test

Data: 2011-10-25 20:41:41
Autor: jadrys
test

Data: 2011-10-25 11:57:27
Autor: Marek
test
On Oct 25, 8:41 pm, jadrys <il...@op.pl> wrote:

....i cooo...????
Dziala ci jeszcze ?
Czy masz jakis uwiad ?

Data: 2011-10-25 21:04:21
Autor: jadrys
test
W dniu 2011-10-25 20:57, Marek pisze:
On Oct 25, 8:41 pm, jadrys<il...@op.pl>  wrote:
...i cooo...????
Dziala ci jeszcze ?
Czy masz jakis uwiad ?

Działa, - to nie mój uwiąd.. Zmieniłem serwer news Onetu, który ostatnimi czasy coś szwankuje - na inny.

Data: 2011-10-25 12:07:51
Autor: Marek
test
On Oct 25, 9:04 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-10-25 20:57, Marek pisze:

> On Oct 25, 8:41 pm, jadrys<il...@op.pl>  wrote:
> ...i cooo...????
> Dziala ci jeszcze ?
> Czy masz jakis uwiad ?

Działa, - to nie mój uwi±d.. Zmieniłem serwer news Onetu, który
ostatnimi czasy co¶ szwankuje - na inny.

Nie potrafisz skonfigurowac... matolku,...

Data: 2011-10-25 21:15:02
Autor: jadrys
test
W dniu 2011-10-25 21:07, Marek pisze:
[...]

ostatnimi czasy coĹ› szwankuje - na inny.

Nie potrafisz skonfigurowac... matolku,...

Ha ha. Nie możesz zapomnieć...

Data: 2011-10-25 12:15:56
Autor: Marek
test
On Oct 25, 9:15 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Nie potrafisz skonfigurowac... matolku,...

Ha ha. Nie możesz zapomnieć...

Myslales, ze da sie zapomniec, ze jestes tluczkiem ?

Data: 2011-10-25 21:19:46
Autor: jadrys
test
W dniu 2011-10-25 21:15, Marek pisze:

Myslales, ze da sie zapomniec, ze jestes tluczkiem ?

Ale ja konfiguruje Thunderbirda z zamkniętymi oczami. A ty jak widzę nadal męczysz się z tymi Googlami... a wiec kto tu jest tłuczkiem?

Data: 2011-10-25 12:36:19
Autor: Marek
test
On Oct 25, 9:19 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Ale ja konfiguruje Thunderbirda z zamkniętymi oczami. A ty jak widzę
nadal męczysz się z tymi Googlami... a wiec kto tu jest tłuczkiem?

Na tym sie skonczyl twoj rozwoj intelektualny

Data: 2011-10-26 08:15:19
Autor: jadrys
test
W dniu 2011-10-25 21:36, Marek pisze:
[...]

E tam, zazdrość o tego Thunderbirda przez ciebie przemawia i tyle.

Data: 2011-10-25 21:02:24
Autor: Token
test

Oblales.