terminy zazalenia

Data: 2010-12-26 17:55:41
Autor: ety
terminy zazalenia
Jak juz tu kiedyś zasugerowano, mimo oczywistego przestepstwa sedziego sądu okręgowego, sprawa wytoczenia sprawy sadowej raczej  sie nie uda. Prokurator musi mieć słaby wzrok, bo przestepstwa  nie widzi, krótkowzroczność dopadła też sędziego, chyba w sądach powinni zatrudniać okulistów do doraźnych badań. . Było tak: Zgłoszenie opełnienia przestepstwa przez SSO - do prokuratury. Prokurator - niedowidzi, przestępstwa nie zobaczył, postanawia o odmowie wszczęcia sledztwa.Więc ja zażalenie na to postanowienie - posiedzenie sądu i w wyniku tego posiedzenia postanowienie utrzymujące w mocy postanowienie prokuratora - i jak w punkcie wyjscia.  Ale - wiem, że moge złożyć zażalenie na to zamykajace postanowienie sądu, tylko wydaje mi się, że nie dopełniłem terminu. Postanowienie zostało odczytane i ustnie uzasadnoine pod koniec posiedzenia sądu 17 grudnia. Wniosek o postanowienie wraz z uzasadnieniem złożyłem 20 grudnia i od reki prawie wydano mi to o co wnosiłem. Chyba byłem w błędzie myśląc, że na zaskarżenie postanowienia mam 7 dni od momentu otrzymania postanowienia z uzasadnieniem, czyli termin mijał by jutro. A teraz, jak przeczytałem odnosny kawałek kpk, to w takiej sytuacji termin wniesienia zażalenia biegnie od momentu ogłoszenia postanowienia, prawda???? Czyli od 17 grudnia? Proszę o podpowiedź, czy ostatecznie skopałem sprawę, czy jest jeszcze jakieć wyjście żeby złożyć zażalenie (skutecznie ;)  )?

pozdr

ety

Data: 2010-12-27 23:06:30
Autor: Stokrotka
terminy zazalenia
Nie znam  się, nie jestem prawnikiem,
ale wydaje mi się , że ustne uzasadnienie to za mało.
Po to termin na zażalenie jest tak długi,
by sędzia spisał uzasadnienie na piśmie, i byś ty mugł się do niego odnieść.
W apelacji jest tak, że w ciągu 7 dni tszeba zawiadomić, że uzasadnie jest potszebne, to taka zapowiedź apelacji, i potem w terminie podanym w pouczeniu (7 , 14 a może 21 dni) od otszymania uzasadniania z decyzją, należy tę apelację wysłać. Ale to jest zażalenie więc może być inaczej.

Dzisiejsze sądy są tak naszpikowane pszestępczością,
że na twoim miejscu cieszyła bym się z tego błędu (jeśli był).
Lepiej się nie sądzić, a już na pewno nie z sędziami:
nie jedno pszysłowie o tym  gada:
ręka rękę myje, kruk krukowi oka nie wykole.

To całe prwnicze toważystwo należało by zamknąć w więzieniu:
a jeszcze lepiej: wystarczy zakratować sądy i zamienić na więzienia dla sędziuw,
nie tszeba by było wyłapywać tego pszestępczego świadka.

Do mnie w obronie skorumopanego sądu (w obronie mojego dokumentu dowodzacego korupcji sędziego) stszelano na terenie sądu.

Data: 2010-12-27 23:22:24
Autor: ety
terminy zazalenia
źle wiesz

KG

no może być, że źle wiem, ale będę wdzięczny za jakiś opis mojegoźlewiedzenia

Data: 2010-12-27 23:28:43
Autor: kam
terminy zazalenia
W dniu 2010-12-27 23:22, ety pisze:
no może być, że źle wiem, ale będę wdzięczny za jakiś opis
mojegoźlewiedzenia

zażalenie na postanowienie utrzymujące w mocy postanowienie prokuratora o odmowie wszczęcia nie przysługuje

KG

Data: 2010-12-27 23:36:29
Autor: ety
terminy zazalenia
zażalenie na postanowienie utrzymujące w mocy postanowienie prokuratora o odmowie wszczęcia nie przysługuje

KG

O, dzięki. No, to  ciągnąc dalej: czy już nic nie można zrobić, żeby wykazać przestepstwo sedziego???

Data: 2010-12-28 00:01:13
Autor: Stokrotka
terminy zazalenia

O, dzięki. No, to  ciągnąc dalej: czy już nic nie można zrobić, żeby
wykazać przestepstwo sedziego???

Na niższym szczeblu (sąd rejonowy, nie okręgowy) według prawa ,
jeśli sprawa jest "zwykła" (bo sędziuw mogą dotyczyć inne pszepisy),
następnym prawnym krokiem w takiej sytuacji jest napisanie samodzielnie aktu oskarżenia.

A le pisałam : nie warto, nie w dzisiejszej Polsce.
Gdzie ja życję, Jakie mamy czasy?

W wtym dniu gdy do mnie policja stszelała , pobiła,
prubowała wymusić zeznanie łamiąc mi rękę,
gdy pilnował mnie __cywil__,
gdy w końcu wsadzili mnie do kicia,
pszez moment poczułam się bezpiecznie:
tu mnie zaksięgują, tu mnie już pszynajmnie nie wzucą już do Wisły
bym była potem wyłowiona jako NN.
Tylko moment: tuż potem strażnik położył na stoliku w celi
gazetkę pornograficzną,
kilka dni potem gdy zaczęłam czytać otszymane dokumenty zrozumiałam, ze wcale nie byłam zaksięgowana, że w celi byłam całkowicie nielegalnie,
a małe kilka miesięcy potem kolejni ministowie tracili stołki po kolejnym "samobujstwie" w celi.

Niewidzę by te czasy były lepsze niż to co wiem o ciężki staliniźmie.

terminy zazalenia