test

Data: 2013-03-19 10:03:11
Autor: J.F
test

Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

J.

Data: 2013-03-19 10:11:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
test
Hello J.F,

Tuesday, March 19, 2013, 10:03:11 AM, you wrote:

Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

Nie marudź, Twój post jest u mnie piąty dzisiaj.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-19 11:03:26
Autor: J.F
test
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał
Hello J.F,
Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

Nie marudź, Twój post jest u mnie piąty dzisiaj.

W niedziele 17.03 tez bylo ciekawie,  posty 16:06 i 21:11.
A pomiedzy nic ..

J.

Data: 2013-03-19 11:09:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
test
Hello J.F,

Tuesday, March 19, 2013, 11:03:26 AM, you wrote:

[...]

Było pisać...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-19 11:44:15
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-19 11:03, J.F pisze:
[...]

To może jakąś książkę poczytaj? ;)

Data: 2013-03-19 13:28:11
Autor: J.F
test
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
W dniu 2013-03-19 11:03, J.F pisze:
Nie marudź, Twój post jest u mnie piąty dzisiaj.
W niedziele 17.03 tez bylo ciekawie,  posty 16:06 i 21:11.
A pomiedzy nic ..

To może jakąś książkę poczytaj? ;)

No wlasnie poczytalem, a potem ze zdziwieniem stwierdzilem ze zadnego nowego postu nie przybylo :-)

J.

Data: 2013-03-19 22:16:05
Autor: R2r
test
W dniu 2013-03-19 13:28, J.F pisze:
UĹźytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

Broszurka reklamowa to nie książka. ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-03-19 17:14:02
Autor: jerzu
test
On Tue, 19 Mar 2013 11:03:26 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

W niedziele 17.03 tez bylo ciekawie,  posty 16:06 i 21:11.
A pomiedzy nic ..

Ja mam o wiele więcej postów z 17.03.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-03-19 17:25:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
test
Hello jerzu,

W niedziele 17.03 tez bylo ciekawie,  posty 16:06 i 21:11.
A pomiedzy nic ..
Ja mam o wiele więcej postów z 17.03.

Pomiędzy 16:06 a 21:11?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-19 17:51:30
Autor: Tom N
test
RoMan Mandziejewicz w <news:1329006367.20130319172503pik-net.pl.invalid>:

Hello jerzu,

W niedziele 17.03 tez bylo ciekawie,  posty 16:06 i 21:11.
A pomiedzy nic ..
Ja mam o wiele więcej postów z 17.03.

Pomiędzy 16:06 a 21:11?

U mnie 0 (złownie zero), a ściągam w 40Tude z kilku serwerów

--
'Tom N'

Data: 2013-03-19 18:09:59
Autor: jerzu
test
On Tue, 19 Mar 2013 17:25:03 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Pomiędzy 16:06 a 21:11?

To nic nie mam. Zrozumiałem że DżejEf miał tylko dwa posty w niedzielę
:)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-03-19 22:55:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
test
Hello jerzu,

Pomiędzy 16:06 a 21:11?
To nic nie mam. Zrozumiałem że DżejEf miał tylko dwa posty w niedzielę
:)

Przecież napisał wyraźnie "A pomiedzy nic ..".

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-19 10:19:18
Autor: Miroo
test
W dniu 2013-03-19 10:03, J.F pisze:

Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

Pewnie w śniegu ugrzęźli. U mnie sypie od samego rana.
;)

Do dyskusji ciekawostka
http://moto.onet.pl/13919455,0,4,filmy.html?node=28#play
Chyba nie było

Wygląda na to, że zdjęcia są potrzebne, bo i automaty się mylą :)

Pozdrawiam

Data: 2013-03-19 10:45:38
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-19 10:19, Miroo pisze:
(...)
Do dyskusji ciekawostka
http://moto.onet.pl/13919455,0,4,filmy.html?node=28#play
Chyba nie było

Standardowe poszukiwanie sensacji. I chyba było, choć możliwym
jest że widziałem to gdzie indziej.

Wygląda na to, że zdjęcia są potrzebne, bo i automaty się mylą :)

Zdjęcie jest zawsze, a pomyłki się zdarzają.

Data: 2013-03-19 10:53:21
Autor: Tom N
test
Artur Maśląg w <news:ki9c42$3u0$1node1.news.atman.pl>:

[...]

"Hiki sram postami mori" na pl.pregierz wczoraj wrzucił.

--
'Tom N'

Data: 2013-03-19 12:58:32
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-19 10:45, Artur Maśląg pisze:
[...]

Pomyłki się zdarzają, owszem.
Tyle, że wychodzą na jaw tylko w przypadkach, kiedy korespondencja od ITD wzbudza kompletne zaskoczenie u adresata - tak jak tutaj, gdy ta Syrena miała jechać 105 km/h, albo gdy właściciel dostaje mandat z miejsca, w którym nigdy nie był. Dopiero w takich przypadkach właściciel informuje, że to niemożliwe i... no i właściwie nie wiadomo, co się ma dziać później - ITD odpuszcza, czy idzie to do sądu? A ile jest płaconych mandatów takich, gdzie pomyłka zaszła, ale właściciel nie miał ochoty ciągać się po sądach i uznał, że może rzeczywiście gdzieś tam prędkość przekroczył? Gdyby wysyłali zdjęcia każdemu, to 99% takich pomyłek byłoby wyeliminowanych. No, ale kasa...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-03-19 14:10:04
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-19 12:58, LEPEK pisze:
[...]

No i jaki widzisz problem? ITD stwierdzi błąd i zamknie
temat/przeprosi, albo skieruje sprawę do sądu. Zresztą pomyłki wychodzą
na jaw nie tylko w takich wypadkach.

A ile jest
płaconych mandatów takich, gdzie pomyłka zaszła, ale właściciel nie miał
ochoty ciągać się po sądach i uznał, że może rzeczywiście gdzieś tam
prędkość przekroczył?

ROTFL - to zdjęcia są skądś tam i właściciel tak dla świętego spokoju
płaci, choć jechał zgodnie z przepisami i go tam nie było? Może inaczej
- to ile jest takich przypadków, skoro sugerujesz ich istnienie?

Gdyby wysyłali zdjęcia każdemu, to 99% takich pomyłek byłoby wyeliminowanych.

ROTFL - przecież nie ma problemu. Zdjęcie w sądzie już będzie...

No, ale kasa...

Tak wielka, że nie wiadomo co z nią zrobić...

Data: 2013-03-19 14:14:54
Autor: AZ
test
On 2013-03-19, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

ROTFL - przecież nie ma problemu. Zdjęcie w sądzie już będzie...

Jakby nie moglo byc tak jak kiedys wyslane poczta... No ale teraz ITD ma sie
czym zaslonic, ze im prawo zabrania wysylac zdjec i oni nie moga nic zrobic.

Tak wielka, że nie wiadomo co z nią zrobić...

Milosciwie nam panujacy doskonale wiedza co z kasa robic bo wciaz jej malo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-19 16:47:55
Autor: Artur Maśląg
test
On 2013-03-19, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

ROTFL - przecież nie ma problemu. Zdjęcie w sądzie już będzie...

Jakby nie moglo byc tak jak kiedys wyslane poczta... No ale teraz ITD ma sie
czym zaslonic, ze im prawo zabrania wysylac zdjec i oni nie moga nic zrobic.

W czymś to tak naprawdę przeszkadza? Zresztą ja osobiście nie zamierzam
się martwić o kombinatorów, którzy za rękę złapani tłumaczą, że to
nieznajomy z Afganistanu prowadził, a właściciel akurat był zmęczony
i się położył...

Tak wielka, że nie wiadomo co z nią zrobić...

Milosciwie nam panujacy doskonale wiedza co z kasa robic bo wciaz jej malo.

Dać się złapać na FR to naprawdę trzeba się postarać.

Data: 2013-03-19 20:14:32
Autor: ddddddd
test
W dniu 2013-03-19 16:47, Artur Maśląg pisze:
W czymś to tak naprawdę przeszkadza?

jak jeździsz tylko 5km do pracy to nie. Jak jeździsz po kilkaset km dziennie to nie wykluczysz że akurat w Pcimiu stał FR i może akurat w tym momencie przekroczyłeś miesiąc temu, bo nie jesteś pewny, chyba że jesteś pewny że w Pcimiu jechałeś powoli przy FR - ale to tylko jeśli znasz na pamięć umiejscowienie tych skrzynek

Dać się złapać na FR to naprawdę trzeba się postarać.

na FR inspekcji w Mondeo teĹź?

p.s. jeżdżę przepisowo (teraz, bo ślisko na drodze, a IMO ograniczenia są przewidziane właśnie na takie warunki, lub na idealne warunki ale samochód marki Syrena)
Lukasz

Data: 2013-03-19 21:08:50
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-19 20:14, ddddddd pisze:
W dniu 2013-03-19 16:47, Artur Maśląg pisze:
W czymś to tak naprawdę przeszkadza?

jak jeĹşdzisz tylko 5km do pracy to nie. Jak jeĹşdzisz po kilkaset km
[...]

