomek Banach
W dniu 2010-06-22 14:53, Rowerex pisze:
On 22 Cze, 12:35, "(p)"<pamis...@gmail.com>  wrote:
Nareszcie doczekaliśmy się naukowego wyjaśnienia jak i dlaczego da się
jechać rowerem...

http://goo.gl/kiP0

Coś mi się przypomina z Kubusia Puchatka... chyba Kłapouchy miał jakiś
problem z teoriÄ… stawiania nĂłg.

Rowerem można jechać nie pedałując, nawet bez napędu, można zrobić
stójkę (bez podskakiwania!), można jechać z prędkościami minimalnymi,
można nawet próbować jechać do tyłu.

Założę się, że owe "naukowe równanie" w takich przypadkach "wykłada
siÄ™" niczym kompletnie pijany rowerzysta.

na fizyce w szkole nie szlo ?

--
Tomek

Data: 2010-06-22 10:30:32
Autor: Rowerex
On 22 Cze, 15:39, Tomek Banach <banciur_nosp...@banciur.org> wrote:

> [...]
> można nawet próbować jechać do tyłu.

> Założę się, że owe "naukowe równanie" w takich przypadkach "wykłada
> się" niczym kompletnie pijany rowerzysta.

http://tinyurl.com/the-stability-of-the-bicycle
http://tinyurl.com/fizyka-jazdy-na-rowerze

Pozdr-
-Rowerex

[...]