test

Data: 2009-03-18 21:58:45
Autor: J.F.
test

Czy zima sie skonczyla i nikt tu nie pisze, czy to tylko zawirowanie na laczach ?

Gosi dawno tez nie widzialem..

--
J.BEGIN:VCARD
VERSION:2.1

Data: 2009-03-19 00:44:15
Autor: Titus Atomicus
test
In article <gprn9s$na5$1@news.onet.pl>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Czy zima sie skonczyla i nikt tu nie pisze, czy to tylko zawirowanie na laczach ?

Gosi dawno tez nie widzialem..

E, pewnie jest na nartach...

Co do mnie - wciaz sie zastanawiam nad dlugoscia nart ktore chce kupic i czekam na wyz w Tatrach. A jutro jade na Kolosy do Gdyni (www.kolosy.pl).

TA

Data: 2009-03-19 00:59:14
Autor: vrinx
test
On 18 Mar, 21:58, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Czy zima sie skonczyla i nikt tu nie pisze, czy to tylko
zawirowanie na laczach ?

Gosi dawno tez nie widzialem..

--
J.

chyba sie jeszcze nie skonczyła, marzec to jak dla mnie najlepsza pora
na narty a że w weekend jade szusować to ze swojej strony cos napisze
po powrocie... ale generalnie to chyba grupy dyskusyjne podupadają ...
przynajmniej niektóre.
Może ktoś wrzuci jakąś galeryjke to pokomentujemy czy coś?

vrinx

Data: 2009-03-19 20:00:02
Autor: DaSilva
test
vrinx pisze:
[...]

Oj aż żal przyznawać Ci rację ale muszę się z tym co napisałeś zgodzić w całej rozciągłości
Bq (prezes), DominN, Sikor - ci chyba byli swego czasu najaktywniejsi a teraz żony, dzieci i praca ich pochłonęły - każdemu coś i nie ma ich "bazgrolenia" - a szkoda bo były to tematy zaprawdę Ci powiem ciekawe.
Adam jeszcze się ostał (jak kogoś pominąłem to sorki)

Wygląda na to, że jedni przybywają inni zaglądają coraz rzadziej i rzadziej albo tylko czytają co ciekawsze wątki a nie mają czasu na pisanie - ot realia

DaSilva

Data: 2009-03-26 10:13:20
Autor: gajowy
test
"J.F." wrote:

Czy zima sie skonczyla i nikt tu nie pisze, czy to tylko
zawirowanie na laczach ?

Gosi dawno tez nie widzialem..

No, Gosi jak nie było tak nie ma... długo...

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-26 14:57:14
Autor: J.F.
test
Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49CB4721.CBF1038Fcut_poczta.onet.pl...
"J.F." wrote:
Gosi dawno tez nie widzialem..

No, Gosi jak nie było tak nie ma... długo...

To juz chyba ze czwarty tydzien .. mam nadzieje ze nic zlego sie nie stalo ?

J.

Data: 2009-03-26 16:40:16
Autor: Andrzej Ozieblo
Do Gosi,
gajowy pisze:

Gosi dawno tez nie widzialem..

No, Gosi jak nie było tak nie ma... długo...

Cos mi sie widzi, ze Gosia sie ciutke urazila po tym jak delikatnie wspomniales cos o "odklejeniach". :)

Gosiu jesli to je ono, nie rob glupstw. Wracaj! A jesli to tylko przerwa na nartowanie to tym bardziej wracaj by nam znow relacje zapodac. Moze byc w 100% freeride'owa. Zero sztruksu. :)

Andrzej

Data: 2009-03-26 21:02:42
Autor: gajowy
Do Gosi,
Andrzej Ozieblo wrote:

gajowy pisze:

> No, Gosi jak nie było tak nie ma... długo...

Cos mi sie widzi, ze Gosia sie ciutke urazila po tym jak delikatnie
wspomniales cos o "odklejeniach". :)

Oj jo joj - niedobrze, znaczy że mogło to zabrzmieć jakoś niefajnie?
Ani trochę to nie było moją intencją - chodziło wylącznie ...no wiadomo

Gosiu jesli to je ono, nie rob glupstw. Wracaj! A jesli to tylko przerwa
na nartowanie to tym bardziej wracaj by nam znow relacje zapodac. Moze
byc w 100% freeride'owa. Zero sztruksu. :)

Jeśli Gasiu odebrałaś to jakoś osobiście niefajnie:
to przepraszam, ani trochę nie chciałem urazić.

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-26 22:39:00
Autor: Andrzej Ozieblo
Do Gosi,
gajowy pisze:

Oj jo joj - niedobrze, znaczy że mogło to zabrzmieć jakoś niefajnie?
Ani trochę to nie było moją intencją - chodziło wylącznie ...no wiadomo

Nie, wg. mnie bylo OK. Zadnych zabrzmien. Ale ja nie Gosia. A moze ona poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

Andrzej

Data: 2009-03-26 23:30:41
Autor: gajowy
Do Gosi,
Andrzej Ozieblo wrote:

gajowy pisze:

> [...]

Nie, wg. mnie bylo OK. Zadnych zabrzmien. Ale ja nie Gosia. A moze ona
poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

No może tak... trochę mnie uspokoiłeś :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-27 00:08:15
Autor: Titus Atomicus
Do Gosi,
In article <gqgsm1$ril$1@news3.onet>,
 Andrzej Ozieblo <andrzej.ozieblo@autograf.pl> wrote:

gajowy pisze:

> [...]

Nie, wg. mnie bylo OK. Zadnych zabrzmien. Ale ja nie Gosia. A moze ona poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

E, tam.
Na nartach jezdzi...

TA

Data: 2009-03-27 09:34:57
Autor: gajowy
Do Gosi,

> Nie, wg. mnie bylo OK. Zadnych zabrzmien. Ale ja nie Gosia. A moze ona
> poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

E, tam.
Na nartach jezdzi...

Miesiąc non-stop?

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-27 10:59:20
Autor: Grzegorz Lipnicki
Do Gosi,

A moze ona
poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

a prawda jest brutalna: kolejna osoba zdradziła grupy dysk.
na rzecz jakiegoś forum;

 g.

Data: 2009-03-27 20:27:56
Autor: ADAM
Do Gosi,
a prawda jest brutalna: kolejna osoba zdradziła grupy dysk.
na rzecz jakiegoś forum;

Watpie

--
Adam