Bajki to możesz wiesz komu opowiadać - brak zdjęcie niczego nie zmienia
w tej materii. Najwyżej trudniej się wykręcić od ewidentnego
wykroczenia, które zostało zarejestrowane. Błędy systemów to się
zdarzają tak rzadko, że naprawdę musiałby się trafić spory zbieg
okoliczności, by trafiło przypadkiem na kogoś, kto jechał w tym
samym miejscu, w tym samym czasie, takim samym samochodem itd.

Dać się złapać na FR to naprawdę trzeba się postarać.

na FR inspekcji w Mondeo teĹź?

Też. Jak przyślą to dam znać.

p.s. jeżdżę przepisowo

ROTFL

(teraz, bo ślisko na drodze, a IMO ograniczenia
są przewidziane właśnie na takie warunki, lub na idealne warunki ale
samochĂłd marki Syrena)

Tak, tak, znam te tłumaczenia...

Data: 2013-03-19 21:15:40
Autor: masti
test
Dnia pięknego Tue, 19 Mar 2013 21:08:50 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał:

[...]

kolega dostał od nich wyrok nakazowy, za inny samochód: marka, kolor, numery itd. Z miejsca gdzie nigdy nie był. Niestety kwitów z sądu nie odebrał po poszły na drugi koniec Polski.

Nadal uwaĹźasz, Ĺźe to OK?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-19 22:34:38
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-19 22:15, masti pisze:
Artur Maśląg napisał:
(...)
[...]

Cóż, naprawdę jego problem - jak trafi na mnie to ja będę miał.
Jeżeli wina nie leżała po jego stronie to mógł złożyć wniosek o
przywrĂłcenie terminu itd.

Nadal uwaĹźasz, Ĺźe to OK?

Tak.

Data: 2013-03-19 21:39:58
Autor: masti
test
Dnia pięknego Tue, 19 Mar 2013 22:34:38 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał:

W dniu 2013-03-19 22:15, masti pisze:
Artur Maśląg napisał:
(...)
[...]

wina nie leżała po jego stronie to mógł złożyć wniosek o przywrócenie
terminu itd.

nie chodzi o to co on mógł, tylko o to, że "niezawodny" system dał ciała

Nadal uwaĹźasz, Ĺźe to OK?

Tak.

no to ja nie mam pytań

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-19 22:47:43
Autor: Artur Maśląg
test
napisał:

W dniu 2013-03-19 22:15, masti pisze:
Artur Maśląg napisał:
(...)
[...]

Każdy system jest w jakimś stopniu zawodny, stąd możliwość odwołania
się od takiego błędu. To właśnie gwarantuje prawo - nie tyczy to tylko
mandatĂłw z FR.

Nadal uwaĹźasz, Ĺźe to OK?

Tak.

no to ja nie mam pytań

Spoko.

Data: 2013-03-19 23:04:37
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-19 22:47, Artur Maśląg pisze:

Każdy system jest w jakimś stopniu zawodny, stąd możliwość odwołania
się od takiego błędu. To właśnie gwarantuje prawo - nie tyczy to tylko
mandatĂłw z FR.

Tak. Tylko nie chodzi tyle o wady systemu, co o wykorzystywanie ich do poprawy wyników i statystyk. Tak jak z SM i ich dbałością o bezpieczeństwo za pomocą automatycznej kontroli prędkości - w teorii brzmi sensownie, a wykonanie jakie jest/było, każdy wie (naginanie prawa, ustawianie się za niejasnym oznakowaniem, celowe utrzymywanie mylnego, nieczytelnego, zasłoniętego oznakowania, żeby nałapać jak najwięcej). I tu może dojść do tego samego - skoro tylko np. 10% spraw trafia do sądu, to nie ma co inwestować w precyzyjny system odczytu numerów rejestracyjnych, bo większość i tak płaci bez patrzenia w kwity.

Pozdr,

Data: 2013-03-20 08:37:55
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-19 23:04, LEPEK pisze:
[...]

poprawy wynikĂłw i statystyk.

No, tak - teorie spiskowe. PĂłki co wad systemu nie wykazano, a co do
jednostkowych przypadków trafienia w co innego, to już wcześniej
pisałem.

Data: 2013-03-20 09:02:12
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-20 08:37, Artur Maśląg pisze:
PĂłki co wad systemu nie wykazano, a co do
jednostkowych przypadków trafienia w co innego, to już wcześniej
pisałem.

"Trafienia w co innego" to nie jest wada systemu? To co - moĹźe jego zaleta?

Pozdr,

Data: 2013-03-20 10:25:01
Autor: AZ
test
On 2013-03-20, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:
[...]

It's not a bug, it's a feature! ;-) System ma zarabiac a dzieki temu
ficzerowi zarabia jeszcze wiecej. Mysle ze mogli by codziennie robic losowanie
kilkuset samochodow i wyslac wlascicielom po 200-300 PLN mandaty. Jak sie kapna,
ze probujemy ich wydymac to powiemy, ze pomylka systemu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-20 10:25:52
Autor: J.F
test
[...]

Ale skoro jednostkowe przypadki sa, to znaczy ze wade systemu _wykazano_.

A w ilu przypadkach nie wykazano, choc byla ?
Nie kazdy ma auto na kolkach i jest sparalizowany od roku ..

P.S. Iskry do zwrotu ?
http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,13594944,Radary_z_Ukrainy_w_policyjnych_radiowozach__Sad__Uzywane.html

J.

Data: 2013-03-20 10:51:39
Autor: masti
test
Dnia pięknego Wed, 20 Mar 2013 08:37:55 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał:

[...]

wady systemu wykazywano w sieci. począwszy o przekłamań samych radarów, które teoretycznie powinny być mniej zawodne niż ciąg dalszy systemu.
Jakie mają wady możesz przeczytać w piśmie ITD na temat zmierzenia Głównego Inspektora :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-20 18:43:55
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-20 11:51, masti pisze:
(...)
wady systemu wykazywano w sieci. począwszy o przekłamań samych radarów,
które teoretycznie powinny być mniej zawodne niż ciąg dalszy systemu.

Wiesz, w sieci to można wiele rzeczy znaleźć.

Jakie mają wady możesz przeczytać w piśmie ITD na temat zmierzenia
Głównego Inspektora :)

A tak - ta wada jest znana ;)

Data: 2013-03-20 10:22:15
Autor: AZ
test
On 2013-03-19, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Każdy system jest w jakimś stopniu zawodny, stąd możliwość odwołania
się od takiego błędu. To właśnie gwarantuje prawo - nie tyczy to tylko
mandatĂłw z FR.

Ciekawe co powiesz jak mandaty beda nakladane w drodze kary administracyjnej.
Przyjdzie pismo, zaplacisz sam albo zedra i dopiero wtedy ewentualnie bedziesz
mogl sie odwolac i odzyskac pieniadze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-20 13:01:57
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-20 11:22, AZ pisze:
On 2013-03-19, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Zasadniczo nie mam nic przeciwko takiemu rozwiązaniu.

Przyjdzie pismo, zaplacisz sam albo zedra i dopiero wtedy ewentualnie bedziesz
mogl sie odwolac i odzyskac pieniadze.

Jestem dziwnie spokojny, nawet mając świadomość jak potrafią działać
róşne elementy naszego 'systemu' :)

Data: 2013-03-28 12:23:11
Autor: anacron
test
On 2013-03-19, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

To jak już wejdą te przepisy podaj numery jakie masz

http://www.damskomesko.pl/2013/02/jak-zostac-najszybszym-czlowiekiem-na-swiecie/

:)

--
anacron

Data: 2013-03-19 21:37:38
Autor: J.F.
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 21:08:50 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

A skad wiesz ? Znasz jakies oficjalne dane ? Czy tylko "99% mandatow zostalo przyjetych, a 1% skazal sad bez
zastanowienia" (bo funkcjonariusz na sluzbie ma zawsze racje)

że naprawdę musiałby się trafić spory zbieg
okoliczności, by trafiło przypadkiem na kogoś, kto jechał w tym
samym miejscu, w tym samym czasie, takim samym samochodem itd.

A dlaczego takim samym, skoro nie ma zdjecia ? Dostaniesz pisemko ze wzywa sie obywatela do przyznania iz prowadzac pojazd
o nr rej Wxxxxx(twoj), w miejscowosci Janki pol roku temu pojechal 79
zamiast 50, lub wskazania winnych, to sie przyznasz, wskazesz, czy
zaczniesz przegladac domowy rejestr jazd samochodem ? J.

Data: 2013-03-19 22:22:58
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-19 21:37, J.F. pisze:
[...]

Z wiedzy i doświadczenia - w szczególności systemów informatycznych
różnej maści (cokolwiek by to miało znaczyć).

Znasz jakies oficjalne dane ?

Oficjalne dane czego?

Czy tylko "99% mandatow zostalo przyjetych, a 1% skazal sad bez
zastanowienia" (bo funkcjonariusz na sluzbie ma zawsze racje)

Znaczy nie było przypadków błędów? Nikt się nie odwołał, sąd nie
odrzucił 'dowodów'?

że naprawdę musiałby się trafić spory zbieg
okoliczności, by trafiło przypadkiem na kogoś, kto jechał w tym
samym miejscu, w tym samym czasie, takim samym samochodem itd.

A dlaczego takim samym, skoro nie ma zdjecia ?

Jest zdjęcie i łatwo zweryfikować czy mój czarny pug to zielony
fiat sąsiada.

