terminale HP ThinClient - zasilanie 12v

Data: 2014-02-17 22:08:00
Autor: BartekK
terminale HP ThinClient - zasilanie 12v
Są sobie takie fajne terminale HP ThinClient - np 5730/5735, mają one zasilanie zewnętrzne 12V.
WewnÄ…trz z 12V nic (chyba?) nie jest zasilane? (tam nie na dysku hdd).
Kondensatory elektrolityczne na linii +12v wejściowej - na 25V obsadzone.
Sprawdziłem na zasilaczu lab. - poniżej 11.3V już się wyłącza/zawiesza/restartuje. Ponad 13V na razie bałem się wychodzić ;)

Pytanie brzmi - czy ktoś próbował gonić takie pudełko wprost z akumulatora (np żelowego 7Ah albo wprost z auta), który w końcu może mieć 14.4V bez problemu po naładowaniu? Spadku poniżej 12V się nie boję (pracować ma tylko na naładowanym aku, ale żeby za bufor robiło).