termomix vs kohersen

Data: 2011-01-31 22:09:09
Autor: Marek Dyjor
termomix vs kohersen
BQB wrote:
Była moja żona na prezentacji Termomixa (przypomniała mi się
prezentacja Rainbow), w necie wyczytałem, że bezpośrednią konkurencją
dla Termomixa jest Kohersen. Może ktoś coś powiedzieć coś na temat
jednego i drugiego? Jakie są różnice?
Odnośnie porównania do Rainbow - sprzęt dobry, ale jest pełno
produktów równie trwałych i funkcjonalnych znacznie tańszych. Pewnie
jest podobnie w przypadku tych dwóch produktów. Możecie coś polecić?

po zapoznaniu sie z całym wątkiem stwierdzam jedno...

kupić mikser stacjonarny i mikser reczny z przystawkami, do kompletu kupić garnki, kuchnię oraz zmywarkę. Poczytać kilak ksiązek kucharskich i gotować...

Data: 2011-01-31 22:48:54
Autor: Ikselka
termomix vs kohersen
Dnia Mon, 31 Jan 2011 22:09:09 +0100, Marek Dyjor napisa³(a):

kupiæ mikser stacjonarny i mikser reczny z przystawkami, do kompletu kupiæ garnki, kuchniê oraz zmywarkê. Poczytaæ kilak ksi±zek kucharskich i gotowaæ...

Tak!
:-)

termomix vs kohersen