[...]

Domowego rejestru nie prowadzę i prowadzić nie zamierzam. Mandaty
z FR to teraz szybko przychodzą, więc pewnie nie byłoby problemów
z weryfikacją, kto mógł z konkretnego samochodu korzystać i kto
jest głównym użytkownikiem. 79 na 50 to sporo, więc marne szanse
bym ja tyle jechał (i dał się złapać). Podejrzewam, że bez
problemu byśmy ustalili, kto prowadził i w zależności od
sytuacji padła by decyzja o przyjęciu, bądź nie. Proste.

Data: 2013-03-20 07:10:57
Autor: J.F.
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 22:22:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

a) ile masz doswiadczenia z systemami rozpoznawania znakow ?
b) ile masz wiedzy o systemie ITD - kto napisal, jak napisal, itd ..

Znasz jakies oficjalne dane ?
Oficjalne dane czego?

Skutecznosci rozpoznawania w itd ..

Czy tylko "99% mandatow zostalo przyjetych, a 1% skazal sad bez
zastanowienia" (bo funkcjonariusz na sluzbie ma zawsze racje)
Znaczy nie było przypadków błędów?

No tak by wygladalo.

Nikt się nie odwołał,

Ktos na pewno.

sąd nie odrzucił 'dowodów'?

No wlasnie ... sad najpierw wyslal wyrok nakazowy, co juz wielu zniechecilo
do dalszych protestow, a potem odrzucil "dowody" bo "oskarzony moze klamac,
wiec jego slowa ze nigdy nie byl w pcimiu sa nic nie warte". No dobra, jest zdjecie, sad ma duzo czasu, moze obejrzec dokladnie, auto
widac w Pcimiu bylo, kto prowadzil to juz nie wiadomo, ale skoro jest
oskarzony, to jest i winny niepoinformowania, pozostaje zbic zone po
powrocie.
Ale pokaz sad ktory uwierzy ze oskarzonemu ze on zawsze jezdzi przepisowo,
wiec jak jest 120 przez wies, to musiala sie Iskra pomylic ...

[...]

Ale zdjecia nie dostajesz.

[...]

A skad wiesz ? Podobno nie dostajesz :-P

Data: 2013-03-20 08:34:05
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-20 07:10, J.F. pisze:
(...)
a) ile masz doswiadczenia z systemami rozpoznawania znakow ?

Znaków, czy tablic rejestracyjnych? Zresztą to nieistotne - producenci
takie dane podają. Trudno zakładać, że kłamią, skoro brak podstaw do
podważenia ich danych. Zresztą nie leży to w ich interesie.

b) ile masz wiedzy o systemie ITD - kto napisal, jak napisal, itd ..

Zwróć się z zapytaniem do ITD - przetarg zdaje się był publiczny.
Ja nie będę tworzył teorii spiskowych.

Skutecznosci rozpoznawania w itd ..

Tak, można znaleźć w necie.

Znaczy nie było przypadków błędów?

No tak by wygladalo.

Skoro tak, to w czym widzisz problem?

Nikt się nie odwołał,

Ktos na pewno.

Otóż to, ludzie się odwołują z wielu powodów, ale mowa o ewidentnym
błędzie systemu i możliwości przypisania czynu z dużym
prawdopodobieństwem do innej osoby - na tyle dużym, że nie da się
tego bez problemu wykluczyć.

No wlasnie ... sad najpierw wyslal wyrok nakazowy, co juz wielu zniechecilo
do dalszych protestow, a potem odrzucil "dowody" bo

Głupia sprawa - odwołać się, a tu pięknie uwieczniona fizjonomia we
własnym samochodzie.

"oskarzony moze klamac,
wiec jego slowa ze nigdy nie byl w pcimiu sa nic nie warte".

No, kłamał, bo ma inną markę samochodu niż na zdjęciu, tak...

[...]

Wiesz, teorie spiskowe to twoja domena.

Ale pokaz sad ktory uwierzy ze oskarzonemu ze on zawsze jezdzi przepisowo,
wiec jak jest 120 przez wies, to musiala sie Iskra pomylic ...

I jakie płynne przejście z błędnego rozpoznania tablic rejestracyjnych
do błędnego pomiaru FR...

Jest zdjęcie i łatwo zweryfikować czy mój czarny pug to zielony
fiat sąsiada.

Ale zdjecia nie dostajesz.

Będzie w sądzie.

z FR to teraz szybko przychodzą, więc pewnie nie byłoby problemów

A skad wiesz ?

Z wykopalisk.

Podobno nie dostajesz :-P

Osobiście mam konto czyste. No, ale ja mam też życie poza newsami...

Data: 2013-03-20 10:06:54
Autor: ddddddd
test
W dniu 2013-03-20 08:34, Artur Maśląg pisze:
Skutecznosci rozpoznawania w itd ..

Tak, można znaleźć w necie.

bliskie 99% ponoć, przy czym ten 1% to pomyłka bodajże 5 i S (a może 2 i Z, już nie pamiętam) 1% czyli co setny kierowca może dostać mandat będąc niewinnym. IMO to dużo, na 10000 mandatów sto osób _może_ być niewinnych, z tego jakaś część się wywinie - bo jest pewna że pół roku temu nie była w Pcimiu (nie mów że szybciej, bo mandatu z października jeszcze nie dostałem, a zdjęcie na pewno zrobione). Są też tacy jak ja (nie mówię tu konkretnie o sobie, ale wydaje mi się że takich ludzi jest więcej) że nie mają stacjonarnej pracy i jeśli przychodzi zdjęcie z miejscowości w promieniu 300km od domu to jest szansa że tam byłem, więc po co podnosić koszty idąc z tym do sądu (choć raz na sto aut nie będzie to mój mandat)

Ale zdjecia nie dostajesz.

Będzie w sądzie.

jak jeździsz zawsze przepisowo to tak, jak nie to nie wiesz czy faktycznie przekroczyłeś czy to zdjęcie jest nie twoje
Wiem, wiem, napiszesz, że jak nie zawsze jeździsz przepisowo to twój problem

Lukasz

Data: 2013-03-20 10:22:07
Autor: J.F
test
Użytkownik "ddddddd"  napisał w wiadomości
[...]

tylko tych mandatow mialo byc na poltora miliarda - a wiec pare milionow.
I w tym momencie liczba naciaganych osob rosnie do kilkudziesieciu tysiecy ..

J.

Data: 2013-03-20 12:19:42
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-20 10:22, J.F pisze:
[...]

No, fajnie przeliczyliście skuteczność rozpoznawania na liczbę mandatów
:>

Data: 2013-03-20 10:37:17
Autor: J.F
test
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w
W dniu 2013-03-20 07:10, J.F. pisze:
(...)
a) ile masz doswiadczenia z systemami rozpoznawania znakow ?

Znaków, czy tablic rejestracyjnych?

Tablic, znakow, obrazow ...

Zresztą to nieistotne - producenci
takie dane podają. Trudno zakładać, że kłamią, skoro brak podstaw do
podważenia ich danych. Zresztą nie leży to w ich interesie.

No jak ... myslisz ze jak maja skutecznosc np 70%, to ja oglosza ?

b) ile masz wiedzy o systemie ITD - kto napisal, jak napisal, itd ..
Zwróć się z zapytaniem do ITD - przetarg zdaje się był publiczny.
Ja nie będę tworzył teorii spiskowych.

Ale to ty twierdzisz cos na podstawie wiedzy i doswiadczenia, a wychodzi na to ze masz zerowa.

Skutecznosci rozpoznawania w itd ..
Tak, można znaleźć w necie.

Poprosze linka.

Znaczy nie było przypadków błędów?
No tak by wygladalo.
Skoro tak, to w czym widzisz problem?

Bo tylko wygladalo. Wyslali, skazali, to znaczy ze sie system nie pomylil.

[...]

Zasady odpowiedzialnosci karnej mowia raczej o udowodnieniu winy, a nie braku lepszego winnego.

[...]

Byc moze.

"oskarzony moze klamac,
wiec jego slowa ze nigdy nie byl w pcimiu sa nic nie warte".
No, kłamał, bo ma inną markę samochodu niż na zdjęciu, tak...

A jak przypadkiem bedzie taka sama ? Albo bedzie rownie trudna do rozpoznania jak fizjonomia ?

[...]

Bo to jedno i to samo - wszyscy wiedza ze sprzet sie moze pomylic, a oskarzony nie ma dostepu do dowodow.

Jest zdjęcie i łatwo zweryfikować czy mój czarny pug to zielony
fiat sąsiada.
Ale zdjecia nie dostajesz.
Będzie w sądzie.

Jesli chce ci sie jechac ..

[...]

Moi znajomi jakos nie dostali ... albo sie nie pochwalili.

J.

Data: 2013-03-20 11:46:41
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-20 10:37, J.F pisze:
(...)
Ale to ty twierdzisz cos na podstawie wiedzy i doswiadczenia, a wychodzi
na to ze masz zerowa.

Nie zamierzam ci niczego udowadniać. Na razie masz jedno doniesienie medialne, które bez problemu można wyjaśnić.

Znaczy nie było przypadków błędów?
No tak by wygladalo.
Skoro tak, to w czym widzisz problem?

Bo tylko wygladalo. Wyslali, skazali, to znaczy ze sie system nie pomylil.

