test

Data: 2010-07-05 20:26:36
Autor: Tomy M.
test
test - sory :-)

Data: 2010-07-05 22:46:57
Autor: Tomy M.
test
U偶ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c3223bd$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
test - sory :-)

Sory za te testy, ale w艂a艣nie administrator z TPSA
pracuje nad tym abym m贸g艂 pisa膰 na serwer news.neostrada.pl
Wychodzi na to 偶e ja JEKO JEDYNY u偶ywam tego serwera (SZOK!)
艂膮czac si臋 za pomoc膮 portu 119 i bez autoryzacji.

Ale ze mnie dinozaur :-)

PS. Ju偶 mog臋 pisa膰 ... ale nie widz臋 swoich post贸w.

Tomy M.

Data: 2010-07-05 23:39:24
Autor: Tomy M.
test
....jeszcze test 3

Tomy M.

Data: 2010-07-06 16:41:43
Autor: jadrys
test
W dniu 2010-07-05 22:46, Tomy M. pisze:
[...]

Ale dla og贸艂u jeste艣 widoczny... i nie przepraszaj - nie ma za co.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

test