terminy powiadamiania

Data: 2009-04-16 22:35:18
Autor: PlaMa
terminy powiadamiania

2. Pismo datowane jest na 7.04.2009, ale pierwsze awizo otrzymałem
14.04, która data liczy się do terminu 14 dni?

Jako że dyskusja zbacza troche z tematu, który rozpocząłem to proszę o informacje. Która data powiadomienia się liczy? Ich wysłania (7.04.09) czy dostarczenia/awizowania (14.04.09)?

pozdrawiam.
PlaMa

Data: 2009-04-16 23:00:09
Autor: castrol
terminy powiadamiania
PlaMa pisze:

Jako że dyskusja zbacza troche z tematu, który rozpocząłem to proszę o informacje. Która data powiadomienia się liczy? Ich wysłania (7.04.09) czy dostarczenia/awizowania (14.04.09)?

Ich wyslania

Jacek Kustra

Data: 2009-04-17 12:56:24
Autor: Tapatik
terminy powiadamiania
Użytkownik castrol napisał:
PlaMa pisze:

[...]

A jeśli list będzie "szedł" 3 tygodnie?
Z naszą pocztą jest to możliwe.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2009-04-17 12:59:56
Autor: Liwiusz
terminy powiadamiania
PlaMa pisze:

[...]

   To dowiesz się o tym po 3 tygodniach. Strony mogą ustalić inny sposób poinformowania o decyzji. Ustawa nakłada obowiązek ustosunkowania się sprzedawcy do reklamacji w ciągu 14 dni. Wysyłając odpowiedź, ustosunkował się. Równie dobrze mógłby pozostawić odpowiedź do wglądu u siebie w siedzibie, rodziłoby to tylko trudność dowodową, że ustosunkowanie się nastąpiło w odpowiednim terminie.

--
Liwiusz

terminy powiadamiania