Być może.

[...]

No i tak jest.

a nie
braku lepszego winnego.

To Twój wymysł.

No, kłamał, bo ma inną markę samochodu niż na zdjęciu, tak...

A jak przypadkiem bedzie taka sama ? Albo bedzie rownie trudna do
rozpoznania jak fizjonomia ?

To policz prawdopodobieństwo takiego zdarzenia.

Bo to jedno i to samo - wszyscy wiedza ze sprzet sie moze pomylic, a
oskarzony nie ma dostepu do dowodow.

Ma, w sądzie.

Jesli chce ci sie jechac ..

Ja się nie chce to nie narzekaj.

Data: 2013-03-20 20:56:48
Autor: Adam Płaszczyca
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 22:22:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

Domowego rejestru nie prowadzę i prowadzić nie zamierzam. Mandaty
z FR to teraz szybko przychodzą, więc pewnie nie byłoby problemów

Skąd wiesz?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

Data: 2013-03-20 23:08:56
Autor: R2r
test
[...]

TeĹź jestem ciekaw...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-03-21 11:34:09
Autor: AZ
test
On 2013-03-20, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:
Domowego rejestru nie prowadzę i prowadzić nie zamierzam. Mandaty
z FR to teraz szybko przychodzą, więc pewnie nie byłoby problemów

Skąd wiesz?

Artur wszystko wie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-21 14:47:34
Autor: Hinek
test
UĹźytkownik "AZ"  napisał

Artur wszystko wie.

Nie tylko wszystko wie.  Artur wszystko wie LEPIEJ.
Dobrze, że jest tu ktoś tak mądry. Martwię się czasem,
Ĺźe przestanie rzucać te perły swojej wiedzy między  wieprze.
Było by nudno :/

--
Hinek

Data: 2013-03-21 14:59:55
Autor: Artur Maśląg
test
On 2013-03-20, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:
(...)
Skąd wiesz?

Artur wszystko wie.

No, nawet szydełkować potrafi :)

Data: 2013-03-19 22:37:09
Autor: Hinek
test
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

[...]

Błąd!  Naczelny Mózg PMS nie udowadnia.
Naczelny Mózg WIE.
:)

--
Hinek

Data: 2013-03-19 22:57:09
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-19 21:08, Artur Maśląg pisze:

[...]

Po pierwsze skąd wiesz, jak często zdarzają się błędy?
Po drugie nie trzeba trafiać na kogoś w takim samym samochodzie o tej samej porze - wystarczy, jak ci przyślą pismo, że niedaleko twojego miejsca zamieszkania przekroczyłeś półtora miesiąca temu prędkość o 13 km/h. Będziesz 100% pewien, że to nie ty? ITD nie patrzy na markę kolor i nie porównuje z rejestracją, tylko automat odczytuje numery ze zdjęcia i z bazy bierze pozostałe dane - marka, właściciel i to leci do wysyłki.

Pozdr,

Data: 2013-03-20 10:18:55
Autor: AZ
test
On 2013-03-19, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

No jak sam jezdzisz to jedynie pozwala stwierdzic, czy mozesz sie migac czy nie,
ale jak samochodem jezdzi duzo osob to moglo by ulatwic sprawe bo mozna kierujacego
rozpoznac a jak nie wiesz kto prowadzil to trzeba sie po sadach tulac.

No i sprawy pomylek jak wyzej. Ale w to nie do konca wierze, przeciez dane o wlascicielu sa pobierane z CEPiK, skoro zrobili zapytanie to dostali odpowiedz
o pojezdzie i kierujacym. No i co, nikt nie skapowal, ze pojazd ze zdjecia to nie
Syrena 105?

Dać się złapać na FR to naprawdę trzeba się postarać.

A z tym akurat sie zgodze :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-20 13:35:46
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-20 11:18, AZ pisze:
 No i co, nikt nie skapowal, ze pojazd ze zdjecia to nie
Syrena 105?

Ale tam nikt zdjęcia nie ogląda, nie porównuje marki wziętej z CEPiK'u z obrazem - pełen automat: fotka, odczytanie numerów ze zdjęcia, pobranie danych o pojeździe i właścicielu, wysyłka pisma.

Pozdr,

Data: 2013-03-20 12:55:42
Autor: AZ
test
On 2013-03-20, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:
[...]

No to wspaniale.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-21 07:57:53
Autor: Artur Maśląg
test
[...]

Widzisz, ja rozumiem, że zdjęcie może być użyteczne, ale opowieści jak
to samochodem jeździ stado pracowników i nikt nie wie kto prowadził,
są zwyczajnie śmieszne. Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że uwiecznione
wyczyny mają być bezkarne, bo właściciel doznaje amnezji - w skali
makro.

[...]

W zamyśle ma to być w pełni automatyczne, część jest z automatu odrzucana (wiarygodność, brak potwierdzenia danych, itd.), reszta idzie
"do ludzi". Jak ktoś mam wątpliwości to powinien móc to zobaczyć
- może niekoniecznie wprost sądzie, ale np. w siedzibie komórki,
która się tym zajmuje. Zobaczymy jak to rozwiążą finalnie.

Data: 2013-03-21 08:34:25
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-21 07:57, Artur Maśląg pisze:
[...]

Sytuacja, kiedy samochodem służbowym dysponuje kilka, a nawet kilkanaście osób nie jest taka rzadka. To, że ty tego nie doświadczasz nie oznacza, że nie ma to miejsca. A w takich przypadkach to właśnie brak zdjęcia powoduje brak możliwości wskazania kierującego.

[...]

Halo, pobudka! To już JEST rozwiązane finalnie i funkcjonuje. Brak jest możliwości obejrzenia zdjęcia w siedzibach delegatur terenowych (a nawet jeśli by taka możliwość była - północna delegatura obejmująca m. in. Trójmiasto ma siedzibę w... Bydgoszczy)

Pozdr,

Data: 2013-03-21 09:37:46
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 08:34, LEPEK pisze:
(...)
[...]

Nie masz bladego pojęcia czego ja doświadczam (bądź nie), więc może
ogranicz się do rzeczy o których masz pojęcie. Jak tyle osób może
korzystać z pojazdu (idąc tropem Twojego teoretyzowania) to niech
pracodawca założy książkę, a pracownicy niech wypełniają swoje
obowiązki. W swoim dobrze rozumianym interesie. Średnio mnie
interesuje, by wyczyn kolegi z pracy poszedł na moje konto...
Podobnie jak nie zamierzam płacić za pracownika.

Halo, pobudka! To już JEST rozwiązane finalnie i funkcjonuje.

Piszesz o obecnej sytuacji - sprawę bez problemu można wyjaśnić
w sądzie. Jak będzie grzywna będzie administracyjnie nakładana
na właściciela to już ta metoda nie jest specjalnie rozsądna.

Brak jest
możliwości obejrzenia zdjęcia w siedzibach delegatur terenowych (a nawet
jeśli by taka możliwość była - północna delegatura obejmująca m. in.
Trójmiasto ma siedzibę w... Bydgoszczy)

Jest świeża autostrada - miło i szybko się podróżuje.

Data: 2013-03-21 10:02:33
Autor: ddddddd
test
W dniu 2013-03-21 09:37, Artur Maśląg pisze:
[...]

Biurokracja dobra na wszystko. A ja nie mam ochoty pisać w książce "na 138km A4 przesiadłem się z Piotrkiem bo nie miałem siły jechać dalej" - bo w pracy nie mam na to siły, a po pracy często mam ochotę tylko na sen...
Dwa tygodnie wstecz pewnie będę pamiętał, wiem że w październiku mi cyknęło fotkę w aucie którym jeżdżę na co dzień, ale jakby z tego października przyszła fotka z auta którym jeżdżą pracownicy to po pierwsze nie wiem kto z dwójki prowadził, po drugie nie mam też pewności czy akurat ja tego auta nie brałem.

Lukasz

Data: 2013-03-21 10:08:55
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 10:02, ddddddd pisze:
(...)
Biurokracja dobra na wszystko. A ja nie mam ochoty pisać w książce "na

No, jak nie masz ochoty to już Twój problem - możesz też jeździć
zgodnie z przepisami, a nie później narzekać, że AR słaby i fotkę
zrobiło...

(...)

Data: 2013-03-21 12:52:37
Autor: ddddddd
test
W dniu 2013-03-21 10:08, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-03-21 10:02, ddddddd pisze:
(...)
Biurokracja dobra na wszystko. A ja nie mam ochoty pisać w książce "na

No, jak nie masz ochoty to juĹź TwĂłj problem

nie, nie jest to mój problem. Tak samo nie mam ochoty prowadzić swojej księgowości tylko zlecam to firmie zewnętrznej (bo obowiązek prowadzenia mam, ale nie osobiście)- i jeśli nikt mnie do tego nie zmusi to nigdy nie będę tego robił. Jeśli przepis zmusi mnie do prowadzenia rejestru kierowców to będę to robił. Na razie to dla mnie dodatkowa praca której nie mam zamiaru wykonywać.

Lukasz

Data: 2013-03-21 13:36:16
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 12:52, ddddddd pisze:
[...]

nie, nie jest to mĂłj problem.

Oczywiście, że Twój - Ty masz wskazać jako właściciel komu powierzyłeś
itd.

