test

Data: 2018-09-04 11:19:03
Autor: sirapacz
test
przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)

Data: 2018-09-04 02:24:38
Autor: Lisciasty
test
W dniu wtorek, 4 września 2018 11:19:15 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)

Wszyscy Apacze teraz chrust zbierają.

L.

Data: 2018-09-04 11:28:33
Autor: Adam
test
W dniu 2018-09-04 o 11:24, Lisciasty pisze:
[...]

Chrust to NTG - wszyscy Apacze zaczynają kolcować opony ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-09-04 11:59:12
Autor: J.F.
test
Użytkownik "sirapacz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pmlimj$3un1o$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)

NTG. Tu jeszcze taki ruch, ze serwer lub twoj program lezy :-)

J.

Data: 2018-09-04 17:13:57
Autor: Janusz
test
W dniu 2018-09-04 o 11:19, sirapacz pisze:
przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)
Twój leży, spróbuj news.atman.pl

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-09-06 08:39:14
Autor: Queequeg
test
Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:

przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)
Twój leży, spróbuj news.atman.pl

Tylko czy sirapacz to przeczyta, jak mu serwer leży? ;)

Data: 2018-09-06 01:49:59
Autor: Bolko
test
W dniu czwartek, 6 września 2018 10:39:17 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:
Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:

> Twój leży, spróbuj news.atman.pl

Tylko czy sirapacz to przeczyta, jak mu serwer leży? ;)

-- https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0

ja korzystam z groups.google
i co poniektórzy wieszczą już upadek usnetu
a tu mi google ostatnio dołożyło przycisk wysyłaj mi aktualizacje.
I potem dostaje na gmail info kto co mi odpisał.
Tak że chyba nie jest tak źle.

Data: 2018-09-06 11:04:17
Autor: sirapacz
test

i co poniektórzy wieszczą już upadek usnetu
tak jak komputerów stacjonarnych i całej masy innych rzeczy:)

Tak że chyba nie jest tak źle.

"...póókiii myyyyyy żyjeeeemyyy" :)

Data: 2018-09-06 12:13:54
Autor: Robert Wańkowski
test
W dniu 2018-09-06 o 10:49, Bolko pisze:
ja korzystam z groups.google
O!
I cytować można, łamać linie można... :-)

Robert

Data: 2018-09-06 08:35:23
Autor: Bolko
test
W dniu czwartek, 6 września 2018 12:13:51 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
W dniu 2018-09-06 o 10:49, Bolko pisze:
> ja korzystam z groups.google
O!
I cytować można, łamać linie można... :-)

Robert

Używam entera.
Zreszta nie lubie jak tekst brzydko wygląda.
Jak jest ładny to ładnie się czyta.

Data: 2018-09-07 07:12:19
Autor: Dominik Ałaszewski
test
Dnia 06.09.2018 Bolko <suryga@gmail.com> napisał/a:

Zreszta nie lubie jak tekst brzydko wygląda.
Jak jest ładny to ładnie się czyta.

Kelner, piwo dla tego pana! --

Data: 2018-09-06 11:03:13
Autor: sirapacz
test

Tylko czy sirapacz to przeczyta, jak mu serwer leży? ;)

już tak;) po restarcie działa aż miło:)

Data: 2018-09-06 11:07:24
Autor: sirapacz
test
Twój leży, spróbuj news.atman.pl

http://www.killfile.pl/nntpservers.html
wg tego nie mieszczę się w ich klasach adresowych. został mi ino albo gugiel przez www albo wsisiz (na szczęście mam tam konto).

Data: 2018-09-06 09:15:35
Autor: Queequeg
test
sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

Twój leży, spróbuj news.atman.pl

http://www.killfile.pl/nntpservers.html
wg tego nie mieszczę się w ich klasach adresowych. został mi ino albo gugiel przez www albo wsisiz (na szczęście mam tam konto).

E tam ;)

http://news.chmurka.net/lista.php

Data: 2018-09-06 11:50:57
Autor: sirapacz
test

http://news.chmurka.net/lista.php

dzieki za aktualniejszą. Wit.edu.pl wedle mojej wiedzy wymaga logowania - w końcu sam musiałem podawać login i hasło:)

neostrada była tylko dla tpnet - cos się zmieniło i upublicznili dla wszystkich?

Data: 2018-09-06 16:30:40
Autor: spider
test
W dniu 2018-09-06 o 11:50, sirapacz pisze:

neostrada była tylko dla tpnet - cos się zmieniło i upublicznili dla wszystkich?

Dokładnie tak, korzystam od kilku lat chociaż nie mam u nich łącza.

Data: 2018-09-06 17:12:08
Autor: Janusz
test
W dniu 2018-09-06 o 16:30, spider pisze:
W dniu 2018-09-06 o 11:50, sirapacz pisze:

neostrada była tylko dla tpnet - cos się zmieniło i upublicznili dla wszystkich?

Dokładnie tak, korzystam od kilku lat chociaż nie mam u nich łącza.
Ale mają jakieś ograniczenia bo próbowałem ich ale nie szło
a atman mnie wpuścił bez problemu.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-09-06 17:59:09
Autor: sirapacz
test

[...]

Dzięki! dobrze wiedzieć, że uwolnili serwery:)
mam przynajmniej alternatywę!

Data: 2018-09-06 11:02:35
Autor: sirapacz
test
W dniu 2018-09-04 o 11:19, sirapacz pisze:
przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)

Dziękuję Adamowi za info na priv!

Odnośnie problemu:
dziękuję ślicznie za zainteresowanie  - okazało się, że zawisł serwer newsów wsisiz. Swój post widziałem, ale niczego innego. Napisałem do admina i zresetował go i wskoczyły wszystkie zaległe newsy:D

Data: 2018-09-06 09:18:28
Autor: Queequeg
test
sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)

Dziękuję Adamowi za info na priv!

Nie ma sprawy :)

test