test

Data: 2013-03-19 11:33:07
Autor: PeJot
test
W dniu 2013-03-19 10:03, J.F pisze:

Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

Ojtam, ojtam. Może są ciekawsze rzeczy od siedzenia na newsach.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-19 15:30:47
Autor: Jacek
test
W dniu 2013-03-19 11:33, PeJot pisze:
Ojtam, ojtam. Może są ciekawsze rzeczy od siedzenia na newsach.
Bez jaj. Na usenecie można było się spodziewać w miarę konkretnej odpowiedzi albo przynajmniej pyskówki. Szukanie w internecie często przypomina grzebanie w śmietniku - nie wiem, czy to takie "ciekawsze".
Jacek

PS
nie mówimy tu o innych formach aktywności pozainternetowej, bo tam faktycznie można coś ciekawego znaleźć

Data: 2013-03-19 19:16:25
Autor: J.F.
test
Dnia Tue, 19 Mar 2013 11:33:07 +0100, PeJot napisał(a):
W dniu 2013-03-19 10:03, J.F pisze:
Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

Ojtam, ojtam. Może są ciekawsze rzeczy od siedzenia na newsach.

od 20 lat jak nic ciekawszego nie bylo, a od przedwczoraj jest ?
A coz to, moze i ja skorzystam :-)

J.

Data: 2013-03-19 22:59:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
test
Hello J.F.,

[...]

Jarek, sam nic nie napisałeś w tym czasie a do innych masz pretensje?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-20 06:41:11
Autor: PeJot
test
W dniu 2013-03-19 19:16, J.F. pisze:

od 20 lat jak nic ciekawszego nie bylo, a od przedwczoraj jest ?
A coz to, moze i ja skorzystam :-)

Wszystko co _nie_ wiąże się z łupaniem w klawiaturę :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

test