[...]

Świetny przykład - twój obowiązek i twój problem jak to zrealizujesz.

Jeśli przepis zmusi mnie do prowadzenia rejestru
kierowców to będę to robił.

MoĹźe lepiej bez pustych deklaracji...

Na razie to dla mnie dodatkowa praca ktĂłrej
nie mam zamiaru wykonywać.

Ustawa też nie mówi o obowiązku prowadzenia księgowości przez firmę
zewnętrzną...

Data: 2013-03-21 15:20:16
Autor: ddddddd
test
W dniu 2013-03-21 13:36, Artur Maśląg pisze:
Oczywiście, że Twój - Ty masz wskazać jako właściciel komu powierzyłeś
itd.

Więc wskazuję komu powierzałem w tym czasie auto. Ale jak nie ma zdjęcia to nie będzie to jedna osoba.

Na razie to dla mnie dodatkowa praca ktĂłrej
nie mam zamiaru wykonywać.

Ustawa też nie mówi o obowiązku prowadzenia księgowości przez firmę
zewnętrzną...

raczej nie mówi o obowiązku prowadzenia jej samodzielnie

Lukasz

Data: 2013-03-21 15:30:59
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 15:20, ddddddd pisze:
[...]

Otóż to - w czym więc widzisz problem?

[...]

Sam widzisz, jak pomóc to ludzie sami do trafnych wniosków dojdą
- zupełnie jak z mandatami. Określono obowiązek, a nie formę jego
realizacji.

Data: 2013-03-21 16:20:06
Autor: ddddddd
test
W dniu 2013-03-21 15:30, Artur Maśląg pisze:
[...]

tyle że dla nierządu jest to podobne do nie podania kierującego, jeśli zgłosi się do podanych osób i też zdjęcia nie prześle to pewnie też się nie przyznają...

Lukasz

Data: 2013-03-21 18:54:09
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 16:20, ddddddd pisze:
[...]

To będzie sprawa w sądzie. Z hipotetycznym błędem systemu nic wspólnego
nie ma.

Data: 2013-03-21 11:09:45
Autor: LEPEK
test
[...]

Pracodawca nie ma obowiązku zakładania żadnej książki, pracownicy nie mają obowiązku się do żadnej książki wpisywać. To jest tylko bezsensowne zwalanie biurokracji na przedsiębiorstwo i pracowników, podczas gdy służba powołana do robienia zdjęć nie chce ich pokazywać, bo... no właśnie właściwie nie wiadomo czemu.

> W swoim dobrze rozumianym interesie.

No tak - "niewinny nie ma się czego obawiać, szczególnie jak sobie to zapisze"

Średnio mnie
interesuje, by wyczyn kolegi z pracy poszedł na moje konto...
Podobnie jak nie zamierzam płacić za pracownika.

To ty jesteś pracodawcą, czy pracownikiem (to tak odnośnie rzeczy, których doświadczasz, bądź nie - wolałbym, abyś jednak piszą w pierwszej osobie nie zmyślał).

Halo, pobudka! To już JEST rozwiązane finalnie i funkcjonuje.

Piszesz o obecnej sytuacji - sprawę bez problemu można wyjaśnić
w sądzie.

Wyjaśnianie tak błahej sprawy, jak obejrzenie zdjęcia w celu ustalenia, kto siedział za kółkiem IMO nie wymaga angażowania sądu - to strata pieniędzy podatników. I strata czasu i pieniędzy na bujanie się po sądach.

Jest świeża autostrada - miło i szybko się podróżuje.

Aha - autostrada do Bydgoszczy. Jeszcze nie.
Póki co do Torunia: 2x 30 zł za autostradę plus paliwo 2x 40 zł plus minimum 4 godziny bezsensownej wycieczki. Miło i szybko, żeby obejrzeć jedno zdjęcie. A to i tak jest tylko twoja propozycja ulepszenia obecnej sytuacji... Znam lepsze sposoby rozwiązania tak kosmicznego problemu, jak i spędzenia dnia i spalania paliwa.

Pozdr,

Data: 2013-03-21 11:41:35
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 11:09, LEPEK pisze:
(...)
Pracodawca nie ma obowiązku zakładania żadnej książki, pracownicy nie
mają obowiązku się do żadnej książki wpisywać. To jest tylko bezsensowne

Nie interesuje mnie to, w jaki sposób rozwiąże obowiązek, który został
na niego nałożony.

 > W swoim dobrze rozumianym interesie.

No tak - "niewinny nie ma się czego obawiać, szczególnie jak sobie to
zapisze"

Dla mnie może sobie zapisywać - jego problem.

To ty jesteś pracodawcą, czy pracownikiem (to tak odnośnie rzeczy,
których doświadczasz, bądź nie - wolałbym, abyś jednak piszą w pierwszej
osobie nie zmyślał).

Widzę ciąg dalszy - najpierw twierdzisz, że czegoś nie doświadczam
(nie mając o tym bladego pojęcia), teraz jeszcze masz jakieś kolejne
sugestie, że niby coś zmyślam - "woleć" to sobie możesz różne rzeczy,
ale najpierw jednak się zastanów, czy nie błądzisz. Można być
spokojnie pracodawcą i pracownikiem. Wyjaśniać chyba nie trzeba...

Wyjaśnianie tak błahej sprawy, jak obejrzenie zdjęcia w celu ustalenia,
kto siedział za kółkiem IMO nie wymaga angażowania sądu - to strata
pieniędzy podatników. I strata czasu i pieniędzy na bujanie się po sądach.

Z powyższego nie wynika, jakoby zdjęcie miało trafiać do właściciela
pojazdu.

Jest świeża autostrada - miło i szybko się podróżuje.

Aha - autostrada do Bydgoszczy. Jeszcze nie.

Ojej - naprawdę? Nie płacz, 5/S5 się fajnie jedzie.

Póki co do Torunia: 2x 30 zł za autostradę plus paliwo 2x 40 zł plus
minimum 4 godziny bezsensownej wycieczki.

Bezsensownej - miłej i pouczającej.

Miło i szybko, żeby obejrzeć
jedno zdjęcie. A to i tak jest tylko twoja propozycja ulepszenia obecnej
sytuacji...

To nie jest moja propozycja ulepszenia obecnej sytuacji - czytasz
niedokładnie.

Znam lepsze sposoby rozwiązania tak kosmicznego problemu,

Lobbuj więc, wykaż że są lepsze - ludzie to ocenią.

jak i spędzenia dnia i spalania paliwa.

Wystarczy jeździć względnie zgodnie z przepisami i nie dorabiać
ideologii do spraw dość prostych.

Data: 2013-03-21 11:51:44
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-21 11:41, Artur Maśląg pisze:

[...]

Skończ już te dyrdymały nie mające związku z tematem. Popisy erudycji ci nie wychodzą.

Z powyższego nie wynika, jakoby zdjęcie miało trafiać do właściciela
pojazdu.

Nie musi. Ale o ile by ułatwiło i przyspieszyłoby w wielu przypadkach całą procedurę. Ty uważasz, że nie masz się czego bać, bo jeździsz przepisowo. Porozmawiamy, jak ci przyślą pismo o wskazanie komu użyczyłeś pojazd trzy miesiące temu, bo w miejscowości Szyldak wykonano zdjęcie. I udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem.

Bezsensownej - miłej i pouczającej.

Miłej? Jeśli jest przymusowa, to najczęściej niemiła.
Pouczającej? A czego ma nauczyć? Chyba że tego, że jeśli będziesz walczył z biurokracją, to pokona cię swoją największą bronią i jeszcze zmusi do bezsensownych wydatków i straty czasu.

Pozdr,

Data: 2013-03-21 12:36:29
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 11:51, LEPEK pisze:
[...]

Zabawny jesteś - najpierw się bawisz w wycieczki pozamerytoryczne,
a później ci się nie podoba wyjaśnienie twoich problemów interpretacyjnych? Spoko, mogę wyjaśnić jak można być pracownikiem
i jednocześnie pracodawcą. Trzeba się było trzymać tematu...

Nie musi.Ale o ile by ułatwiło i przyspieszyłoby w wielu przypadkach
całą procedurę.

W części wypadków być może by było ułatwieniem, ale nadal nie ma
potrzeby wysyłania do właściciela.

Ty uważasz, że nie masz się czego bać, bo jeździsz
przepisowo.

Nie - to tylko twĂłj wniosek.

Porozmawiamy, jak ci przyślą pismo o wskazanie komu
użyczyłeś pojazd trzy miesiące temu, bo w miejscowości Szyldak wykonano
zdjęcie. I udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem.

Niech przysyłają. Nie mam się czego bać - nawet jak to będzie moje
zdjęcie i mój samochód :) Wyimaginowane pomyłki to się banalnie
wyjaśnia :)

Miłej? Jeśli jest przymusowa, to najczęściej niemiła.

Dobra droga, dobra muzyka, można jechać - kwestia podejścia :)

Pouczającej? A czego ma nauczyć?

Np. tego, że bez sensu jest bić pianę dla zasady.

