teraz wszystko jest jasne,

Data: 2010-05-25 14:19:20
Autor: apr...
teraz wszystko jest jasne,
skoro ruskie nie chcą oddać skrzynek znaczy się samolot był ruski, a jeżeli samolot był ruski to i delegacja może też ?
http://tiny.pl/htczf

Data: 2010-05-25 16:29:23
Autor: Piotr
teraz wszystko jest jasne,
Dnia Tue, 25 May 2010 14:19:20 +0000 (UTC), apr... napisał(a):

skoro ruskie nie chcą oddać skrzynek znaczy się samolot był ruski, a jeżeli samolot był ruski to i delegacja może też ?
http://tiny.pl/htczf

Ale delegację w zasadzie oddali...
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-25 14:38:17
Autor: apr...
teraz wszystko jest jasne,
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
> [...]

> skoro ruskie nie chcą oddać skrzynek znaczy się samolot był ruski, a jeżeli > samolot był ruski to i delegacja może też ?

a % to ile będzie i dlaczego w zaspawanych metalowych trumnach ?

Data: 2010-05-25 16:50:54
Autor: Piotr
teraz wszystko jest jasne,
Dnia Tue, 25 May 2010 14:38:17 +0000 (UTC), apr... napisał(a):

Ale delegację w zasadzie oddali...
Piotr
a % to ile będzie i dlaczego w zaspawanych metalowych trumnach ?

Aaa to dla naszego dobra. O procenty bym się nie handryczył, tu nie będą
nam żałować.
Piotr

Data: 2010-05-25 17:37:39
Autor: WW
teraz wszystko jest jasne,
W dniu 2010-05-25 16:19, apr... pisze:
skoro ruskie nie chcą oddać skrzynek znaczy się samolot był ruski, a jeżeli
samolot był ruski to i delegacja może też ?
http://tiny.pl/htczf

Jesteś durniem !.
Jak nie znasz prawa, to nie wyrokuj.
Przepisy międzynarodowe jasno stanowią, że dochodzenie zawsze prowadzi kraj, na którego terenie dana katastrofa się wydarzyła.
Zaprasza do komisji przedstawicieli kraju, do którego należał samolot, przedstawicieli producenta, ale to on prowadzi dochodzenie.
Po zakończeniu dochodzenie wszystkie dowody wraz z czarnymi skrzynkami przekazuje krajowi, z którego samolot pochodził.
Tak więc Rosjanie po zakończeniu dochodzenia przekażą wszystko Polsc,e o czym mówili tylko 150 razy.
Ale tacy durnie tego nie chcą słyszeć, tylko wola pleść głupoty.

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-05-25 17:06:27
Autor: apr...
teraz wszystko jest jasne,
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

tzn., że polskie władze po katastrofie białoruskiego su oddając im czarne skrzynki kilka dni po katastrofie były durne ?
człowieku, a po co im te czarne skrzynki skoro zrobili kopie zapisów które mają nam przysłać, to po 1.
po 2. czyj był to samolot RP czy rosji
po 3. powtarzam, po jaką cholerę trzymają te skrzynki, nasze skrzynki ?
po 4. .........j

Data: 2010-05-25 10:38:08
Autor: Nikodem Szymański
teraz wszystko jest jasne,
On 25 Maj, 19:06, " apr..." <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
WW <wu...@vp.pl> napisał(a):

> [...]

po 2. czyj był to samolot RP czy rosji
po 3. powtarzam, po jaką cholerę trzymają te skrzynki, nasze skrzynki ?

Jedno jest pozytywne, skoro premier oznajmił, że zostanie opublikowany
pisemny zapis czarnych skrzynek to znaczy że udało się ustalić jakąś
sensowną wersję dla ludu. Swoją drogą pisemną wersję to może sobie
każdy opublikować prosto z kciuka.

Data: 2010-05-25 19:36:34
Autor: WW
teraz wszystko jest jasne,
W dniu 2010-05-25 19:06,  apr... pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Bo samolot był produkcji rosyjskiej a prawo zezwala przekazywać dowody śledztwa do innych ośrodków, lepiej wyposażonych do odczytanie zawartości, przebadania dowodów itp.
Zarówno Su jak i TU były rosyjskie, więc oczywiste, że to Rosjanie są najlepiej przygotowanie do ich odczytania. Natomiast nasza skrzynkę, która tam sami zamontowaliśmy, Rosjanie przekazali nam niezwłocznie w stanie znalezionym a my wysłaliśmy ja do USA, bo tam maja podobno lepsze możliwości. Tylko o tym żaden dureń nie chce powiedzieć, bo mu to nie pasuje do krawego komucha z nożem w zębach.

człowieku, a po co im te czarne skrzynki skoro zrobili kopie zapisów które
mają nam przysłać, to po 1.

Bo tak stanowi prawo. Oddaje się wszystko !

po 2. czyj był to samolot RP czy rosji

A gdzie się rozbił - w Polsce ?

po 3. powtarzam, po jaką cholerę trzymają te skrzynki, nasze skrzynki ?

Trwa dochodzenie.

Natomiast politycy i durnie starają się zrobić aferę tam gdzie jej nie ma. To wszystko regulowane jest przepisami iędzynarodowymi i przypuszczam, że politycy dobrze o tym wiedza.
Ale wolą swoje teoryjki od zwykłej prawdy.