test

Data: 2012-06-06 08:27:30
Autor: AC
test
On Jun 6, 11:17 am, AC <agnesche...@gmail.com> wrote:
   Jest potwirdzone ze Hillary sama zanukowala wyzszego oficera w AC.

On Jun 6, 10:31 am, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> Witam

> Ameryka zamordowała kolejnego człowieka.
> Oczywiście wcześniej nazwała go terrorystą i to już upoważniło Amerykę
> do pospolitego morderstwa.
> Bez sadu, bez procesu, bez prawa do obrony.

> Tak wygląda Amerykański porządek świata.

> Czym rożni się od Niemieckiego, made ina Adolf Hitler?

> Pozdrawiam
> WW
> "Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
>   Polska będzie wiochą a Polak burakiem".

Oni sprawdzaja kogo zanukowala Hillary w Atlantic City.

Jest znane ze byl to wyzszy wojskowy , starszy czlowiek, ktorego
pewnia chca czyms obwiniac.

Ja nie wim kto to jest - mialam powiedziane 2 wersje, ktore obie
zgadzaja sie z powyzszym opisem.

Tez bylam nad mozem ale dalej i czulam efekt ataku - bylam gwaltownie
obstawina przez Ameryikanskie
security ale nie powiedziano mi az to nastepnego dnia co sie stalo.
Komocja kolo mnie polegala ma tym, ze bedac w dobrym polu ( ja sama
wywoluje lepsze pole
rano aby bronic sie przed satelitami), nastapil zatrzyk energii,
przylecialy seal masowo do mojego pola i dalej wyczyscily je; podczas
gdy olej ktory mialam przy sobie wystrzelil w plastokowej torbie i
oczyscisl wszysko dookola
( u nas a Amerce anu masla ani dobrego oleju nie pozwalaja tam gdzie
jest nasycenie satellitami,
tak jak jest kolo mnie)

lUDZIE KTIORZY MIELI INFORMACJE Z OBSERWACJ W aTLANTIC cITY BYLI
STERRORYZOWANI -
NIC NBEI ZOSTALO Z CZLOWIEKA ALE POWIERZE JEST DODATKOWO NALADOWANE OD
TEGO CZASU I ATLANTIC CITY BEDZIE PAMIETAC OFIARE W TEM SPOSOB TAK JAK
ASSUMPCREEK W TRENTOMN PAMIETA HUSAROW ( pod : "Po co sa fetisze')

Informacja wydaje sie potwiedzone.
Opisalam tez jak Hillary sprowadza satelity w Trenton ( bez powodzenia
jak narazie). Jezdzila bialo
niebiskim wanem. Jest podejrzenie ze faszysci zdobyli jej czlonkowstwo
i ze ona placi w ten sposob
za czyszczenie wyobrazni o kilku faszystach iochj metoda 'white wash':
krupskiej, Preskota i moze Rosevelta.
Polscy starsi generalowie znaja prawde o wydarzeniach DWS i ona ich
przesladuje, podobnie jak mnie.

TO ZE BRYTYJCZYCY I AMRYKANSCY FASZYSCI CHCA ZNOWU ZMAZAC POLSKE, I
ZE
NAJWIEKSZYM INSTRUMENTALISTA W SPRAWIE JEST 'WOLF' W GABINECIE
KOMOROWSKIEGO
( POTOMEK ROOSEVELTA, TEZ FASZYSTA ALE PRZEKRACZAJACY LINIE SEKURITY
AS TO KGB,
 BRZEZNIEW; POLAKA MUSI SIE BRONIC BARDZIEJ EFFEKTYWNIE; ALBO VRBI
SIE.

HILLARY MUSI BYC POSTAWINA PRZED PRAWDZIWYM SADEM. JEST INFORMACJA ZE
NUKOWALA PRZEDTEM W AMERYCE LACISNKEIJ. A CO ROBILA UNDERCOVERED W
IRAKU ( potwierdzone -
wyglada jak Spolding, kiedy to robi)  - JAK NIE WIEM, ALE NIE MYSLE ZE
ZBIERALA WINOGRONA.

Hillary ma wlasny sad - mysli ze jest komisarzem ( jest na jej web
page). A w USA jest legalna separacja wladzy Sadowej, Wykonawczej i
Legislacyjnej.

test