Data: 2013-03-21 12:44:01
Autor: J.F
test
UĹźytkownik "Artur Maśląg"  napisał
W dniu 2013-03-21 11:51, LEPEK pisze:
Miłej? Jeśli jest przymusowa, to najczęściej niemiła.
Dobra droga, dobra muzyka, można jechać - kwestia podejścia :)

I jeszcze wysokie zarobki najlepiej na ministerialnym stanowisku - czyli z nieograniczona nieodpowiedzialnoscia.
I w d* masz gdzie i kiedy masz jechac - pojedziesz, wystawisz sobie delegacje, wpiszesz cel "kontrola drog, urzedow i sadow".

J.

Data: 2013-03-21 12:51:29
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 12:44, J.F pisze:
"Artur Maśląg"  napisał:
[...]

A tak, zdecydowanie masz rację. Jeszcze by się immunitet przydał.

I w d* masz gdzie i kiedy masz jechac - pojedziesz, wystawisz sobie
delegacje, wpiszesz cel "kontrola drog, urzedow i sadow".

Zapomniałeś o kontroli paliwa w odwiedzanych stacjach benzynowych
- ze dwie beczki po 200 litrów pewnie do bagażnika wejdą.

Data: 2013-03-21 20:43:44
Autor: J.F.
test
"Artur Maśląg"  napisał:
[...]

A po co immunitet ? Muzyczka, 40 na licznik i jedziemy ...

[...]

Nie jest organem uprawnionym :-P
Ale spisac ceny moze - moze zachodzi podejrzenie zmowy cenowej.

J.

Data: 2013-03-21 22:09:37
Autor: Artur Maśląg
test
"Artur Maśląg"  napisał:
[...]

Jak to po co? Tak na wszelki wypadek, a nuż się trafią szybsze rytmy
i tropem Kurskiego się puści za konwojem...

Spisać ceny to każdy może...

Data: 2013-03-21 22:20:58
Autor: J.F.
test
Dnia Thu, 21 Mar 2013 22:09:37 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Zawsze mozna cegle podlozyc pod pedal, aby nie dalo sie depnac.
Albo zamowic sluzbowa limuzyne z tempomatem :-)

[...]

No bo uprawniony jest GUM, IH czy UOKIK, a ministerstwo nie :-)

Ale spisac ceny moze - moze zachodzi podejrzenie zmowy cenowej.
Spisać ceny to każdy może...

Ale ze to w slusznej sprawie, to mozna sobie delegacje uczciwie wystawic
:-)

J.

Data: 2013-03-21 22:28:12
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 22:20, J.F. pisze:
[...]

Po co, skoro jest immunitet?

[...]

Żartujesz sobie - idąc tropem twojej argumentacji to się "uprawni",
a jak będziesz miał wątpliwości, to rzecznik wyjaśni, że był
uprawniony.

Ale spisac ceny moze - moze zachodzi podejrzenie zmowy cenowej.
Spisać ceny to każdy może...

Ale ze to w slusznej sprawie, to mozna sobie delegacje uczciwie wystawic
:-)

Ale że to w słusznej sprawie, to można delegację uczciwie wystawić i próbki zebrać.

Data: 2013-03-21 16:19:38
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-21 12:36, Artur Maśląg pisze:

Niech przysyłają. Nie mam się czego bać - nawet jak to będzie moje
zdjęcie i mój samochód :) Wyimaginowane pomyłki to się banalnie
wyjaśnia :)

Ale nikt ci zdjęcia nie przyśle! Zrozum to! Zdjęcie sobie możesz zobaczyć dopiero w sądzie - do tej pory nie wiesz, co na nim jest, czy inny numer rejestracyjny, niż w piśmie, czy ty czy żona, czy twój samochód czy nie. Powiedz mi - po co ja mam się w tym przypadku składać moimi podatkami na zaoczne posiedzenie sądu i drugie - z udziałem stron, skoro to tylko kwestia przesłania zdjęcia?

Dobra droga, dobra muzyka, można jechać - kwestia podejścia :)

"Tylko" tyle, że cała podróż zupełnie bez sensu.

Np. tego, że bez sensu jest bić pianę dla zasady.

Próba poznania dowodów to bicie piany bez sensu? Aparat państwowy nie jest nieomylny...

Pozdr,

Data: 2013-03-21 17:41:29
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 16:19, LEPEK pisze:
[...]

Ty naprawdę masz ludzi za idiotów. Pół wątku o tym, że zdjęć właścicielowi nie przysyłają, a Ty nagle to odkrywasz i jeszcze
próbujesz insynuować, że ja o tym nie wiem.

Zdjęcie sobie możesz zobaczyć dopiero w sądzie -

Naprawdę? Ale to z legitymacji, czy z wycieczki do Łeby z klasą?

do tej pory nie wiesz, co na nim jest, czy
inny numer rejestracyjny, niż w piśmie, czy ty czy żona, czy twój
samochĂłd czy nie.

No nie wiem i jakoś się tego nie boję (o czym pisałem wcześniej).
Jak dojdzie do pomyłki to się sprawa szybko wyjaśni, a jak był
to mój samochód to ustalenie kto prowadził jest w zasadzie
banalne. Opowieści o stadzie pracowników w kółko się zmieniających
za kierownicą możesz sobie darować.

Powiedz mi - po co ja mam się w tym przypadku składać
moimi podatkami na zaoczne posiedzenie sądu i drugie - z udziałem stron,
skoro to tylko kwestia przesłania zdjęcia?

A dlaczego niby ja mam się składać na kombinatorów, którzy
nawet złapani za rękę twierdzą, że to nie ich ręka?

"Tylko" tyle, że cała podróż zupełnie bez sensu.

Cóż, sens jest pojęciem względnym.

Np. tego, że bez sensu jest bić pianę dla zasady.

PrĂłba poznania dowodĂłw to bicie piany bez sensu?

Skąd taki wniosek?

Aparat państwowy nie jest nieomylny...

Znowu coś przeoczyłeś - wcześniej już pisałem, że masz możliwość
wyjaśnienia takich pomyłek...

Data: 2013-03-21 17:59:54
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-21 17:41, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-03-21 16:19, LEPEK pisze:

Zdjęcie sobie możesz zobaczyć dopiero w sądzie -

Naprawdę? Ale to z legitymacji, czy z wycieczki do Łeby z klasą?

Jest takie powiedzenie o dyskusji z pewnymi osobami, które pewnie znasz. Pokonałeś mnie...

Pozdr,

Data: 2013-03-21 18:50:53
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 17:59, LEPEK pisze:
(...)
Jest takie powiedzenie o dyskusji z pewnymi osobami, ktĂłre pewnie znasz.
Pokonałeś mnie...

Tylko potwierdzasz, to co już napisałem...

Data: 2013-03-21 11:29:07
Autor: AZ
test
On 2013-03-21, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Jest świeża autostrada - miło i szybko się podróżuje.

A kto zaplaci za paliwo, jak okaze sie, ze to pomylka?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-21 11:26:22
Autor: AZ
test
On 2013-03-21, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

No to zeby nie powtarzac takich problemow niech czesc weryfikacji przerzuca na tego
komu wysylaja pisemko i dolacza do pisma (bo chyba nie ma?) informacje pobrane z CEPiK -
jak wlasciciel Syreny dostanie info, ze zostal zarejestrowany jego granatowy Ford Mondeo
o nr. rejestracyjnym takim i takim cisnacy 105 km/h ulicami miasta to sprawa bedzie
prosta.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-21 12:47:30
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 12:26, AZ pisze:
(...)
[...]

Bardzo fajny pomysł :) Tylko nadal pozostaje pytanie, ile takich
przypadków faktycznie miało miejsce w rzeczywistości.

Data: 2013-03-21 16:27:37
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-21 12:47, Artur Maśląg pisze:
 Tylko nadal pozostaje pytanie, ile takich
przypadków faktycznie miało miejsce w rzeczywistości.

O tyle za dużo, ile ich wystąpiło. Nie jest sprawiedliwe, aby państwo ściągało grzywnę z kogokolwiek, "bo automat się czasami myli". Może się kiedyś okazać, że trafi na ciebie. Albo może się i nie okazać, bo zapłacisz nie wiedząc, że to nie twoje wykroczenie (dostaniesz pismo z twojej okolicy z przekroczeniem o 13 km/h - będziesz żądał zdjęcia, żeby się upewnić, czy zapłacisz?).

Pozdr,

Data: 2013-03-21 18:07:40
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 16:27, LEPEK pisze:
W dniu 2013-03-21 12:47, Artur Maśląg pisze:
 Tylko nadal pozostaje pytanie, ile takich
przypadków faktycznie miało miejsce w rzeczywistości.

O tyle za dużo, ile ich wystąpiło.

Co można wyjaśnić. W każdym systemie się zdarzają błędy, stąd
stosowne drogi ich wyjaśniania.

Nie jest sprawiedliwe, aby państwo
ściągało grzywnę z kogokolwiek, "bo automat się czasami myli".

To Twój wymysł - państwo nie ściąga grzywny z kogokolwiek.

[...]

Ja wiem, że wymyślanie hipotetycznych sytuacji (jako argumentacji, dość
absurdalnej zresztą) jest pasjonującym zajęciem (J.F jest w tym chyba
lepszy), ale ich prawdopodobieństwo jest tak niskie, że nie warto się
tym zajmować (możesz je zresztą wyliczyć, by uznać, że nie jest to
zwykłe bicie piany). W przypadku cienia wątpliwości (co do pojazdu, godzin, wskazania itd.) sprawę bym kierował do sądu (po co mi zdjęcie
- mam to kolekcjonować?). W innych przypadkach prowadził ktoś mi znany
(ja, kochanek-pedał itd.) więc to już nie błąd systemu, a zwykłe
ustalenie sprawcy, który prowadził konkretny pojazd, w konkretnym
miejscu o konkretnej porze.

