terenówka, co wybrać

Data: 2009-11-25 03:34:52
Autor: Onufry Zagloba
terenówka, co wybrać
On 24 Lis, 20:28, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
aktualnie mój typ to: suzuki grand vitara,
ale silnik ma dość mocny, więc OC trochę wyjdzie,
ale sporo jest tego typu autek, proszę o jakieś alternatywy

chcę się zmieścić w 15tys, będę ściągał pod naprawę

Jeśli zmienisz nieco wymagania co do pojemności i zgodzisz się na
hardtopa zamiast całej metalowej budy to popatrz za Fronterami, np w
wersji sport z silnikiem benzynowym 2,0. Mam, używam i jestem
zachwycony. Najtańsza terenówka którą oferuje jakikolwiek komfort. Ma
dołączany naped na przód, reduktor, prosty silnik a pali kolo 13 l
gazu. No i daje sobie rade i na asfalcie i na szutrze i w błocie.

Niva to i tania jest ale jeździ się tym jak dużym fiatem. Samuraj jak
już ci napisano nadaje się tylko jako zabawka w teren, bo na
zwyczajnej drodze daje strasznie w dupę ;-)

W tej cenie znajdziesz też Patrola, ale to już hardkorowa zabawka dla
hardkorów ;-) Wystarczy powiedzieć, że z tego buduje się prawdziwe
wozy do ciężkiego terenu. No ale taka zabawa to w przybliżeniu 50 tys..
Natomiast za te 15 tys. to sobie powinieneś "fabryczną" znaleźć.

Oczywiście jak już Ci napisano, sam fakt bycia terenówką przez
samochód nie wystarczy do ciężkiego terenu. Odpowiednie opony to
podstawa.

Onufry Zagłoba

Data: 2009-11-25 16:56:38
Autor: Adampio
terenówka, co wybrać
Onufry Zagloba pisze:
Oczywiście jak już Ci napisano, sam fakt bycia terenówką przez
samochód nie wystarczy do ciężkiego terenu. Odpowiednie opony to
podstawa.

I  troche umiejetnosci ;-)

Data: 2009-11-26 02:51:27
Autor: Onufry Zagloba
terenówka, co wybrać
On 25 Lis, 16:56, Adampio <adam...@op.pl> wrote:
Onufry Zagloba pisze:

> Oczywiście jak już Ci napisano, sam fakt bycia terenówką przez
> samochód nie wystarczy do ciężkiego terenu. Odpowiednie opony to
> podstawa.

I  troche umiejetnosci ;-)

Na wyposażeniu tego nie będzie więc nie kupi ;-)

Sam musi poczuć błoto na własnej skórze żeby się nauczyć...

Onufry Zagłoba

terenówka, co wybrać