termin na rozpatrzenia odwolania przez ubezpieczyciela

Data: 2010-02-25 23:31:01
Autor: uciu
termin na rozpatrzenia odwolania przez ubezpieczyciela
Witam,

w listopadzie rozwaliłem 2 koła na dziurze w jezdni. Była policja,
były zdjęcia itp.
Poszedłem do zarządu dróg z wnioskiem o odszkodowanie (2 felgi i 2
opony do wyrzucenia).
MZD odesłał mnie do swojego ubezpieczyciela.

Zlozylem wniosek, rzeczoznawca porobil zdjecia, zrobił wycene.

Po miesiacu przyszlo ze nie wyplacą bo MZD nie poczuwa sie do winy
(dziura byla zrobiona przez firme kopiącą kanalizacje - i tam mnie
wyslali po odszkodwania)

Napisalem odwolanie do Interriska i MZD - wyslane 29grudnia/ mam
potwierdzenie.

Wszystko opisane tutaj:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_thread/thread/ddab9e9a08640cca/dd304144b8d4b9b4?q=interrisk+uciu

I do dziś brak odpowiedzi.

Jaki mają czas na odpowiedze?

Od stycznia Interrisk wymówił umowe MZD w moim miescie bo lawinwo
sływały wnioski o odszkodowania.

Co dalej robić?

Pozdrawiam
Adam Uttecht

Data: 2010-02-26 09:30:25
Autor: kam
W dniu 2010-02-26 08:31, uciu pisze:
Jaki mają czas na odpowiedze?

każdy

Co dalej robić?

pozwać

KG

Data: 2010-03-01 20:46:11
Autor: uciu
termin na rozpatrzenia odwolania przez ubezpieczyciela

Użytkownik "kam" <k@k.pl> napisał w wiadomości news:hm80hi$uhi$1news.onet.pl...

pozwać

a może przedsądowe wezwanie do zapłaty? tylko mam to kierować do MZD czy Interriska?

uciu

termin na rozpatrzenia odwolania przez ubezpieczyciela