Data: 2013-03-21 21:54:36
Autor: AZ
test
On 2013-03-21, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Co można wyjaśnić. W każdym systemie się zdarzają błędy, stąd
stosowne drogi ich wyjaśniania.

Stosowna droga jest wyslanie zdjecia i wyjasnienie sprawy juz na jej samym
poczatku. Ale po co, jestesmy bogatym krajem a sady sie nudza wiec mozna
troche pieniedzy przepuscic na bezsensowne sprawy. Nie wspominajac o tym,
ze to calkiem normalne jest, ze panstwo traktuje kazdego obywatela jako
potencjalnego oszusta i dlatego zdjecia mu nie wysyla.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-22 09:16:15
Autor: Artur Maśląg
test
On 2013-03-21, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Co można wyjaśnić. W każdym systemie się zdarzają błędy, stąd
stosowne drogi ich wyjaśniania.

Stosowna droga jest wyslanie zdjecia i wyjasnienie sprawy juz na jej samym
poczatku.

W Twojej opinii. To jedna z metod.

Ale po co, jestesmy bogatym krajem a sady sie nudza wiec mozna
troche pieniedzy przepuscic na bezsensowne sprawy.

Jakie bezsensowne, skoro twierdzicie tutaj, że ludzie płacą dla
świętego spokoju, by się po sądach nie włóczyć? Inna sprawa, że
wiele spraw w ogóle nie powinno trafiać do sądów, ale to inna
kwestia.

Nie wspominajac o tym,
ze to calkiem normalne jest, ze panstwo traktuje kazdego obywatela jako
potencjalnego oszusta i dlatego zdjecia mu nie wysyla.

Jakoś się nie czuję traktowany jak oszust - z litery prawa ja
odpowiadam za pojazd i ja mam ewentualnie wskazać kto mógł nim
kierować. W przypadku wątpliwości sprawa trafia do sądu. Z tego
co pamiętam to w przypadku spraw o wykroczenia, nie ma możliwości
wglądu do akt na etapie postępowania mandatowego. Taka możliwość
pojawia się dopiero w czasie postępowania przed sądem

Data: 2013-03-22 15:44:37
Autor: J.F
test
On 2013-03-21, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
[...]

Ale za to to jest stosowna metoda.

Natomiast calkowicie niestosowna jest czekanie z pokazaniem zdjecia do rozprawy w sadzie.

[...]

Ta, niewykluczone ze zysk jest :-)
Tylko ze wtedy prokurator generalny powinien chyba panstwo zaskarzyc :-)

Jakoś się nie czuję traktowany jak oszust - z litery prawa ja
odpowiadam za pojazd i ja mam ewentualnie wskazać kto mógł nim
kierować.

Ale rejestru nie masz obowiazku prowadzic.
I co ?

Poza tym oskarzony ma prawo przygotowac sie do obrony, a nie dopiero w sadzie zobaczyc.

[...]

rozprawy przed sadem, czy postepowania ?

J.

Data: 2013-03-22 17:11:55
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-22 15:44, J.F pisze:
"Artur Maśląg"  napisał
[...]

W Twojej opinii. To jedna z metod. Stosowanych.

Natomiast calkowicie niestosowna jest czekanie z pokazaniem zdjecia do
rozprawy w sadzie.

W Twojej opinii.

Jakoś się nie czuję traktowany jak oszust - z litery prawa ja
odpowiadam za pojazd i ja mam ewentualnie wskazać kto mógł nim
kierować.

Ale rejestru nie masz obowiazku prowadzic.

Nigdzie nie pisałem o obowiązku - może odpowiadaj na to co napisałem,
a nie na swoją wizję o tym. Różnica jest zasadnicza.

I co ?

No i nic.

Poza tym oskarzony ma prawo przygotowac sie do obrony, a nie dopiero w
sadzie zobaczyc.

Jaki masz problem? Jak to było ... "nieznajomość prawa nie
zwalnia..." Termin oskarżony to się kiedy pojawia?

[...]

Policja jako taka prowadzi tylko "postępowanie wyjaśniające".
Kierują sprawę do sądu, stajesz się obwinionym/stroną - jak dostaniesz
wezwanie do sądu to już masz możliwość wglądu do akt (czyli zdjęcia).
Jak dostaniesz na szybko wyrok zaoczny to tak samo, tylko czasu
mniej :) Odpowiedź masz - postępowania, nie rozprawy.

Szczegóły pewnie znajdziesz w art. 38 oraz art. 67 § 2 Kodeksu
postępowania w sprawach o wykroczenia oraz art. 156 § 1-4
Kodeksu postępowania karnego itd.

Data: 2013-03-21 20:39:32
Autor: J.F.
test
Dnia Thu, 21 Mar 2013 16:27:37 +0100, LEPEK napisał(a):
[...]

A tam zadal - nie ma prawa zadac. Szanowny pan moze tylko odmowic mandatu i obejrzec zdjecie dopiero w sadzie
:-P

A jak wtedy zobaczy na zdjeciu zone to juz bedzie za pozno - sad mu sluszna
kare (hm, a moze i niesluszna) wlepi za nieujawnienie uprawnionemu organowi
kto prowadzil pojazd ... po czym oskarza zone :-)

J.

Data: 2013-03-21 20:51:47
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 20:39, J.F. pisze:
[...]

Oczywiście.

A jak wtedy zobaczy na zdjeciu zone to juz bedzie za pozno - sad mu sluszna
kare (hm, a moze i niesluszna) wlepi za nieujawnienie uprawnionemu organowi
kto prowadzil pojazd ... po czym oskarza zone :-)

Właśnie pokazałeś, że dyskutujesz zupełnie nie na temat. Najpierw
opowiadacie jaka to prawie pewność, że system trafi w zupełnie
inny pojazd, a teraz jeszcze dokładasz argument zupełnie od czapki,
że tym jechała np. moja żona. Ja wiem, że w oparach absurdu jakoś
przeżyć potrafisz, ale wiele to wspólnego z rzeczywistością nie ma.

To, że akurat namierzyli moją żonę, w "naszym" samochodzie, w naszych
okolicach, jest akurat bardzo prawdopodobne i z błędem systemu nie
ma wiele wspólnego. Wymyślcie coś lepszego...

Data: 2013-03-21 22:36:33
Autor: J.F.
test
Dnia Thu, 21 Mar 2013 20:51:47 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Ja tam mam przeczucie graniczacze z pewnoscia, ze system sie czesto myli.
Nawet te 99.9% poprawnego rozpoznawania pozostawi duzo przypadkow pomylek.

Jeden przypadek masz opisany, choc przyznaje ze wierzyc pismakom nie warto.

a teraz jeszcze dokładasz argument zupełnie od czapki,
że tym jechała np. moja żona. Ja wiem, że w oparach absurdu jakoś
przeżyć potrafisz, ale wiele to wspólnego z rzeczywistością nie ma.

Tobie sie tak podoba ze oskarzony moze obejrzec dowody dopiero w sadzie, no to wyobraz sobie jak to bedzie ... system sie pomyli, powiedzmy ze na
ciebie trafi, przypadek przyznaje rzadki, ale jak sie juz pomyli, to na
kogos jednak trafi. ty przeprowadzasz rodzinne sledztwo (i to juz nie jest domysl), nikt sie
nie przyznaje, i odmawiasz. A potem sie okazuje ze poprzednie rozwazania
byly niepotrzebne, bo system rozpoznawania sie nie pomylil.
To, że akurat namierzyli moją żonę, w "naszym" samochodzie, w naszych
okolicach, jest akurat bardzo prawdopodobne i z błędem systemu nie
ma wiele wspólnego. Wymyślcie coś lepszego...

Ty sie zastanow co dalej. Przyznasz sie przed sadem ze to ty jechales, czy
powiesz ze zona ? J.

Data: 2013-03-22 08:24:59
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 22:36, J.F. pisze:
(...)
Ja tam mam przeczucie graniczacze z pewnoscia, ze system sie czesto myli.
Nawet te 99.9% poprawnego rozpoznawania pozostawi duzo przypadkow pomylek.

Przeczucie to za mało, a sugerowane pomyłki łatwo się w sądzie wyjaśni.

Tobie sie tak podoba ze oskarzony moze obejrzec dowody dopiero w sadzie,

Może bez insynuacji - nigdzie nie twierdziłem, że mi się podoba.

no to wyobraz sobie jak to bedzie ... system sie pomyli, powiedzmy ze na
ciebie trafi, przypadek przyznaje rzadki, ale jak sie juz pomyli, to na
kogos jednak trafi.

Przestań bredzić - wcześniej już opisywałem w jaki sposób bym
zweryfikował takie zdarzenie. Powtarzać nie będę.

