teraz w TNV

Data: 2013-03-01 23:12:48
Autor: Mr. Misio
teraz w TNV
Użytkownik megrims napisał:
Chroniki Riddicka

Znam na pamięć i stare strasznie, ale zobaczymy czy dam rade.

Pamięta ktoś ten film?

Ten i ten poprzedni (lepsiejszy).

Ogladam po raz n-ty ;)

Data: 2013-03-01 23:43:47
Autor: nimrod
teraz w TNV
W dniu 2013-03-01 23:12, Mr. Misio pisze:
[...]

ja przedwczoraj kupiłem nawet przecenione CDA z gierkami, trzymają klimat po tych paru latach ;)

I jakoś niedługo trzeci Riddick w kinach! ;)

nmr.

Data: 2013-03-01 23:58:58
Autor: Mr. Misio
teraz w TNV
Użytkownik nimrod napisał:

I jakoś niedługo trzeci Riddick w kinach! ;)

Zeby sie udal.

Ale szczerze - to zagralbym tez w jakiegos nowego riddicka :)

Data: 2013-03-02 08:20:06
Autor: Ghost
teraz w TNV

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kgrbra$9sh$2node1.news.atman.pl...
Użytkownik nimrod napisał:

I jakoś niedługo trzeci Riddick w kinach! ;)

Zeby sie udal.

Na pewno spieprza.

Ale szczerze - to zagralbym tez w jakiegos nowego riddicka :)

Na pewno zrobia.

Data: 2013-03-02 10:13:34
Autor: Mr. Misio
teraz w TNV

Użytkownik nimrod napisał:

I jakoś niedługo trzeci Riddick w kinach! ;)

Zeby sie udal.

Na pewno spieprza.

Ale szczerze - to zagralbym tez w jakiegos nowego riddicka :)

Na pewno zrobia.

I pewnie spieprza ;)

teraz w TNV