test?

Data: 2010-09-24 08:56:18
Autor: K.M.C.
test?
sie nic od kilku dni nie pojawia, czy ja mam jakieś kłopoty z czytnikiem?

K.M.C.
www.kmciesielski.pl

Data: 2010-09-24 09:09:14
Autor: Mirek Ptak
test?
Dnia 2010-09-24 08:56,  *K.M.C.* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
sie nic od kilku dni nie pojawia, czy ja mam jakie¶ k³opoty z czytnikiem?

Mia³em podobn± ochotê wczoraj, ale najpierw sprawdzi³em w googlach i tam te¿ pusto by³o od bodaj 19.09 :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-24 09:11:45
Autor: Marcin Gardeła
test?
K.M.C. wrote:
sie nic od kilku dni nie pojawia, czy ja mam jakieś kłopoty z
czytnikiem?

Polazło wszystko na różne fora, ciągną kilobajty zdjęć, avatarów, podpisów, rysuneczków, żeby przeczytać dwa zdania. Takie czasy.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-09-24 09:53:57
Autor: Katanka
test?
Marcin Gardeła wrote:
K.M.C. wrote:
[...]

To prawda :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-09-24 10:02:16
Autor: Marcin Gardeła
test?
Katanka wrote:
[...]

Dodam jeszcze od siebie, że starałem się, naprawdę się starałem wytrzymać na forum polygamii i PSXExtreme, ale to nie dla mnie, starzeje się człowiek.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-09-24 10:22:22
Autor: Katanka
test?
Marcin Gardeła wrote:
Katanka wrote:
sie nic od kilku dni nie pojawia, czy ja mam jakieś kłopoty z
czytnikiem?
Polazło wszystko na różne fora, ciągną kilobajty zdjęć, avatarów,
podpisów, rysuneczków, żeby przeczytać dwa zdania. Takie czasy. To
prawda :)

Dodam jeszcze od siebie, że starałem się, naprawdę się starałem
wytrzymać na forum polygamii i PSXExtreme, ale to nie dla mnie,
starzeje się człowiek.

Na forum PSX Extreme tez nie wyrzymałem, ale na Poly jest klika starych wyjadaczy z tej grupy.

Data: 2010-09-24 21:30:17
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
test?
K.M.C. pisze:
sie nic od kilku dni nie pojawia, czy ja mam jakieś kłopoty z czytnikiem?

<drama>
usenet umieraaaaaaaa
</drama>

:(

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-09-24 22:23:08
Autor: PW
test?
W dniu 2010-09-24 21:30, Barteq (s.z.t.o.) pisze:
K.M.C. pisze:
sie nic od kilku dni nie pojawia, czy ja mam jakieś kłopoty z czytnikiem?

<drama>
usenet umieraaaaaaaa
</drama>

Eeeee tam... od razu krew... :)
Nie marudźcie, tylko piszcie coś na grupę.
Pograsz w coś, to napisz o swoich wrażeniach kilka zdań.

--
PW

test?