Data: 2013-03-21 21:51:23
Autor: AZ
test
On 2013-03-21, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A jak wtedy zobaczy na zdjeciu zone to juz bedzie za pozno - sad mu sluszna
kare (hm, a moze i niesluszna) wlepi za nieujawnienie uprawnionemu organowi
kto prowadzil pojazd ... po czym oskarza zone :-)

A jak tylko wroci z sadu to wleje zonie, ze nie wpisala wyjazdu do sklepu
do ksiazki ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-22 09:32:28
Autor: Artur Maśląg
test
W dniu 2013-03-21 22:51, AZ pisze:
On 2013-03-21, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Po co tak drastycznie? Większą karą będzie przesunięcie środków z
funduszu odzieżowo/bucianego na mandatowy ;)

Data: 2013-03-21 12:48:16
Autor: J.F
test
UĹźytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup
[...]

Nie dostanie. Komputery sie rzadko myla - jesli rozpozna blednie nr rejestracyjny (troche przesadzilem - w tym przypadku smiem twierdzic ze sie czesto myla), to dalej juz sie nie pomyli - posiadacz syreny zostanie wezwany do przyznania sie lub ujawnienia komu i kiedy powierzyl pojazd marki Syrena w kolorze wynikajacym z bazy danych.

J.

Data: 2013-03-20 20:55:39
Autor: Adam Płaszczyca
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 16:47:55 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

[...]

Jak dostaniesz pisemko, że Twoim autem ktos popylał, to zrozumiesz. --

Data: 2013-03-19 16:12:51
Autor: LEPEK
test
W dniu 2013-03-19 14:10, Artur Maśląg pisze:

No i jaki widzisz problem? ITD stwierdzi błąd i zamknie
temat/przeprosi, albo skieruje sprawę do sądu. Zresztą pomyłki wychodzą
na jaw nie tylko w takich wypadkach.

Problem widzę taki, że na rękę jest ITD nie drążenie jakości automatycznego odczytu numerów rejestracyjnych, bo "w razie czego" zamknie temat, albo nawet przeprosi. To może każdemu wysłać prewencyjnie, a w razie czego zamknie się temat?

ROTFL - to zdjęcia są skądś tam i właściciel tak dla świętego spokoju
płaci, choć jechał zgodnie z przepisami i go tam nie było? Może inaczej
- to ile jest takich przypadków, skoro sugerujesz ich istnienie?

Nie znam liczb, statystyk. Ale znam przypadki, kiedy kierowca dostał pismo i stwierdził, że istnieje rzeczywiście możliwość, że tam przekroczył prędkość, więc żeby nie mieć punktów i nie ciągać się po sądach wywali die i pół stówy dla świętego spokoju. Tak, wiem,  nie powinni - ale tak się dzieje.

ROTFL - przecież nie ma problemu. Zdjęcie w sądzie już będzie...

Dopiero w sądzie - ile z tych spraw opiera się o sąd?

Tak wielka, że nie wiadomo co z nią zrobić...

Nie wiem, jaka jest skala błędów, ale jeśli wysyłaliby zdjęcia od razu, to znakomita większość z tych błędów byłaby eliminowana już na tym etapie bez potrzeby dwóch rozpraw - zaocznej i z udziałem stron, jeżdżenia po sądach itp.

Pozdr,

Data: 2013-03-20 20:55:02
Autor: Adam Płaszczyca
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 14:10:04 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

No i jaki widzisz problem? ITD stwierdzi błąd i zamknie
temat/przeprosi, albo skieruje sprawę do sądu. Zresztą pomyłki wychodzą
na jaw nie tylko w takich wypadkach.

Masląg, pomyśl. Dostaniesz wezwanie do wskazania kto pędził TWOIM autem.
60/50 w Warszawie. I co wówczas?

Data: 2013-03-19 19:18:44
Autor: J.F.
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 10:45:38 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

A z kiedy to ? Ktos dostal _niedawno_ msandat z ITD - byl ze zdjeciem czy bez ?
Wygląda na to, że zdjęcia są potrzebne, bo i automaty się mylą :)
Zdjęcie jest zawsze, a pomyłki się zdarzają.

To dlaczego nie moge powiedziec ze sie pomylilem i za szybko pojechalem i
jest po sprawie ? :-P

J.

Data: 2013-03-19 19:03:00
Autor: yabba
test
Użytkownik "Miroo" <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> napisał w wiadomości news:51482d98$0$1255$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaki przepis uniemożliwia ITD wysyłanie zdjęcia?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-03-19 19:49:12
Autor: masti
test
Dnia pięknego Tue, 19 Mar 2013 19:03:00 +0100 osobnik zwany yabba napisał:

[...]

Ĺźaden

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-19 21:16:07
Autor: J.F.
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 19:03:00 +0100, yabba napisał(a):
[...]

W ustawie zapisano co sie wysyla .. i zdjecia tam nie ma.
Czy to uniemozliwia ... hm ...

Ale trzeba by sprawdzic czy nie zmienili.

J.

Data: 2013-03-19 22:59:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
test
Hello yabba,

[...]

Nie ma takiego przepisu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-20 20:54:01
Autor: Adam Płaszczyca
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 10:19:18 +0100, Miroo napisał(a):

Do dyskusji ciekawostka
http://moto.onet.pl/13919455,0,4,filmy.html?node=28#play
Chyba nie było

Wygląda na to, że zdjęcia są potrzebne, bo i automaty się mylą :)

Bardzo fajna wskazówka. Znaczy, na wezwania od ITD nalezy odpowiadać
'Według mojej wiedzy w oznaczonym czasie samochód był zaparkowany na
przydomowym parkingu'. I niech się walą. --

Data: 2013-03-20 21:08:56
Autor: Tom N
test
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3ZWMJq$1U6mike.oldfield.org.pl>:

[...]

Albo odpisać, na pytanie komu powierzono pojazd o numerze rejestracyjnym WA
17925, że nie byliśmy w określonym czasie posiadaczem pojazdu o numerze
rejestracyjnym WA 179Z5 ani też pojazdu o numerze rejestracyjnym WA 1292S.

--
'Tom N'

Data: 2013-03-20 23:10:32
Autor: R2r
test
W dniu 2013-03-20 21:08,  (Tom N) pisze:
[...]

rejestracyjnym WA 179Z5 ani teĹź pojazdu o numerze rejestracyjnym WA 1292S.

Dobre. :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-03-28 12:26:53
Autor: anacron
test
[...]

"Jako że jestem nie tylko właścicielem pojazdu, ale również jego użytkownikiem istnieje prawdopodobieństwo, że toja prowadziłem ten pojazd w czasie pomiaru. Zgodnie z obowiązującym prawem nie mam obowiązku zeznawania przeciw sobie, a Państwo nie macie uprawnień aby karać mnie czy kierować sprawę do sądu za nie wskazanie kierowcy."

Coś w ten deseń trzeba odpisać.

--
anacron

Data: 2013-03-19 11:33:07
Autor: PeJot
test
W dniu 2013-03-19 10:03, J.F pisze:

Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

Ojtam, ojtam. Może są ciekawsze rzeczy od siedzenia na newsach.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-19 15:30:47
Autor: Jacek
test
W dniu 2013-03-19 11:33, PeJot pisze:
Ojtam, ojtam. Może są ciekawsze rzeczy od siedzenia na newsach.
Bez jaj. Na usenecie można było się spodziewać w miarę konkretnej odpowiedzi albo przynajmniej pyskówki. Szukanie w internecie często przypomina grzebanie w śmietniku - nie wiem, czy to takie "ciekawsze".
Jacek

PS
nie mówimy tu o innych formach aktywności pozainternetowej, bo tam faktycznie można coś ciekawego znaleźć

Data: 2013-03-19 19:16:25
Autor: J.F.
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 11:33:07 +0100, PeJot napisał(a):
W dniu 2013-03-19 10:03, J.F pisze:
Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

Ojtam, ojtam. Może są ciekawsze rzeczy od siedzenia na newsach.

od 20 lat jak nic ciekawszego nie bylo, a od przedwczoraj jest ?
A coz to, moze i ja skorzystam :-)

J.

Data: 2013-03-19 22:59:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
test
Hello J.F.,

[...]

Jarek, sam nic nie napisałeś w tym czasie a do innych masz pretensje?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-20 06:41:11
Autor: PeJot
test
W dniu 2013-03-19 19:16, J.F. pisze:

od 20 lat jak nic ciekawszego nie bylo, a od przedwczoraj jest ?
A coz to, moze i ja skorzystam :-)

Wszystko co _nie_ wiąże się z łupaniem w klawiaturę :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-19 15:34:34
Autor: Rabarbar
ERROR 404-Not Found

Data: 2013-03-19 23:17:24
Autor: Kris_Polska
test

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:514829d0$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

cenzura wchodzi.. filtruje
a ludzie maja coraz niespokojniejsze jutro
wiec siedza i zasuwaja w pracy za 8h za godzine

Data: 2013-03-20 10:38:10
Autor: elmer radi radisson
test
On 2013-03-19 23:17, Kris_Polska wrote:

wiec siedza i zasuwaja w pracy za 8h za godzine

Ale maja przynajmniej w tych 8 godzinach na godzine pieciominutowa
przerwe czyli w praktyce 75 sekundowa?

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-03-21 22:25:46
Autor: megrims
test
On 03/19/2013 10:03 AM, J.F wrote:

Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

J.
Ja jestem w Krakowie.

--
http://www.pobralem.pl